BEFORE 2021 CHALLENGE

 Zdravo drage moje!Do kraja ove godine ostalo nam je manje od dve nedelje i verujem da sve,bas kao i ja,imate osećaj da je proletela!

Hello my lovelies!In todays post I wanted to remind you about my December challenge,and inspire you to do something for yourself until the end of the year,Turn on translate option and enjoy my post on your language!



Na početku blogmasa zadala sam vam "izazov" da uradite nešto produktivno do kraja godine(taj post vam ostavljam-ovde) a u ovom postu ćemo napraviti mali presek stanja,i videti ko je dokle stigao!

Idealan je trenutak da se poslednji put osvrnete i razmislite koje su to stvari koje biste mogli da uradite do kraja ovde godine dok još uvek imate vremena.

Bilo da će to biti poziv neke osobe,trening na koji ćete sutra otići,volim te koje ćete nekome reći,pozivam vas da to uradite!Uradite šta god vam duša želi i srce nalaže!Udjimo u 2021 mirne glave,stabilnih odnosa i emocija.Jedini način da u narednoj godini uspete u ostvarenju svih ciljeva koje ćete zacrtati je da ovu ostavite potpuno iza sebe,sa svim uspesima i neuspesima koji su se u njoj desili.

Ja sam danas prelistala svoju listu ciljeva i videla da je jedan od njih bio da pročitam još dve knjige,te se ovih dana bacam na to,kao i na declutter garderobe koji sam takodje sebi obećala.

Nadam se da sam vas podstakla da se i vi osvrnete na prethodnu godinu po poslednji put,i da u sledeću udjemo na najbolji mogući način!


Želim vam lep ostatak vikenda!

Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner


Коментари

  1. Koliko volim ovaj tip blog posta, volim izazove i takodje sam zadala sebi da uradim nesto interesantno do kraja godine a vec sam postavila neke ciljeve za sledecu godinu kao sto je na primer da diplomiram. Odlican post i puno srece ti zelim <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces uspeti u svemu sto pozelis draga,a posebno u tom diplomiranju!Hvala ti najlepse! <3

      Избриши
  2. Sounds like some great goals. I haven't accomplished much. Although, plenty of my shoes have gone to the shoe drive. I finally found a series I like to read so I have been doing a little reading. Although, I haven't done nearly as many things as I wanted to get done this year. Hopefully, I can keep going and see it through.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Its okay if you dont accomplis everything,specially when we have year like this one..Hope your next year will be much much better.Im sending kisses! <3

      Избриши

Постави коментар