Fall Trends-Jewelry

 Zdravo drage moje!Skoro sam vam na instagram storiju naobavezno pomenula da volim nakit i reakcije su zaista bile jako pozitivne i za mene neočekivane.Kako već godinama pišem 90% beauty postove nisam znala da će vas ta tema toliko zainteresovati,ali mi je i više nego drago da svoje mišljenje,savete i iskustvo o tim "fashion" temama podelim sa vama,te sam rešila da s vremena na vreme izbacim i neki ovakav post i vrlo sam uzbudjena zbog toga,a nadam se da će se to i vama dopasti!



Pisaću vam neke savete koje sam kroz godine upijala sa svih strana a tiču se nakita,kao i koji su to klasični komadi ali i oni trendi za ovu sezonu,kao i koje je mišljenje o njima.Da dalje ne dužimo,prelazimo na post.

Hello my lovelies!How are you!Today you have on my blog something a bit different.As you can see I wrote one post that's not about beauty or makeup products,and I hope you'll love it!Turn on translate option and enjoy my post on your language!

Kada dodje jesen i hladnije vreme naravno menja se i naše oblačenje,a samim tim i nakit koji nosimo.Dekoltirane lagane majice i haljine na bretele menjamo dzemperima i rolkama sa dugim rukavima,kosa više nije toliko često podignuta u pundju a zglobovi na nogama su sada prekriveni dugim nogavicama i čizmama.Logičan splet okolnosti je da se više neki komadi nakita neće nositi,a da moramo da im nadjemo alternativu u skladu sa odećom koju ćemo nositi.



Lično leti najviše nosim oglice,čak i po više njih istovremeno,narukvice i sitno prstenje.Na ušima obično imam milion sitnih mindjušica,što na resi,što na hrskavici(nisam pirsinge,kupila sam ih u HM-u :D ) medjutim sa hladnijim vremenom situacija se značajno menja.

Moji favoriti za jesen su,kao što ćete videti dalje u postu, mindjuše,kojima volim da upotpunim gotovo svaki autfit jer sam 80% svog vremena u odeći koja ima veoma mali izraz oko vrata ili čak rolku.Takodje,dugi rukavi zaklanjaju i narukvice te volim da stavim i neki dobar prsten.Videla sam da je meni veoma draga Tamara Kalinić pričala o tome da i ona slično razmišlja kada je nakit u pitanju,a znate kako kažu: "Big brains think alike",tako da verujem da vam dajem dobar savet.


Što se trendova za jesen 2020  tiče,takodje prednjače mindjuše.

"Go big or don't bother" je poruka koju nam veliki svetski poznati brendovi šalju ove jesenje sezone.Nose se krupne,moćne mindjuše koje upotpunne i najsvedenije autfite.



Ja lično ovaj trend obožavam i mislim da nikada nisam odjednom nakupovala kao pre neki dan,ali šta ću!Prednost za novčanik je što se(srećom) nosi bižuterija...






Posebno se ističu "braided hoops" ili ti isprepletane alke na prostom prevodu.Alke već godinama prednjače kada su mindjuše u pitanju,a ne zaostaju ni ove sezone!Jednako su klasične i otmene kao i one jednostavne,a u tome se sa mnom slažu i brendovi kao što su Bottega Veneta,Missoni,Roksanda kao i mnogi drugi.



Ja sam ovakve mindjuše našla u HM i Coton prodavnicama u Beogradu,i smatram da su ova dva brenda odlično ispratila trend za ovu sezonu kada je nakit u pitanju,te povoljno možete naći nakit poput onog sa modnih revija.



Ove sezone čuvajte i svoje bisere,jer su ponovo hit!Brendovi kao što su Dior,Givenchy i Simone Rocha podsetili su nas da biseri jesu večni,a kako su ranije bili rezervisani samo za otmene prilike,od ove sezone uvode se i za svakodnevne prilike,a sve je u dobrom uklapanju



.Moram priznati da sam ja,kao što se da ptimetiti po priloženom,ove sezone najviše opsednuta bisernim mindjušama.Prelepe su mi,elegantne,ženstvene a zaista se mogu uklapati i na najelegantnije a i na svakodnevne odevne kombinacije.

Trend koji na početku nisam razumela,ali mi je vremenom sve simpatičniji,su čokeri.Da,famozni čokeri se vraćaju u modu,ali na malo drugačiji način.Chanel,McQueen,Mugler i mnogi brendovi čokere vraćaju na velika vrata i to se opet vode onim-što veće to bolje.Ove sezone hit su masivni metalni čokeri kao i oni od materijala poput kamenja i bisera,ukrašenih lancima i raznim bojama.I najjednostavniji autfit mogu da transformišu u nešto za čime bi se svako okrenuo,a ja vam ovde ostavljam par slika onoga što  su to svetski brendovi nosili,a kako ne znam koliko bih uspela da ih iznesem,koja je moja alternativa!






Ja sam nekako još odavno podelila da zlatni nakit nosim leti,srebrni zimi,medjutim sve više mi se čini da se to ove godine menja i da sa zlatnim nakitom nastavljam i u hladnije dane.

Kada je prstenje u pitanju,ja uvek volim da imam više sitnijih,medjutim ove godine je i krupnije prstenje veliki hit,a moramo se složiti da kada već narukvice neće moći uvek da se vide,na rukama mora nešto da sija!




To bi bilo sve za ovaj post drage moje,nadam se da vam se dopao.Malo sam izašla iz svoje zone komfora kako sa komadima nakita ove jeseni,tako i sa ovim tipom posta,ali mi je zaista bilo uživanje.Nadam se da će se i vama svideti i da ćete biti zainteresovane za više postova ovog tipa u buduće vreme,a ja sam se zaista potrudila da ispadne što bolje!Obavezno mi pišite vaše utiske i favorite kada je nakit u pitanju,a ja vam želim prijatan ostatak nedelje,čitamo se opet u subotu!


Moj instagram-queens_beautycorner





Коментари

  1. really nice earrings, details makes different also on a simple white shirt!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Beautiful jewelry pieces. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  3. So many wonderful pieces. & you wear them so well. Thank you for the inspiration!

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam nešto obraćala pažnju na trendove što se tiče nakita, ali ovaj post je fenomenalan i baš mi je pomogao. Slažem se sa tobom, a i Tamarom, da se u hladnijim danima nose upečatljivije i lakše uočljive minđuše ili neki prsten s obzirom da se narukvice i ogrlice ne vide ispod silne odeće i kaputa. :)

    The Fashion Spell | YouTube | Insta

    ОдговориИзбриши

Постави коментар