Winter Skincare

 Zdravo drage moje!Zima nam je sve bliža,a dani sve hladniji i hladniji.Vadimo najdeblje dzempere i kapute iz ormara,i počinjemo da se pokrivamo sve debljim ćebićima i da se navikavamo na to da mrak pada pre 5 popodne.U tom spremanju za najhladnije dane u godini ne treba zanemariti ni pripremu naše kože za taj period,kao i adekvatnu negu u danima koji nam predstoje.

Hello my lovelies!How are you?As we are stepping into winter we must think how to prepare our skin for the coldest days that are ahead of us.Today I prepared you blogpost about my tips how to prepare skin for the winter!turn on translate option and enjoy my post on your language!




Tokom hladnih i vetrovitih dana naša koža je izložena raznim nepovoljnim uticajima,koji mogu dovesti do njenog isušivanja,pucanja i iritacije.Grejanje u toplim prostorijama takodje doprinosi isušivanju kože.Od svih godišnjih doba,zima ima najnepovoljniji uticaj na našu kožu,te je neophodna dodatna i pravilna nega kože kako bismo je održali vlažnom,mekom i glatkom.


Ovo je nekoliko mojih saveta kako to da uradite na najbolji način!

Hidratacija

Jedna od najvećih posledica uticaja zime na našu kožu je definitivno hidratacija.Čak i masna koža zimi često bude dehidrirana(ne mešati suvu i dehidriranu kožu) a vlažnost koju koža gubi moramo nadoknaditi kroz proizvode koje ćemo koristiti.Naravno hidratacija iznutra je preko potrebna,te i zimi obavezno morate piti puno vode,a za spoljašnju upotrebu treba koristiti kreme za lice,i to više puta dnevno,kao i obavezno pred izlazak iz kuće.Za zimu su odlične kreme na bazi ulja,sa dodacima vitamina i hranljivih materija koje su neophodne koži.Takodje,dobra opcija i su i serumi za hidrataciju,a moja preporuka vam je It's Skin plavi serum,čiji vam link ostavljam ovde.Kreme za okoloočno područje su takodje neophodne,jer neguju najosetljiviji deo našeg lica!

SPF

Ne smemo zaboraviti da je minimalno SPF 15 obavezan čak i zimi po oblačnom vremenu,a posebno ako ima snega.Zimsko Sunce u kombinaciji sa refleksijom snega izuzetno oštećuje kožu,te se posebna pažnja skreće skijašima,kojima preporučujem što veći SPF kako bi sprečili potencijalna oštećenja pa čak i opekotine.

Nega Usana

Usne su izuzetno osetljive,posebno na hladnom zimskom vremenu,te im je takodje potrebna dodatna nega kako bi se sprečilo isušivanje i pucanje.Preporučuje se korišćenje balzama više puta dnevno,kao i nanošenje istog u debljem sloju pred spavanje,da bi se zadržala njihova vlažnost i nežnost.Moj omiljeni balzam za usne je Carmex,a ranije sam pred spavanje mazala Vaseline,medjutim sada koristim Laneige Lip Sleeping Mask,i obožavam je!

Piling

Pilinzi su vam naravno,tokom cele godine neophodni,a u ovom periodu najbolje ih je sprovoditi jednom,do dva puta nedeljno.Kako je koža već dosta suva,bolje je odabrati neke blaže pilinge,a meni su najlepši šećerni ili na bazi ulja,koji će mi i nahraniti kožu,a opet nisu previše intenzivni i neće mi ostaviti uljani trag na koži.
Piling lica takodje radim jednom nedeljno,i to Dm kivi pilingom,koji svima od srca preporučujem.Odnos cena-kvalitet je neprevazidjen!

Savet plus:Kako ne želim da zaboravljam da radim piling a glava mi je,pogotovo sad sa blogmasom,u potpunom haosu,odredila sam da će nedelja biti dan kada se rade pilinzi,i uvek ih radim isključivo tada,te je gotovo nemoguće da zaboravim :)

Nega tela

Pri tuširanju treba koristiti mlaku vodu,izbegavati tople duge kupke(koliko god primamljivo zvučale) jer dodatno dehidriraju kožu uklanjanjem njenih prirodnih masnoća,posebno što se posle izlažete niskim temperaturama.Treba izbegavati i prejaka sredstva za kupanje,a odmah po izlasku iz kade namazati se mlekom za telo ili body buterom,a moje preporuke su The Body Shop i Bath And Body Works proizvodi.

Nega Ruku

Koža ruku je dosta tanja i samim tim i osetljivija od ostatka tela sa manje lojnih žlezda,te je zimi izuzetno sklona sušenju i nastanku ekcema.Treba izbegavati korišćenje prejakih sapuna i sredstava za čišćenje,izlaganje hladnoći i koristiti hranljive kreme.Moji favoriti su ponovo The Body Shop proizvodi,a za one koji ne vole intenzivne mirise,tu su uvek Dove ili Nivea kreme za ruke.


To bi bilo sve za današnji post!Nadam se da vam se dopao i da vam je bio koristan,a vi mi obavezno pišite koji savet vi imate kada je nega zimi u pitanju!

Pratite me i na instagramu za dodatni kontent i daily update!


Коментари

Постави коментар