Winter Fashion Tips

 Zdravo drage moje!Skoro sam vam pričala o tome kako je nega lica,kose i tela drugačija leti i zimi i dala sam vam neke svoje savete kako da je radite na najbolji način,a za danas sam vam pripremila post sa fashion savetima kako da izgledate odlicno cak i po niskim temperaturama,kada bismo se najradije samo umotali u cebe i ostali kod kuce.

Hello my lovelies!For today I prepared you post about fashion tips for winter.Turn on translate option and enjoy my post on your language! <3


Jesen/zima je moja definitivno omiljena sezona kada je moda u pitanju,i zivim za kapute,cizme i dzempere.Problem nastaje kada pocetkom decembra(u mojoj zemlji) temperature pocinju sve vise da padaju,te bude toliko hladno da vecina ljudi vise nema nameru da se mnogo brine oko mode i oblacenja,vec samo zele da im bude toplo i udobno.Ja sam kroz sezone trazenja najboljih opcija konacno nasla neke svoje trikove kako da mi uvek bude toplo,a da u isto vreme i izgledam stilizovano,uprkos 100 slojeva koje imam na sebi!


1.Nakit

Mislim da ste svi upoznati sa tim koliko volim nakit.Menjam ga u odnosu na sezonu i godisnje doba(vise o tome imate u postu ovde) i smatram da je sastavni deo i nešto što upotpuni svaki autfit,i doda mu odredjenu dozu ukusa.Zimi volim krupne mindjuše,puno prstenja pa možda čak i neke dugačke ili krupne ogrlice preko dzempera,te čak i u najudobnijoj rolci i kaputu sa dobrim komadom nakita možemo izgledati veoma chic!





2.Layering

Ovo je trik koji sam posebno počela da koristim ove godine,a u pitanju je slojevito oblačenje(zvuči poznato,zar ne?)Svi mi oblačimo majice na bretele,bodije,majice na duge rukave i preko dzempere i izlazimo iz kuce u 100 slojeva,te je super opcija da od toga probamo da napravimo neki fashion look.Moje dve omiljene opcije su košulja ispod dzempera ili dzemper haljine kao i rolka i kardigan preko.Igrajte se sa bojama,materijalim a i dezenima,i zaista se komadi mogu kombinovati na razne načine da upotpunjuju jedni druge i prave veoma fashion look,a u isto vreme nas ti dodatni slojevi jako lepo greju!






3.Scarf

Od svih zimskih komada odeće,mislim da šal najviše volim i gotovo nikada ne izlazim iz kuće bez njega!Postoji toliko lepih dezena,materijala veličina i modela,te ih do iznemoglosti možete kombinovati sa raznim autfitima,a upotpuniće čak i one najjednostavnije.A da ne pricamo o tome koliko greju...Kako zbog pandemije jedini izlazak iz kuce bude na fakultet,gde sedim u lose zagrejanim ucionicama po pet sati,svaki put razmisljam o tome koliko bih volela da imam ćebe,a i za to sam našla alternativu-veliki pončo šalovi.To mi je definitivno otkriče godine,a kako se moda sve više svodi na "praktično i udobno",tako i raste broj ovih šalova po radnjama,i to u milion različitih opcija.Moj favorit je upravo ovaj sa slike,a uzela sam ga u Teranovi za 2000.Jako fashion a udobar i topao komad,definitivno favorit zime kada je moda u pitanju!








4.Kaiševi

Preko svih ovih slojeva odeće kaiš legne veoma lepo i dodje kao neka veza koja ujedini ceo autfit.I po pitanju njih možete eksperimentisati kako sa veličinama,modelima,dezenim,tako i sa autfitima sa kojima ih nosite!Prebacite dobar kaiš i preko novog kaputa i time mu dajte potpuno drugačiji vibe,a vašem izgledu ujedno dodajte tu chic notu koja mu nedostaje!Za pocetak moj savet vam je da nabavite dobar crni kais,a posle pustite masti na volju!




5.Teddy Coat

Tedi kaputi su postali hit pre par godina,i zaista smatram da još uvek za to važe.U njima ćete biti veoma fashion,a mogu se ukombinovati i uz elegantne i uz casual autfite.Odlicna stvar kod njih je što su veoma topli,čak dosta topliji nego obični kaputi,pa u njima nećete imati brige koliko će napolju hladno biti.Klasični braon tedi je uvek odlična opcija,kao i beli koji je moj favorit ove godine,a veoma chic mogu izgledati i u nekoj jarkoj boji!






To bi bilo sve za današnji post,nadam se da vam se dopao i da vam je bio od pomoci!Zelim vam prijatno veče,a kako ulazimo u drugu trećinu blogmasa od  sutra vas na blogu čeka još zanimljiviji kontent!

Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner



Коментари

  1. Thank you =) I like this box too.

    Great post, this are really nice tips for winter =) I love to wear sweaters and scarfs.

    ОдговориИзбриши
  2. I have a teddy hoodie that I love. Very cozy. Awesome post! Yes, I love wearing layers for winter.

    ОдговориИзбриши
  3. These are wonderful suggestions! I just love the teddy coats. They are super comfortable and cute!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар