BLOGMAS 2020

Zdravo drage moje!Želim da vam saopštim nešto za mene veoma,veoma uzbudljivo,a to je da ću ove godine po prvi put učestvovati u BLOGMASU!Da,dobro ste pročitale,ovo je moj prvi blogmas i potrudiću se da izbacujem postove na blogu svakoga dana,a to će biti ispraćeno i postovima na instagramu kao i storijima šta ja to radim u toku dana,tako da će to biti neka varijanta blogmas/vlogmas/insta kontenta i zaista se nadam da će vam se ta moja ideja dopasti,a ako me do sada niste pratile na instagramu,krajnje je vreme! - queens_beautycorner


my photo


Bila sam na malenoj "pauzi" od bloga par nedelja dok sam završavala obaveze od fakulteta,i kako će njih u decembru biti što više ovo će zaista biti poduhvat za mene.Dosta postova sam i napisala ranije i sada čekaju spremni,a kroz narednih mesec dana čeka vas raznovrstan kontent,od nege,šminke,holiday themed postova, sve do haul postova,dekoracija i novine na mom profilu,a to su autfit postovi!

Hello my lovelies!As you can see Im taking part in this year's BLOGMAS and Im so excited for that!Hope you'll enjoy in my posts because I prepared you very interesting content for the next month!Turn on translate option,and enjoy this year's blogmas on your language!

Što se današnjeg posta tiče,smatrajte da će biti neki vid motivacije/izazova za sve nas,kako to da na najbolji način iskoristimo kraj 2020.,da nam ostane u pamćenju bar po nečemu lepom.


U godini kao što je ova dosta nas je izgubilo pojam o tome koji su nam ciljevi bili za nju,koje ambicije i želje smo imali u ponoć kada je zvanično došao prvi januar 2020,i sada kada se približavamo samom kraju,dosta nas shvata da je većina tih ciljeva ostala neispunjena.

Ova godina ne sme da bude godina korone.Ne sme da bude godina koju smo bacili,protraćili,i čekali da se završi.Niko nam ne garantuje bolje sutra,niko nam ne garantuje da će 2021. ili bilo koja sledeća godina biti bolja,niti imamo luksuz da sedimo i nadamo se tome.Sreća nam ne dolazi sama,sreću stvaramo.



Niko od nas nema godine za gubljenje i traćenje,svima nam život podjednako surovo brzo prolazi,i ako ga budemo provodili u iščekivanju boljih vremena,ostaće nam samo griža savesti u starosti što nismo uzeli sopstveni život u svoje ruke na vreme.

Možda ove godine niste uspeli da se ostvarite u nekim stvarima u kojima ste planirali,zapostavili ste neki hobi,fizički izgled ili posao,medjutim to nije razlog da tako i ostane.Decembar je mesec koji svako od nas treba da posveti prvenstveno sebi,svojim voljenima i u njemu uživa maksimalno.Imamo više vremena kod kuće zbog pandemije koja nas je zadesila ali i hladnog vremena,te izgovora o manjku slobodnog vremena nema!Ugasite youtube i Netflix,ustanite iz kreveta i umesto maštanja o boljem životu jednog dana uzmite svoj život u svoje ruke,i učinite da on i sada bude najbolji moguć!Trgnite se!

Sredite život.To se prvo počinje od sredjivanja fizičkog prostora koji vas okružuje.Ovaj vikend vas izazivam da ceo jedan dan posvetite čišćenju,bacanju SVIH nepotrebnih stvari koje ne želimo da razvlačimo sa nama u 2020.,a najbitnije od svega,nisu nam potrebne.Kakav je prostor oko vas takve su vam misli,takav vam je život!

Sredite odnose sa ljudima u vašem životu.Bilo da je to kontaktiranje starog prijatelja sa kojim se dugo niste čuli,pomirenje sa članom porodice sa kojim dugo ne pričate ili bilo koja osoba koje se setite s vremena na vreme i osećate nemir što vam nije više u životu ili što vam odnosi nisu najčistiji i najbolji.Ja sam imala jednu takvu osobu i pre neki dan sam stabilizovala odnose sa njom,i moram priznati da su mi i srce i glava mirniji!Samo da vas podsetim,NEĆEMO TOKSIČNE ODNOSE!Ne vraćajte u život ljude kojima sa razlogom tu nije mesto,a bilo ko ko je trenutno tu a vidite da vam odnos nije iskren i da postaje toksičan,njemu je mesto vam vašeg života.Možda prelazak iz jedne godine u drugu nije u bukvalnom smislu vremenska granica,ali može biti u našoj glavi!Dakle,toksične ljude i odnose ostavljamo u 2020.!

