Moje zvezdano nebo

 Zdravo drage moje!Koliko puta vam se desilo da pokušavate da nadjete savršen poklon za neku dragu osobu i nikako vam ne uspeva u tome?Parfem,cveće ili nakit uvek će biti sigurna,ali i basic opcija,dok vam se sa druge strane po internetu nudi čak i previše nekih "originalnih" ideja,medjutim u moru sličnih,nikako ne možete da se odlučite za najbolju...Danas vam predstavljam jedno,ako mene pitate idealno rešenje za ovakve situacije!



Tvoje zvezdano nebo savršena je opcija za poklon bilo da je u pitanju venčanje,rodjendan ili bilo koja druga prilika,kako sestri,mami il prijateljici tako i emotivnom partneru.Devojka koja stoji iza profila pravi divne,kreativne postere koji prikazuju zvezdano nebo na datum i na mestu koje izaberete,te predstavlja veoma originalan,a opet personalizovan poklon koji će ukrašavati prostor u kome boravite.

Sami birate vreme i lokaciju,citat,kao i dizajn samog postera.Ja sam inspiraciju tražila na instagram profilu tvoje_zvezdano_nebo ,a pored mnoštva predivnih opcija odabrala sam ovu plavičasto-ljubičastu,i zaista je ispala još lepše nego što sam očekivala!



Možete birati crnu ili belu pozadinu(videla sam da postoje i opcije u boji,tipa roze,sa nekom šarom ili printom,itd...),mnoštvo različitih rasporeda zvezda kao i to da li će vaš poster biti crno-beli ili u boji.Ja sam se oko ovoga dosta dvoumila jer sam u poslednje vreme dosta u minimalističkom fazonu i tu bi mi se crno beli poster savršeno uklapao,medjutim u poslednjem trenutku sam se ipak odlučila za opciju u boji.Takodje postoje i tri veličine,15x21;20x30 i 30x40 cm,a ja sam se odlučila za ovu srednju.Moram da napomenem da ovo nema veze sa astrologijom već je isključivo kreativnog zanimljivog karaktera i još uvek predstavlja zaista simboličan poklon!


Kvalitet je zaista odličan,nisam imala ni jednu zamerku i zaista bih svima preporučila da bace pogled na rad ove divne devojke!



Što se cena tiče,zavise od veličina i toga da li je poster cno beli ili u boji,a kreću se od 1700 do 3500 dinara(tačne cene imate na instagramu).

Ja sam zaista svojim posterom oduševljena,i mislim da zaista postoji mnoštvo opcija u zavisnosti od vaše kreativnosti,i da je ovo idealan poklon za nekoga vama dragog,ili kao što sam ja uradila za svoj rodjendan-za vas same!

Ovde vam ostavljam neke ideje koje sam našla na njihovom instagram profilu i učinile su mi se zanimljivim!



Nadam se da vam se post dopao,pišite mi vaše utiske kao i da li vam se ova ideja dopada!Želim vam lepu radnu nedelju!


Tvoje zvezdano nebo instagram-tvoje_zvezdano_nebo

Moj instagram-queens_beautycorner


Коментари

  1. I like what you have chosen, the blue-purple one.

    ОдговориИзбриши
  2. Wow, its very interesting and beautiful idea! :)

    ОдговориИзбриши
  3. I really love this kind of products, as you say, they are perfect for make gifts for example :)
    Have a lovely week!

    www.luciagallegoblog.com

    ОдговориИзбриши
  4. What a great idea!! Beautiful!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  5. A great post! I love your blog. Your content is very interesting < 3

    ОдговориИзбриши
  6. Beautiful idea. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  7. What a truly beautiful gift - the sort which keeps giving.
    Many thanks.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар