Foundation Battle

   Zdravo drage moje!Kako su vam prošla ova prva dva dana decembra?

Za danas sam vam spremila post koji planiram da napišem već neko vreme,a u pitanju je poredjenje dva možda i trenutno najaktuelnija L'Oreal tečna pudera,a u pitanju su True Match i  Infaillible puderi.Krajem leta dvoumila sam se koji od ova dva da probam prvi jer sam se do sada sa njima susretala zaista retko,i naravno u mojoj korpi su se našla oba.Prvi sam počela da koristim True Match ,najviše zbog toga što je bio nijansu tamniji,a ja sam tada još uvek imala nekakve obrise preplanulog tena.Njega sam još pre neko vreme potrošila i sada uveliko koristim Infaillible te mislim da je idealno vreme da vam prenesem utiske dok su još uvek sveži.





Hello my lovelies and welcome to second day of blogmas 2020!For today I prepared you post about two famous L'Oreal foundations where I compared them and told you which one is my favorite!Turn on translate option and enjoy my post on your language!

L'Oreal True Match

True Match je puder veoma lagane teksture,dosta je voden i srednje je pokrivne moći.Meni se dopao baš iz razloga što ga nisam osećala na licua takodje se i odlično stapa sa kožom,baš kao što proizvodjać garantuje,veoma lako se blenda i daje prirodan i zdrav izgled kože.




Neće biti najbolji izbor za one koji imaju problematičnu kožu ili vole jaču pokrivnu moć,jer koliko god mogao da se nanosi u slojevima,mislim da ne bi mogao da dostigne baš full coverage.Meni to nije ni bilo potrebno,posebno za leto kada mi je ten sam po sebi zaista bio na mestu tako da mi je ovakva formula savršeno odgovarala.Sve u svemu veoma mi se dopao,i moram priznati da mi je jedan od boljih pudera iz drogerije koje sam do sada koristila.Takodje ima i SPF 17 što je veliki plus,a ceka mu je negde oko 1600-1700 dinara(15e).O njemu sam vam pisala poseban post koji možete pročitati klikom na link ovde

L'Oreal Infallible

Infallible je puder kremaste strukture,srednje-ka jakoj pokrivnoj moći,odlično se nanosi u slojevima te je veoma lako "raditi" sa njim.Ne suši se brzo a i kada se osuši daje veoma lep finiš za zdrav i svež izgled kože i uprkos većoj pokrivenosti ne stvara izgled maske na licu.


Postojan je na licu,formula omogućava licu da diše,nije težak i predstavlja odličan puder za "svaki dan" ako volite malo jaču ali ne preteranu pokrivenost.Moja koža ispod njega je još uvek moja(ne kao kod pudera koje nanesem i izgledam kao porcelanska lutka),a sa druge strane takodje mi pruža i taman onoliku pokrivenost koja meni treba,a da ne moram da razmišljam da li će nešto negde proviriti.Moram priznati da mi se zaista dopao,te da planiram da nastavim da ga koristim.Cena mu je takodje oko 1600-1700 dinara(15e).

Poredjenje

Kao što se da primetiti,oba pudera su mi se veoma dopala i opravdala su moja očekivanja.Definitivno je najveća razlika u tome što je True Match dosta laganiji i i ima manju pokrivnu moć,te bih ga preporučila onima koji vole light varijante pudera.Da se razumemo,još uvek je to odličan puder koji solidno prekriva,medjutim jednostavno nije jedan od onih koji će vam prekriti "i greške iz prošlosti" već je pre za izjednačavanje tena i prikrivanje sitnih nepravilnosti.Za ljubitelje malo jačih pudera će definitivno biti bolji Infaillible.Iako je malo teži i gušći u odnosu na prethodno navedeni,zaista je prijatan na licu,te je meni odličan za svakodnevnu upotrebu.


Obe formule su predivne,lagane i lake za rad,te mi je zaista bilo teško da se odlučim za favorita,medjutim mislim da bi u ovom trenutku to bilo L'Oreal Infaillible tečni puder.
Koža lica mi nije bila zavidna proteklih mesec dana tako da mi je pokrivna moć ovog pudera bila više odgovarajuća,a i zimi volim nijansu jače pudere jer imam osećaj i da mi štite kožu od hladnoće,vetra i ostalih spoljašnjih faktora.On za sada ostaje u mom neseseru,medjutim verujem da ću u True Match uskoro ponovo ubaciti u upotrebu za dane kada želim potpuno "light" makeup,a svakako da će sa dolaskom lepšeg vremena,a posebno leta,ponovo postati moj favorit.

levo-True Match    desno-Infaillible



Da ukratko sumiramo:
Infaillible-bolji za zimu,veća pokrivenost,u više slojeva idealan za bilo kakvu večernju priliku,trenutni favorit
True Match-savršen puder za leto,idealan za one kojima ne treba velika pokrivenost,predivna lagana formula a opet sasvim solidna pokrivenost

Nadam se da vam se post dopao i da vam je bio od pomoći.Zaista sam se potrudila da vam najbolje prenesem svoje utiske i sumiram ih što razumljivije,a u slučaju da sam nešto propustila,slobodno mi pišite ili ovde ili na instagramu!Koji je vaš omiljen puder?

Pratite me i na instagramu za raznovrsni sadržaj i svakodnevne postove -queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар