5 Ways to Prepare Your House for the Fall

 Zdravo drage moje!Osvanuo je još jedan hladan jesenji dan,a ja ga započinjem za laptopom sa šoljom toplog zelenog čaja.Kao što sam vam najavila,ove jeseni sam bila kreativna i pripremila sam ideje za veliki broj  postova posvećenih ovoj sezoni,koje ćete čitati u narednom periodu.

Mnogo volim jesen i mislim da mi nikad nije nedostajala kao ove godine.I ne,to nije zbog mog rodjendana koji je 16. oktobra(i koji svakako jedva čekam) već mi prija sama atmosfera,osećaj da se posle opuštenog leta sve vraća u normalu,moda,boje,obaveze,prigušenost,ušuškavanje u krevetu uz Netflix...



Hello my lovelies!Are you enjoying Autumn so far?For today I prepared you one Fall-themed post,turn on translate option and enjoy it on your language!




Kako je jesen tek počela,danas vam pišem 5 stvari koje su meni MUST kada je pripremanje doma za  jesen u pitanju.U uverenju sam da kakav je prostor oko nas-takve su nam misli i život tako da svaki put kada hoću da se stavim u odredjeni "mindset" počinjem od sredjivanja oko sebe,a evo kako sam to uradila ove godine.

Declutter

Kao što sam rekla,kakav vam je prostor oko vas-takve su vam misli,a kakve su vam misli-takav vam je život.Ranije sam muku mučila sa nagomilavanjem stvari jer sam u stanju da se emotivno vežem čak i za kamen,medjutim u poslednje vreme doslovno teram sebe da se odviknem od te navike.Početak jeseni je idealan period da se otarasimo stvari koje su nam se nagomilale u proteklom periodu,odvojimo šta bacamo,šta doniramo a šta zadržavamo.Nije nam potrebna ta jedna okrnjena šolja koja je nekada bila u setu od 6 ali su se ostale davno porazbijale a mi je još uvek čuvamo čisto da skuplja prašinu,isto kao i one stare čizme kojima možda nekad popravimo djon a zapravo dobro znamo da ih nikada više nećemo obuti,ni ta stara polomljena paleta hajlajtera iz 2014,ni kutija u obliku srca koju smo dobile pre 4 godine od bivšeg dečka.Počela sam da oslobadjanje od starih stvari shvatam kao pravljenje prostora za nove,i to je nešto što mi je dosta pomoglo.Još uvek i ja imam da učim,ali hajde zajedno da sredimo prostor oko sebe i odviknemo se od loših navika poput nagomilavanja nepotrebnih stvari,čudna nam vremena dolaze i zaista bi bilo krajnje vreme!

Deep Fall Cleaning

Nakon raskrčivanja prostora vreme je da se on i dobro opere,tako da svakog početka oktobra ja radim dubinsko čišćenje svega što postoji i ne postoji u mom domu.Zaista redovno vodim računa o basic stvarima poput prašine,usisavanja itd. medjutim sa jeseni nam dolaze i obaveze(fakultet,posao,škola...) i verovatno nećemo doslovno znati gde nam je glava,tako da je idealno neke kućne poslove završiti pre nego što obaveze počnu da se nagomilavaju.


Oribajte podove,stolove,ivice,zavučene police,usisajte ispod svake sofe,kreveta,fotelje,po ćoškovima,prebrišite i oribajte one najviše police,kupatilo,kuhinjske elemente...Nije zanimljivo medjutim dan-dva su dovoljna a olakšaćete sebi.Ko živi u kući ima malo više posla(ljubomorna sam) medjutim ništa što se za par dana ne može završiti.Ja ću ove godine i napraviti plan čišćenja(o da) za narednih par meseci,kako bih oslobodila mozak od te obaveze,i jednostavno videla u planeru da je danas došlo vreme da se ponovo usisa/obriše prašina itd. i mislim da ću na taj način najbolje funkcionisati.

Wardrobe

Kao što sam verovatno već milion puta rekla,jesen je moja omiljena sezona za oblačenje i nisam mogla da dočekam da izvučem dzempere i kapute iz kofera u kom su stajali još od nekog marta.Vreme je da se pozdravimo od šorceva,letnjih haljina itd i zamenimo ih debljim stvarima.



Ovo je takodje i idealno vreme za obaviti declutter garderobera i otarasiti se svih majica na duge rukave i dzempera od kojih nam je bilo žao da se oprostimo na kraju prošle zimske sezone,ali tako i od letnjih stvari za koje znamo da nam kada ponovo dodje toplo vreme neće trebati,
Savet plus:Kao što sam rekla emotivno se vezujem za stvari i jako mi je teško da se oprostim od njih,tako da često kada recimo pakujem zimsku odeću u martu i vadim letnju spakujem i stvari za koje nisam sigurna šta ću sa njima,a sada kada je došlo vreme da ih ponovo uzmem u upotrebu morala sam i konačno da se odlučim da li ih zadržavam ili prosledjujem.Ista priča je is a letnjim stvarima.Na taj način dam sebi još malo vremena da smislim šta ću i kako ću.

