Sephora lakovi za nokte

Volim da isprobavam lakove za nokte,i kako neki brend izbaci neku zanimljivu boju,tako ja moram da je isprobam.i tako  su na red došli i Sephora lakovi. Na njih sam slučajno naletela u Ušću i bili su na nekom ogromnom sniženju čini mi se sa 500 na 139 dinara,i ja sam uzela četiri,dva obična(crveni je bio u katastrofalnom stanju tako da ga nisam slikala,ali je odličan) i dva dizajnerska top coata,i o svakom ću vam pisati po malo.

 Generalno,lakovi imaju dosta jaku boju,i dovoljno je da se nanese samo jedan sloj,mada ja volim da namažem dva sloja kako bih dobila nešto tamniju boju.Imaju veliku četkicu,tako da se lak može naneti u dva poteza,što je za mene veliki plus(i ako inače nisam ljubitelj velikih četkica).

Prvi o kom ću vam pisati,je ovaj običan tamno plavi(mada boja i nije toliko bitna jer se crveni isto tako pokazao)


Lak kao lak je dobar,dovoljno je samo da se nanese jedan sloj da se dobije boja sa bočice,relativno brzo se suši i podosta je postojan.Ali ja inače ne volim da vidim ovu boju na noktima,mada za neke prilike može da posluži.
Izvinjavam se što nisam pokazivala kako lak izgleda na noktima,ali sm juče uradila svetlo roze gel pa ne znam baš da li bih lepo skinula ovu tamno plavu sa njega...

Sledeći na redu,i malo zanimljiviji je ovaj Nail Designer Top Coat-Tie Dye(05).

U suštini,ovo je redak i prilično providan teget lak,koji se nanosi u slojevima kako bi se dobio ombre/efekat prelivanja boja.Lak mnogo lepo izgleda kada se nanese preko nekih pastelnih boja(mint,roze,ljubičasta).Malo je teže lepo ga naneti,i treba dosta vremena da se uvežbaš,ali Sephora je lepo objasnila postupak nanošenja na snimku na youtube(ukucati Sephora France Tie Dye Nailpolish),nešto neće da se ubaci snimak...Moram prizati da mi je ovo jedan od omiljenih Sephora top coatova,

I poslednji lak,je isto Nail Designer Top Coat-Black Croco(01)

Odličan lak,namenjen postizanju onog efekta krokodilske kože.Lepo puca,ujednačeno,brzo i ne pravi rupe il fleke,kao neki takvi lakovi koje sam probala.Ima da se kupi u nekoliko boja i izmedju ostalog zlatni i srebrni,koje jedva čekam da probam :)
Da li ste vi probale Sephora lakove?Koj su vaši utisci?
Dodjite da se družimo i na instagramu-queens_beautycorner



Коментари