Trend It Up Face Bronzer

 Zdravo drage moje!Danas ću vam pisati o proizvodu za koji sam vam ostala dužna da vam prenesem svoje utiske,a u pitanju je Trend It Up Blooming Summer Face Bronzer.Moram da priznam da sam možda malo okasnila što se ovog proizvoda i sezone tiče,medjutim to je nešto što ja generalno koristim tokom cele godine,a i još uvek može da se kupi u Dm drogerijama širom Srbije.

Hello my lovelies!For today I prepared you post about Trend It Up shimmering bronzer!Turn on translate option and enjoy my post on your language!




U pitanju je proizvod koji je negde izmedju bronzera i hajlajtera,veoma mekane,gotovo kremaste teksture u nijansi 020.Ja volim malo tamnije hajlajtere te je ovo nešto što bi meni zaista odgovaralo,posebno u periodu leta kada imam tamniji ten.Sama ideja proizvoda je zaista dobra i dosta sam očekivala od njega,medjutim nažalost mi se pokazao potpuno suprotno...



Šimer se nalazi samo na površinskom sloju,te se već posle par nanošenja potpuno gubi.Ono što ostane i trebalo bi da predstavlja bronzer mi se takodje nije baš najzahvalnije pokazalo jer je dosta loše pigmentovano i zaista ima čudan hladni podton.Pokušala sam i da ga koristim kao hajlajter medjutim stvarno nije bilo nikakve poente,te koliko god mi nije drago zaista moram da priznam da sam u ovaj proizvod jako razočarana i da vam ga nikako ne preporučujem.




Zaista mi je na prvu prelep i ideja je odlična,te verujem da ću mu dati još neku šansu,ali zaista ne polažem velike nade u to da će mi se mišljenje promeniti.

Proizvod ima 9 grama i cena mu je oko 400-500 dinara(4e)

Pišite mi koji su vaši utisci ako ste ga probale kao i kako biste mi preporučile da ga koristim,a ja vam naknadno javljam finalne utiske!





Želim vam lepu radnu nedelju!


Moj instagram-queens_beautycorner

Коментари

  1. That bronzer look amazing. I like shade so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/lancome-la-vie-est-belle-eau-de-parfum.html

    ОдговориИзбриши
  2. Non conosco la tua lingua ! Ti ringrazio per essere passata da me. Ciao

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you =)

    Nice review, this Bronzer looks really beautiful =) But I don't use Bronzer :D I don't have the skin for that because of my freckles :D

    ОдговориИзбриши
  4. U mnie też by się nie sprawdził. Poza wykończeniem nie widzę w nim nic dla siebie :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар