L'Oreal True Match Foundation

 Zdravo drage moje!Danas vam pišem o proizvodu koji sam skoro prvi put probala,a već je na dobrom putu da se nadje u favoritima leta,a u pitanju je L'Oreal True Match tečni puder.




Hello my lovelies!For today I prepared you post about amazing and very famous L'Oreal True Match foundation.Turn on translate option and enjoy my post on your language!

Još odavno sam fan L'Oreal Infallible pudera i dugo ga nisam menjala,medjutim već neko vreme sam želela da probam i hvaljeni True Match,Cene su im vrlo slične a o samim razlikama izmedju pudera i poredjenju istih mogu vam napisati poseban post ako to želite,a sada prelazimo na moju priču sa konkretno ovim proizvodom.

Pakovanje je lepo i elegantno,ima 30ml a cena mu je trenutno u Liliju na sniženju 1154 dinara(10e).



Tekstura je veoma lagana i i malo tečnija,srednje je ali nadogradive pokrivne moći i smatram da je idealan za leto i jesen.Ako imate velike probleme sa kožom i želite puder sa izrazito jakom pokrivenošću ovo možda nije idealna prva opcija,medjutim za tople letnje dane i noći kada želim lep i ujednačen ten bez osećaja maske na licu mi je bio savršen.Kako sam fino pocrnela uzela sam nijansu Beige Rose i zaista nisam pogrešila.

Veoma je postojan i prilagodljiv,divno se stapa sa kožom a u sebi ima sastojke koji hidriraju kožu,kao i ono što je meni veoma bitno,a to je SPF 17.




Redovna cena mu je 1600 dinara za  30ml proizvoda.Cena jeste malo jača za drogeriju,medjutim kvalitet samog proizvoda je apsolutno opravdava,te se lako može porediti i sa high-end puderima.

Izbor nijansi je veoma dobar,a na poklopcu kod svake nijanse stoji oznaka za koji podton kože je namenjena.N označava neutralni,W topli,a C hladni podton kože.

Brzo se suši i ne uvlači se u pore,medjutim smatram da se kod izrazito masne kože može javljati problem sa prosijavanjem par sati nakon nanošenja.



Kada potpuno sumiram utiske,zaista mogu da kažem da mi se ovaj puder veoma dopada,i da nameravam da ga kupim ponovo.Idealan je za svaki dan,i verujem da će mi savršeno odgovarati i na jesen,a svakako vam ga svima preporučujem da probate ako niste.


To bi bilo sve za današnji post,nadam se da vam se dopao i da vam je pomogao,a vi mi pišite vaše utiske o ovom puderu ili da li bi nakon čitanja posta želele da ga probate!

Moj instagram-queens_beautycorner


Коментари

  1. Thank you dear =)

    Nice review, this foundation sounds pretty good.

    ОдговориИзбриши
  2. Hello, dear! I really enjoyed your review !! I never used anything from the brand ..I'm following you.
    Xoxo :*

    www.purestyle.com.br

    ОдговориИзбриши
  3. I've heard of this product before, but this is the first complete review I've read until now!
    really I'd like to try this product too, now!^^
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. i like this foundation from Loreal! :)

    Have a nice day,
    Imran

    ОдговориИзбриши
  5. Great review, I use that myself for a daily foundation :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hola, gracias por compartir tus impresiones con nosotros, la base se ve muy bonita.

    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj puder je na mojoj wish listi. Sigurna sam da ću ga uskoro kupiti, a tvoja recenzija je super.

    ОдговориИзбриши
  8. I keep hearing people talk about this foundation but I haven't tried it yet. I'll have to add it to my wish list!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  9. I know this brand but have not tried this product.

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Čula sam dosta pozitivnih utisaka o ovom puderu i moram da ga isprobam što pre ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. I've already tried it, it's good!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam probala True Match jer sam čula da ima dosta loš sastav ali izgleda kako samo djelovanje pudera na koži nije uopšte loše... Super post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je i mene ranije odbijalo medjutim probala sam ga od drugarice,nikakve reakcije na licu nije bilo i eto od kako sam ga kupila zaista nikakav negativan efekat primetila nisam,baš sam pozitivno iznenadjena!

      Избриши
  13. Odlična recenzija draga. Mnogo puta sam čitala o ovom puderu i svakako se našao na mojoj listi želja za isprobavanje ovog proizvoda ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Постави коментар