Prirodne maske za kožu protiv mitisera i bubuljica

Za danas sam vam spremila jedan malo drugaiji post,i u sluaju da vam se ovako nešto dopadne,planiram da napišem još neki post na sličnu temu.Dakle,da ne dužim mnogo,pisaću vam kako da se prirodnim putem izborite sa jednm od najvećih ženskih problema,bubuljicama.Bilo da ste u pubertetu,ili i nakon puberteta imate problema ssa bubuljicama,savetujem vam da pročitate ovaj post.Pa čak i ako nemate problema sa bubuljicama,već vam iskoči tek poneka,dosta ovih stvari možete raditi preventivno.
Samo da ne pomenem,pre svega lice ne smete dodirivati prljavim rukama,i nipošto ne smete čačkati bubuljice,jer vam to može ostaviti ožiljke na licu,ovo se posebno odnosi na devojčice u pubertetu.Svi znamo da je to nezgodno doba,i da je najlakše grickati nokte i čačkati bubuljice od nervoze,ali zaista,nemojte to raditi da ne biste kasnije imali problema...
Dakle,napisaću vam nekoliko,po mom mišljenju najedlotvornijih prirodnih maski za lice,koje će vaše lice očistiti i blagovremeno smanjiti problem sa bubuljicama.

Prva maska je MASKA SA LIMUNOM I MASLINOVIM ULJEM

Pomešajte tri kapi maslinovog ulja sa par kapi svežeg soka od limuna,i dobijenu mešavinu nanesite na područje zahvaćeno bubuljicama.Nakn pet do deset minuta isperite mlakom vodom.Za najbolje rezultate masku nanosite svakodnevno.

Sledeća maska je MASKA SA LIMUNOM I ŠEĆEROM

Kašičicu šećera pomešajte sa par kapi svežeg soka od limuna.Dobijena mešavina poslužiće vam kao odličan piling za lice.Smešu utrljavajte na lice 5-10 minuta kružnim pokretima,a zatim je isperite hladnom vodom.Ovaj piling možete koristiti i preventivno na T zoni.
Sad sledi MASKA SA LIMUNOM,JOGURTOM I OVSENIM PAHULJICAMA

Pomešajte dve kašike jogurta,sa 15g ovsenih pahuljica i kašičicom soka od limuna.Masku nanesite na zahvaćeno područje i nakon 20min isperite hladnom vodom.

Zatim sledi MASKA OD GREJPFRUTOM

Grejpfrut je takođe veoma efikasan u eliminisanju mitisera.Pomešajte kašiku ovsenih pahuljica i 60ml svežeg soka od grejpfruta,dobro promešajte i dobijenu masku nanesite na lice.Nakon 15 minuta masku isperite hladnom vodom.Masku nanosit jednom nedeljno.

I poslednja maska,je MASKA OD PARADAJZA

Zahvaljujući vitaminima A i C,kao i limunskoj kiselini,paradajz je odlično prirodno sredstvo za uklanjanje mitisera.Pomešajte samleveni paradajz sa avokadom i nanesite na lice.Nakon 15 minuta,lice isperite hladnom vodom.

Nadam se da će vam neka od ovih prirodnih maski pomoći da rešite problem mitisera i bubuljica.Preporučujem da probate sve maske kako bi videli koja odgovara vašem tipu kože.Ja sam pisala o maskama koje sam probala,i koje su mi pomogle.Ali da napomenem,ja nikad nisam imala veće probleme sa bubuljicama,tako da mi je ovo i po neki preparat za čišćenje lica bilo dovoljno,a u slučaju da vi imate nekih većih problema,popričajte sa dermatologom,oni zaista znaju šta da vam preporuče da stavljate na lice a kao što sam već rekla ja nisam doktor,ja samo hoću da podelim svoje skromno iskustvo sa vama. :)
U koliko vam se ovakvi postovi svidjaju,ili imate iskustva sa nekom od ovih maski,pišite u komentarima,i dodjite da se družimo i na instagramu queens_beautycorner



Коментари