Pantry

Volim da svakom godišnjem dobu prilagodim i hranu hoju jedem,te se u ovom periodu u mojoj kuhinji pojavljuje dosta novih stvari.Znate da zaista pazim šta i kako jedem,medjutim svoje obroke prilagodim nekim ukusima koji mi upotpunjuju jesenju atmosferu,a ako želite zdrave a lake jesenje recepte obavezno mi pišite!


U ovom periodu posebno volim da se opremim cimetom(klasika),javorovim sirupom,lešnicima,puterom od kikirikija,sojinim mlekom od vanile,toplom čokoloadom,mrvicama od crne čokolade,kakaom,vanilom,jabukama,mandarinama,bundevama,ajvarom,dobrom kafom koju sam izbegavala celo leto itd...Neću sebe uskraćivati jesenjih poslastica jer je poenta u umerenosti i organizaciji,a vi mi pišite šta to volite da pravite i jedete kada napolju zahladi!
PS:Ovde bi razna peciva i kiflice bile ubrojane,medjutim to je nešto što nažalost moram da izbegavam...

Stay Cozy!

Da li sam vam nekad rekla da mi je cozy jedna od omiljenih engleskih reči?Jednostavno me ispunjava ogromnom srećom i predstavlja savršen opis onoga kako želim da se osećam u periodu od oktobra do marta.Naravno,obožavam leto,plažu i 30 stepeni ali moramo se složiti da i hladno vreme ima svoje čari.Kako krene jesen,posebno ove godine kada sam iz šorca za doslovno 1 dan uskočila u kaput,vreme je da se konačno vadi deblja posteljina,čupavi jastuci,možda deblji tepisi za pod,itd...


Takodje obavezno u mom domu,posebno spavaćoj sobi gori milion sveća,uglavnom onih mirišljavih u jesenjim notama,kupujem osveživače kuće istog mirisa,a ako imate i neku suptilnu jesenju dekoraciju tim bolje.Nisam ljubitelj postavljanja bundeva po celoj kući kako prvi braon list padne,ali volim da se tu i tamo vidi u kojoj smo sezoni.



Deo sam obavila ali planiram još jedan  manji jesenji šoping možda neke lepe šolje ili jastuka koji bi mi upotpunili atmosferu.Opet nije poenta gomilanje,već možda jedna mirišljava sveća i ćebe u kombinaciji sa dobrom knjigom ili filmom i vi već imate svoje savršeno "cozy" veče.

To bi bilo sve za ovaj post,ja sam zaista uživala u njegovom pisanju i zaista  se nadam da ćete vi uživati u čitanju istog i da vam je bio donekle koristan.Znam i koliko ljudima obično teško pada kraj leta i vraćanje u ovaj working-mode sa kraćim danima i sve dužim i hladnijim noćima(i sama sam bila jedna od njih) ali se nadam da sam uspela da takvima prenesem malo svog uzbudjenja i veselog raspoloženja što nam je konačno došla jesen,i da ćemo svi zajedno uživati u njoj!
Zaslužili smo lep kraj ove godine,makar ovih 3 meseca koji su nam preostali,tako da se posvetite sebi,ljudima koje volite i koji vas vole,poslu i učenju,i da se nadamo da ćemo 2021. dočekati u miru i spokoju,koji dugo nismo imali kako treba.

Moj instagram-queens_beautycorner


cozyy

Da li sam vam nekad rekla da mi je co


Коментари

  1. Fall is such a wonderful time of year! Definitely a great opportunity to curl up and stay indoors. I've been trying to do a good clean as well. It just feels like a good way to kickstart the new season.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh I agree about cleaning!I can be very lazy sometimes but when I start I don't stop until imn done! <3

      Избриши
  2. I love fall in my city, colours are amazing. And stay cozy at home watching rain through the window is the best sensation.

    ОдговориИзбриши
  3. Autumn is one of my favourite seasons. I love the colours - and the food. Thank you so much for sharing some of yours.

    ОдговориИзбриши
  4. Well done! I'm in the way to do most of the things you have shared, especially I have to change the clothes of summer and say goodbye to them until next year! :)
    Have a wonderful week!

    www.luciagallegoblog.com

    ОдговориИзбриши
  5. So many good ideas. I love this yellow cleaner from denk mit. It really works for so many places.

    ОдговориИзбриши
  6. Love that I found this blog! And I love reading in my first language, although I do very seldom now. I am so excited to come back. Great tips!

    bosbodaciousblog.blogspot.ca

    ОдговориИзбриши
  7. Great post dear, so nice and interesting, love it!    

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post draga, veoma mi se dopada. I da, srećan rođendan unaprijed (samo još četiri dana) ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  9. Iako smart da su sve stavke ovog posta bitne, posebno bih izdvojila onu, gdje si pomenula bacanje ili poklanjanje stvari, koje nam više ne trebaju, jer na taj način pravimo prostor za nove. I meni je to ranije predstavljalo problem, ali sada mi nije žao ni tren, da oslobodim prostor od suvišnih stvari. Odličan post i divni savjeti. ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepše!I meni je to omiljena stavka,od velikog problema sam došla do toga da danas uživam u tome! <3

      Избриши

Постави коментар