Unimedica proizvodi-Flogocid krema

 Zdravo drage moje!Za danas sam vam pripremila post o proizvodima koji su mi nedavno stigli na isprobavanje,te mi se konačno formiralo malo detaljnije mišljenje o njima.Ovo su prvi utisci,a svakako ćete o njima čitati i u potrošenim proizvodima ili favoritima!



Hello my lovelies!For today I prepared you my first impressions about few skincare products that I got recently.Turn on translate option and enjoy my post on your language!

Danas vam pišem o prve utiske o Flogocid kremi,cinkvitaminskoj kremi i ihtiol-kamfor kremi,bez daljeg duženja,predjimo na post!

Flogocid krema

Flogocid krema namenjena je nezi svih tipova kože.U svom sastavu ima visoku koncentraciju aktivnih komponenata.Visoki sadržaj posebno odabranih  sastojaka i njihova medjusobna sinergija omogućavaju da krema prodire u dublje slojeve kože,čime se postiže obnavljanje,revitalizacija,poboljšanje strukture i toniranje kože.Krema omekšava i hrani kožu lica i tela,stvarajući na površini kože tanki nepropusni sloj čime se usporava gubitak vode s površine kože.Posebno razvijena formula omogućava dobru razmazivost i brzo upijanje prilikom nanošenja,ostavljajući baršunasto meku kožu.



Preporučuje se za intenzivnu negu izuzetno suve,grube i ispucale kože lica i tela,kod ekcema,uraslih noktiju i dlaka,upalnih procesa(bubuljice,akne),opekotina,crvenila,ujeda insekata...Takodje se može koristiti i kao hranljiva noćna krema.

Dolazi u pakovanju od 20ml i 50ml i može se koristiti 3-4 puta dnevno po potrebi.

U mojoj kuči Flogocid se koristi od kad znam za sebe i mama mu je oduvek bila verni fan,a sada sam se i ja prikljućila klubu!Lice mi je usled hormonskog disbalansa prošlih desetak dana bilo malo "neposlušnije" nego inače te mi je trebala malo bolja nega,a Flogocid mi je dosta pomogao u tome.Koristila sam ga i kao noćnu kremu,ili direktno nanošenjem u debljem sloju na upalni proces,i dosta mi je pomogao da mi se lice dosta brže smiri.Tekstura je dosta teška i masna,medjutim lako se upija u kožu i pogodan je za sve tipove kože.



On deluje na bubuljicu  tako što zaustavlja dalji proces širenja zapaljenskog procesa i dosta brže ih sasušuje.

Cinkvitaminska krema

Cinkvitaminska krema za lice i telo u svom sastavu sadrži visoku koncentraciju aktivnih komponenata:vitamin E,kokosovo ulje,riblje ulje,ulje nevena,zink oksid i talk.Zahvaljujuci svom jedinstvenom sastavu i medjusobnoj sinergiji aktivnih komponenata i lipofilnih emolijensa,krema neguje i štiti suvu,ispucalu,grubu i hrapavu kožu.Krema omekšava i hrani kožu lica i tela,stvarajući na površini kože tanki nepropusni sloj,čime se usporava gubitak vode s površine kože,a ujedno štiti od uticaja sunca,hladnoće,vetra i drugih nepovoljnih spoljašnjih faktora.



Preporučuje se za intenzivnu negu izuzetno suve,grube,hrapave i ispucale kože lica i tela,kao i zarastanja rana,ekcema,herpesa,crvenila i osipa(kod beba za pelensku regiju,skuplja pore,umiruje svrab,sprecava umnozavanje bakterija.Takodje se može koristiti i kao hranljiva noćna krema.

Dolazi u pakovanju od 20ml i 50ml i može se koristiti 3-4 puta dnevno po potrebi.



Meni se lično pokazala najbolje kod potkožnih bubuljica i ranica na licu i telu nastalih usred povrede ili diranja nekog upalnog procesa,itd...Jednom sam je stavila na celo lice kao noćnu kremu i jeste prijala mom micu,medjutim od nje sam bila potpuno bela i ujutru jedva skinuh ostatke belog traga sa lica,tako da mi je definitivno bolje da je koristim lokalno na mestu neke upale,naizmenično sa flogocidom.Tekstura je nešto manje masna,a takodje je pogodna za sve tipove kože.

Ihtiol-kamfor krema

Ihtion-kamfor krema u svom sastavu sadrži visoku koncentraciju aktivnih komponenata:ulje arnike,vitamin E,riblje ulje,kamfor i ihtiol.Zahvaljujući medjusobnoj sinergiji aktivnih komponenata i lipofilnih emolijenasa,krema neguje,postiče regeneraciju i revitalizaciju kože.Na koži izaziva prijatan osećaj hladjenja.Preparat je formulisan da štiti i hrani kožu.Posebno razvijena formula kreme omogućava dobru razmazivost i brzo upijanje prilikom nanošenja



Preporucuje se za negu i tretman kože lice i tela sklone pojavi akni,kod istegnuca,iscasenja,smanjuje otok,pospesuje cirkulaciju i idealna je za sportiste.

Dolazi u pakovanju od 50ml.

Ja je još uvek(srećom) nisam koristila,medjutim zaista sam čula pozitivne komentare od ljudi koji se bave sportom i češće podležu povredama,te verujem da će mi odlično koristiti.Čula sam da je odlična i u tome da dubinski problemi izadju na površinu







Unimedica proizvode možete naći u svim obližnjim apotekama,proizvodi su im veoma povoljni i stvarno mislim da su potrebni svakoj kućnoj apoteci!
Nadam se da vam se post dopao,pišite mi vaše utiske ako ste probale nešto od ovih proizvoda kao i koji vam deluje najzanimljiviji!

Flogocid instagram-flogocid_official
Moj instagram-queens_beautycorner





Коментари

  1. Interessante, esse conjunto de cremes que dão sempre jeito ter por perto.

    Coisas de Feltro

    ОдговориИзбриши
  2. I am very happy to read that it works great with acne prone skin....that's significantly important to me
    Keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you very much for your cool review! I like you blog ) I follow you (Readers). Please follow me back: beauty4fem.blogspot.com Glad to meet you, Victoria

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna recenzija, sve je jako precizno objašnjeno! Super post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  5. Post je odličan. Proizvodi mi djeluju kvalitetno, efikasno i korisno. Sjajna recenzija. ❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар