Trend It Up Cream Eyeshadow

 Zdravo drage moje!Kako su vam prošli prvi dani decembra?

Danas se vraćamo na beauty postove,a predstaviću vam nešto što sam skoro probala po prvi put i izuzetno mi se dopalo,a u pitanju je Trend It Up kremasta senka u nijansi 020.

Hello my lovelies!How's your December going so far?For today I prepared you post about beautiful Trend It Up cream highlightening eyeshadow that Im so in love with right now!Turn on translate option and enjoy my post on your language!Happy Sunday! <3





Kako je moja rutina šminkanja u poslednje vreme postala vrlo jednostavna i brza,tako se i šminkanje očiju svelo na minimum.Ovih dana na očima najčešće imam neku braon senku ili bronzer u pregibu i ovu senkicu na kapku,i to mi je postao go to look za sve prilike.

Tekstura je prelepa,veoma kremasta ali ne i lepljiva,i senka je veoma laka za nanošenje.Meni se najbolje pokazala kada je nanosim prstom što mi je ujedno i najlakše,posebno što se često šminkam jako rano ujutru i nemam puno snage za baratanje četkicama.



Senka je veoma nežne,rozikaste boje,dok je na kapku providnjikava ali sa divnim sjajem,te je idealna za svaki dan.Za intenzivniji sjaj preko nje stavim neku običnu šimerastu senku,te mi se odlično pokazala i kao neka vrsta baze.Zaista uopšte nije napadna,divno sija i odlično se ponaša.Ni posle više sati nošenja se ne skuplja u pregibu,kao što se meni često dešava sa senkama ovog tipa,te joj je to dodatni plus.

Senka ima 5ml a rok trajanja je 12 meseci od otvaranja.

Uhvatila sam je na popustu za oko 300rsd(2,5e),i obavezno ću pogledati koje još boje imaju!




Zaista sam oduvek volela kremaste senke i uživam u njima,i smatram da su veoma praktične,te ako ste početnik u šminkanju ili želite da uštedite vreme,njima možete postići divne lookove sa minimalno truda,a da opet izgledate prelepo i sveže.Posebno mi se dopadaju u zimskim danima kada licu fali sjaj,i to oko praznika jer tada volim u svakoj prilici da sijam. <3

Nadam se da vam se dopao ovaj post!Pišite mi da li volite senke ovog tipa kao i kako izgleda vaša trenutna makeup rutina?Da li ste je i vi svele na minimum ili jos uvek volite da eksperimentišete?

Želim vam prijatno veče,a od sutra lepu i uspešnu radnu nedelju!


Pratite me i na instagramu za dodatni kontent i daily update-queens_beautycorner

Коментари

  1. Abslutely perfect for these incoming Holidays!!! *_*
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар