Vitela

Zdravo drage moje!Danas vam konačno pišem o proizvodima predivnog domaćeg brenda Vitela,u kojima sam uživala u poslednje vreme i jedva čekala priliku da svoje mišljenje i iskustvo o njima podelim sa vama!

Hello my lovelies!For today I prepared you post about products from lovely Vitela brand that I really enjoyed in the past few weeks.If you are interested in this topic turn on translate option and enjoy my post on your language!

Vitela je kompanija iz oblasti mrežnog marketinga, koja proizvodi i distribuira proizvode vrhunskog kvaliteta u cilju očuvanja zdravlja i vitalnosti. Vitela je osnovana, kako bi svim ljudima omogućila upotrebu visokokvalitetnih kozmetičkih proizvoda, proizvoda za negu kuće, kao i proizvoda za poboljšanje zdravlja.


Dobila sam priliku da isprobam tri njihova proizvoda kao i još nekoliko testera,a sada vam pišem opširnije svoje dosadašnje utiske o njima.

Krema za lice i telo sa uljem nevena

Reč proizvodjača:Koristi se za negu, zaštitu i regeneraciju oštećene kože. Sadrži ekstrakt nevena koji otklanja crvenilo, lošu cirkulaciju, upotrebljava se i kod ekcema, opekotina.


Zaista moram da priznam da me je ovaj proizvod oduševio.
Tekstura je prelepa,lagana i izuzetno brzo se upija u kožu.
Miris je blag i prijatan,meni se baš dopada i vrlo je prirodan te sam sigurna da nikome neće smetati.
Kako se može koristiti i za lice i za telo ja sam je probala u obe namene,i u obe mi se pokazala kao odlična.Nanosim je na lice ujutru ili uveče posle normalne rutine najviše jer mi je žao da je trošim na celo telo a imam dosta mleka/batera,ali sam i tu opciju probala i izuzetno je prijatna.

Sve u svemu divna krema,jedva od boljih koje sam probala u poslednje vreme i planiram da nastavim da je koristim.

Ima 200ml i cena je 1230din(11e).


Šampon za jačanje kose 

Drugi proizvod koji sam koristila bio je šampon za jačanje kose sa plodom divlje ruže-šipak i vitamin C

Reč proizvodjača:
Šampon je idealna kombinacija ekstrakta ploda divlje ruže-šipka (Rosa Cannina) i glavne aktivne komponente vitamina C. Kako je ekstrakt bogat vitaminom C koji jača imunitet, upotreba ovog šampona omogućava lepši i zdraviji izgled beživotne kose. PH vrednost je prilagođena kosi pa ona postaje čista i nežna. Kosa dobija zdrav, negovan i sjajan izgled. Najbolja je primena šampona za farbanu, tanku i izrazito suvu kosu.

Ja inače koristim Loreal Elseve Dream Long liniju za kosu i ne volim često da menjam šampone,maske itd..medjutim rešila sam da ovom šamponu pružim šansu i sada znam da se nisam pokajala.

Miris je divan i postojan,šampon izrazito lepo pere kosu i nakon pranja ona je svilenkasta i meka.Videću nakon nekoliko pranja kako se ponaša što se tiče samog jačanja kose,ali za sada se pokazao jako dobro.
Ima 300 ml i cena je 400din(3,5e)

Pasta za pranje ruku

Treći proizvod koji sam dobila na isprobavanje bio je pasta za pranje ruku sa 100% prirodnim mikrokristalima i zeolitom.

Moram priznati da se nikada nisam sretala sa proizvodima ovog tipa i da mi se sama ideja izuzetno svidela.Dovoljno je utrljati u ruke izuzetno malu količinu za dobro pranje,a kako je osećaj kao da se radi piling nečim poput peska zaista je zanimljivo i drugačije,a ruke nakon toga budu mekane kao da ste nanele kremu.Definitivno je nešto što mi je dobro došlo,posebno u periodu kada smo prali ruke još češće nego inače,te je bilo lepo uneti neku pozitivnu promenu u tu rutinu.
Ima 700ml i cena je 310din.

Dobila sam i 4 testera,dva za šampone koje još nisam probala,i 2 za kremice.


Vitela krema za ruke je nešto što mi se baš dopalo i planiram da nabavim full size.Tip kreme za isušene izmučene ruke,dosta je gusta,prijatnog blagog mirisa i odlično hidrira.Više volim ovakav tip kreme zimi jer generalno nemam izražen problem sa suvim rukama sem tada,ali za one koji vole dobru hidrataciju-ovo je za vas!

Herba krema je baš krema po mojoj meri.Prijatna blaga tekstura kao i miris,fenomenalno hidrira i jako brzo se upija u kožu a ruke ostaju lepe i mekane zaista dug period nakon nanošenja.Nju takodje definitivno moram da nabavim full size i baš se radujem što sam dobila priliku da je probam!



Vitela zaista ima širok asortiman proizvoda sa različitom namenom tako da verujem da će se za svakoga naći nešto zanimljivo.Posebno bih vam posavetovala da obratite pažnju na njihove kremice jer su se,od svih ovih dobrih proizvida,ubedljivo izdvojile i uživam da ih koristim!

To bi bilo sve za današnji post,nadam se da vam se svideo,a vi mi pišite kako vam deluju ovi proizvodi i da li ste probale nešto brenda Vitela!

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner
Vitela instagram-vitela.health.corner
Vitela online site/shop-vitela.rs



Коментари

  1. So many wonderful products! I'm glad you had a positive experience with so many.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Hi! Interesting beauty products, I would like to try them
    Thanks for sharing. Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  3. Wow so many products, they have a nice packaging!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  4. I don't know this brand but these product looks nice ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Thank you so much sweetie!! It's great that you liked the cactus paintings I made to enliven our dining zone :) Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Great post. Your blog has very cool content <3
    I am following you and invite you to me

    ОдговориИзбриши
  7. Que produtos tão bons, fiquei com vontade de comprar e experimentar! Obrigada pelo comentário querida.
    Beijinhos
    Simple World By Márcia

    ОдговориИзбриши
  8. great and nice post :) I follow you # 232 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. so amazing blog dear :)
    I follow you # 233 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Prvi put čujem za ovaj brand, ali proizvodi izgledaju jako kvalitetno i sviđa mi se što su domaće proizvodnje i koriste visokokvalitetne sastojke. Hvala na preporuci.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/05/beauty-of-freedom.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru!Zaista su im proizvodi odlični,barem ovi koje sam ja probala!

      Избриши
  11. What a lovely packaging 🤩 Nice post, darling ❣️

    Shades of Silvie

    Have a lovely day 🌷

    ОдговориИзбриши
  12. O da, secam se tih pasta za pranje ruku! 😏

    Vracaju u detinjstvo, iskreno.

    ОдговориИзбриши
  13. Thanks for the beautiful post!

    Have a nice day)    

    follow you now!

    ОдговориИзбриши
  14. Jako mi se sviđa pakiranje ovih proizvoda i sigurna sam da su i oni jako kvalitetni jer su napravljeni od prirodnih sastojaka. Hvala na recenziji.

    New Blog – https://www.bibliothequeduparfums.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam probala nikako, ali se sve čini kao zanimljivo. Divne fotke:D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Imala sam priliku da probam njihove proizvode, odlični su, kao i tvoji postovi, ako neko ćeli nova sam pa da pogleda i moj blog. hvala

    I had the opportunity to try their products, they are great, as are your posts, if someone wants I am new, so take a look at my blog. thanks.

    ОдговориИзбриши
  17. Post mi se veoma dopao i Vitelini proizvodi mi djeluju odlično. Nisam ih koristila i bilo bi sjajno probati nešto od njih. Odlično napisano. Sve si sjajno objasnila i recenzirala.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post i ja volim da podržim domaće brendove. Najviše mi se dopada šampon za jačanje kose ali su i ostali proizvodi jako interesantni ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šampon je zaista odličan,evo sam to mogu i zvanično da kažem posle više korišćenja!Hvala ti! <3

      Избриши
  19. Prvi put čujem za ovaj brend, ali sve izgleda veoma zanimljivo i volela bih da isprobam nešto. Hvala na recenzijama, sve si odlično objasnila. 👏💖

    ОдговориИзбриши
  20. Baš lep paket su ri poslali i mnogo mi se sviđaju proizvodi, a volela bih da isprobam kremu sa nevenom i Vitela šampon za kosu jer su nešto što znam da bi mi odgovaralo. ❤ Divna recenzija, draga! 😊

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oba proizvoda su divna i nadam se da ćeš ih probati uskoro!Hvala najlepše! <3

      Избриши
  21. Prvi put vidim ovaj brend i moram da kažem da imaju jako zanimljive proizvode. ��
    Sjajan post i slike. ��

    ОдговориИзбриши
  22. Nisam probala ali super izgleda 😍😍

    ОдговориИзбриши
  23. Nisam čula za ovaj brend ali proizvodi bas super deluju :)

    ОдговориИзбриши
  24. Nisam čula za njih, ali proizvodi izgledaju veoma zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  25. I don't know this brand but it looks really interesting. Great review😍😍

    ОдговориИзбриши
  26. Baš lijepo izgledaju proizvodi, pakovanja su predivna! Voljela bih ih isprobati. Odličan post!

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  27. Nikada nisam isprobala ove proizvode, kao što nisam ni čula za ovaj brend. Ali vrlo mi je drago što si mogla da budeš ti ta srećnic da dobiješ saradnju sa njima ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  28. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар