Kupovina sa stranice Lovely shop

I ako sam ja masku sa ove stranice naruila još pre dva meseca,nekako mi se ovaj post rayvlaio i nikako nije stizao na red.Nikada ranije nisam radila ovakav post,pa se nadam da će ispasti dobro.

Dugo sam razmišljala koju masku da izabem pošto iaju zaista veliki izbor ali sam se a kraju odlučila za ovu crnu by VS,jer mi se nekako uklapala uz sve.Ja sam uzela masku za iphone 6s mada je bila dostupna za 5/5s/5c/6/6s i 6+(postoji naravno i veliki broj maskica dostupnih i za ostale modele telefona.
Maska mi je stigla za nekoliko dana,što je fenomenalno s tim da sa mnogih instagram stranica maske stižu tek za nekoliko nedelja.Maska je bila dobro upakovana kako se ne bi oštetila i uz nju dobijete ovu slatku kesicu i poklončić.

Maska je odličnog kvaliteta,identična kao sa slike,lagana je  i ne grebe se lako što je velika prednost.Cena joj je bila 800 dinara plus poštarina koja je za Beograd izašla negde oko 170 dinara što zaista mislim da je odlično jer sam vidjala da su na njihovoj stranici neke maske po 400 dinara,dok sam ih ja u Ušću i TC Stadionu plaćala po 1000.

Lovely shop sada ima i zvučnike,punjače kao i mnoge druge odlične stvari,tako da planiram da uskoro ponovo nešto naručim,pa ću vam pisati i o tome,ali ima vremena :)
Sve pohvale Lovely shopu,fenomenalni ste,nadam se da će me i dalje ovako prijatno iznenadjivati,a svima vama preporučujem da posetite njihov instagram profil,da ih obavezno zapratite,i da pogledate njihov ogroman izbor zezalica za telefone,jer stvarno mislim da se za sve može naći po nešto.
Ps:Hvala svima koji me prate i na preko 900 pregleda postova  :* <3

Moj instagram profil queens_beautycorner
Instagram profil Lovely shopa LOVELY_SHOP_SRBIJA


Коментари