Nivea 1 Minute Urban Detox Masks

Zdravo drage moje!Za danas sam vam spremila post o proizvodima brenda kome bezuslovno verujem,proizvodima koje volim i verna sam im već neko vreme i koji čine sastavni deo moje beauty rutine,a u pitanju su Nivea 1Minute Urban Detoks maske.

ENG:Hello my lovelies?How are you?For today I prepared post about my very loved and used Nivea 1 Minute Urban Detoks masks!Turn on translate option and enjoy my blog post  in your language!

Kupila sam ih sve tri u isto vreme i tako ih koristim i dan danas,nekada sve tri zajedno a nekada onu za koju osetim da je mom licu u tom trenutnu potrebna.
Svaka je potpuno drugačija,od strukture,formule pa i same namene tako da u slučaju da želite za početak da isprobate jednu možete pronaći za svakoga ono što mu je prioritet kada je nega lica u pitanju.

Prvo vam pišem o zelenoj namenjenoj za detoks lica,koju prvu koristim.

Reč proizvodjača:
NIVEA Essentials 1 Minut Urban Detox maska za lice delotvorno i dubinski čisti kožu. Maska sa efektom pilinga uklanja nečistoće i mrtve ćelije kože. Jednostavan detoks kože koji zahteva samo jedan minut može lako postati deo vaše svakodnevne rutine za negu kože.Istaknite prirodnu lepotu svoje kože i uklonite štetne efekte iz okoline. NIVEA maska za detoks kože odgovara svim tipovima kože.
*Pruža detoks koži i uklanja štetne efekte iz okoline 
*Dubinski čisti i čini da koža izgleda zdravo.


Maska dolazi u tubici od 75ml što mislim da je zaista dobra količina za masku ovog tipa jer po mom mišljenju maska u tubi  preko 80-100ml gubi poentu jer često dolazi do isteka roka samog proizvoda.Cena je 750 dinara medjutim često se može naći na sniženju,a kod mene u lokalnom Super Veru često je snižena i na  po 500 dinara.

Nanosi se na očišćeno  lice,posebno na predelo čela,nosa i brade izbegavajući deo oko očiju, drži najmanje jedan minut i potom ispira hladnom vodom.Ja je često držim i duže(dok se ne stegne) medjutim to zaista nije neophodno posebno za neki blaži i svakodnevni piling i detoks kože.
Ima blagi piling u sebi koji apsolutno ne iritira lice i nije previše jak,medjutim nije ni neosetan.Moram da napomenem da sam prvih par puta pri nanošenju osetila peckanje i mislila sam da mi nikako neće odgovarati,ali sam shvatila da je to samo korak u procesu njenog sušenja na licu i da kod mene definitivno ne izaziva nikakve iritacije.SVAKAKO PROČITAJTE SASTAV!



Druga na redu je svetlo plava,namenjena čišćenju pora,što je meni možda i najpotrebnije,i stvarno moram reći da sam sa njom na prvu bila oduševljena i da mi je možda čak i ostala favorit,mada kao što sam rekla volim i uživam u sve tri i zaista bi mi teško palo da moram da biram!

Reč proizvodjača:
Uklanja nečistoće,sužava pore i primetno zateže za vidljivo čistu,glatku kožu koja izgleda zdravo.
Uputstvo za upotrebu:
Umijte se.
Osušite ruke i nanesite masku na vrhove prstiju.
Kružnim pokretima umasirajte masku na vlažno lice izbegavajući predeo oko očiju i usana.
Maska se ne suši/ne postaje tvrda.
Nakon 1 minut temeljno isprati.
Za jači efekat zagrevanja umasirajte sa vodom.

Maska zaista ima efekat grejanja koji izuzetno prija mojoj koži.Imam problem sa porama i smatram da to potpuno može da se reši jedino tretmanima medjutim za kućnu upotrebu i "preživljavanje" izmedju tretmana zaista pomaže.Ne treba očekivati da će vam magično srediti lice ako imate problam koji zahteva stručnu pomoć ali od svih proizvoda koje sam probala za kožu sa proširenim porama(a probala sam ih zaista dosta) ovo je jedan od najboljih.

I poslednja maska o kojoj vam pišem je tamno plava maska za hidrataciju kože.Kao što sam rekla nju stavljam na kraju rutine,posle nanošenja ovih a često i nekih drugih maski,uglavnom s vremena na vreme ili kada osetim da mi je koži potrebna nega a da nije vreme ni za dnevnu(koju stavljam ujutru) ni za noćnu kremu.Ima izuzetno prijatan miris koji me podseća na more te mi je sada još draža,lagane je strukture a dubinski hidrira i pruža divan osećaj na koži.

Reč proizvodjača:
Oslobadja kožu toksina smanjujući štetni uticaj spoljašnjih faktora
Intenzivno hidrira,zateže kožu i pruža blistav izgled.
Upotreba:Obimno naneti na oćišćeno lice izbegavajući predeo oko očiju i usana.Ostaviti da deluje najmanje 1 minut zatim nežno umasirati u kožu ili ukloniti sa maramicom za čišćenje lica.

Ja je često nanesem na lice,umasiram i nemam potrebu da ostatak skidam maramicom jer je koža zaista lepo upije,medjutim kada želim vaču hidrataciju nanesem i veću količinu,ostavim par minuta dok recimo perem zube ili obavljam nešto drugo u kupatilu,skinem višak i ostatak umasiram.


Zaista koristim ove maske već čini mi se godinu dana i ne nameravam da prestajem skoro.Uopšte se ne troše brzo kao što sam mislila da će i meni su ovo tek druge tubice tako da smatram da su odlična prilika,posebno ako ih nadjete na sniženju na kom su zaista često.Videla sam da postoji i jedna peel-of maska sa čini mi se glinom,medjutim nju nigde nisam mogla da nadjem ali čim mi se ukaže prilika da je probam to ću i učiniti,pa vam prenosim svoje utiske i o njoj.

Nadam se da vam se dopao današnji post!Da li ste možda probale ove maske i koji su vaši omiljeni Nivea proizvodi?

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner!




Коментари

  1. Nice products, i dont even know these but i would like to try them :)

    ОдговориИзбриши
  2. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

    ОдговориИзбриши
  3. Esses produtos parecem ser ótimos.
    Beijos boa semana!
    www.bella.pagina@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you for visit :) I have problems with aplication follow but I am going to visit you more often :) .. I am going to follow you in real like coments and reading your blog :)

    ОдговориИзбриши
  5. I haven't tried the brand the longest time x

    Laura
    https://naturalbeautywithlala.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Very nice products, I use them. I keep following your page. Our tastes are the same and your writings are very nice. 😍❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  7. i really love Nivea Products! :)

    Have a nice day! ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Volim Nivea maske. Odgovaraju mi i osvezavaju mi lice. Prijaju mi jer mi se koža dosta masti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista su fenomenalne!Drago mi je da i tebi odgovaraju i hvala ti na komentaru!

      Избриши
  9. I reealy like Nivea very much <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    ОдговориИзбриши
  10. Here in Brazil , Nivea products make sucess! Your blog is very nice!

    ОдговориИзбриши
  11. Baš bih volela da probam neku od ovih maskica. Super recenzija ☺️

    ОдговориИзбриши
  12. Nivea is such a great brand! Thank you for sharing your thoughts on these items!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  13. Sounds wonderful!
    I like Nivea, and I would like to find them

    ОдговориИзбриши
  14. Obožavam niveu 👌🌸💫

    ОдговориИзбриши
  15. Great review! I really need to try these products. Want to follow beach other? Let me know! XX

    NEW POST: https://fallingforvogue.blogspot.com/2020/04/favoritos-de-cosmetica-lowcost.html

    ОдговориИзбриши
  16. Pratimo se i ovde 🤗 (kozmeticki dnevnik D na instagramu);)

    ОдговориИзбриши
  17. ¡Hola!

    Conocía la marca pero no esos productos, gracias por la reseña.

    Te sigo, besos.

    ОдговориИзбриши
  18. Os produtos da Nivea são tão bons! eu tenho uma de argila :)
    Beijinhos
    Simple World By Márcia

    ОдговориИзбриши

Постави коментар