Sredite ishranu.Ne zbog kilaže ili jer ste čuli od lifestyle gurua da će vam to pročistiti energiju i čakre,nego zbog zdravlja.Mislim da nas je ova godina naučila koliko je zdravlje bitno i može se preko noći izgubiti,a najmanje što možemo da učinimo za svoje telo i zdravlje je da barem pripazimo čime se hranimo."Vi ste ono što jedete" je nešto što može da se shvati u bukvalnom smislu jer su naše ćelije gradjene od toga šta unosimo u organizam,a rezultate ne mora pokazati isključivo velika promena.Za početak počnite da pijete više vode(mislim da smo svi to naučili),smanjite sokove,čipseve,čokolade a probajte da jedete više voća,povrća i kuvanih jela.Naravno balans je bitan,ali nemojte sebe da trujete raznim glupostima bez da pojedete nešto što je zapravo nutritivno hranljivo,to je bukvalno nepoštovanje samog sebe!


Posvetite se poslu,treninzima,učenju novog jezika,sticanju nove veštine,iskorenjivanju stare loše,posvetite se bilo čemu što mislite da će vas podstaći da radite na sebi i napredujete.Hajde da 31. decembra možemo da stanemo i kažemo da smo ipak nešto postigli ove godine,da smo ipak u nečemu uspeli.Za različite ljude to će biti različite stvari.Ja sam rešila da radim blogmas umesto da potpuno zapostavim blog zbog fakulteta kao što je bilo očekivano,kao i da sebi ograničim unos šećera ceo decembar na minimum,u sred sezone kada sam najviše slatkiša jela.Iznenadite same sebe.Toliko ciljeva sam zacrtala za ovaj mesec i svesna sam da će mi biti naporan,ali jedva čekam trenutak poslednjeg dana decembra kada ću se okrenuti iza sebe i reći da sam uspela,i da sam sve izgurala do kraja,a taj osecaj je neprocenljiv.

Nadam se da će se barem jedna osoba koja ovo pročita možda osetiti inspirisano i napraviti neki mali uspeh za sebe ovog meseca,te da će se priključiti mom izazovu!Volela bih da mi pišete na koji način ćete vi to uraditi,koje su vam ideje i ciljevi,i da zajedno diskutujemo o njima!

Želim vam predivan decembar ispunjen srećom i ljubavi,a sada vas pozdravljam do sutra u 21.00!

                                                                                                                                  -Vaša J <3


Коментари

  1. Beautiful post! All the best to your blog and creativity!

    ОдговориИзбриши
  2. That is very exciting! A lot of good advice in this post. Especially as it relates to health and wellness. You're right. This year really has shown us how important that is. Thank you for the reminder <3
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much dear for beautiful words,hope you'll have december to remember!!!Xoxo <3

      Избриши
  3. Foi um ano completamente fora de lógica e felizmente você vai terminá-lo da melhor maneira.
    O Blogmas é um incentivo.

    Coisas de Feltro

    ОдговориИзбриши
  4. Cool post and beautiful photos! Thank you very much)

    ОдговориИзбриши
  5. Thank you =) Oh yes I love this advent calendar too.

    Nice post =) Wish you a beautiful advent season =)

    ОдговориИзбриши
  6. ¡¡Hola!! Enhorabuena por esa nueva colaboración. Por supuesto, este 2020 no hay que tirarlo por la borda, hay que seguir adelante a pesar de la pandemia. Besitos.

    ОдговориИзбриши
  7. Divnoo! Srecno sa Blogmasom, radila sam ga prosle godine i bilo mi je neverovatno zabavno! Ove godine pauziram ali obavezno tvoje postove citam :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse draga!Vec vidim da ce biti ludo,ali potrudicu se da ga izguram do kraja <3 <3 <3

      Избриши
  8. So nice idea! Sounds fun!:)
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар