Top žene iz sveta jutjuba/bloga kao inspiracija

 Zdravo drage moje!Više puta smo pričale na temu inspiracije i gde je i kako je pronalazim,te sam rešila da ovog cetvrtka u vidu neke vrste " motivation" videa popričamo na tu temu.


Kao i većina,,motivaciju i inspiraciju crpim iz mnogih stvari koje me okružuju,situacija,ambicija koje imam ali naravno i iz drugih ljudi.Kroz ceo život sam se trudila da od osoba koje su mi se u životu pojavljivale naučim nešto,kako od trenera plesa tako do profesora,instruktora u autoškoli,pa čak i prijatelja.Osobine koje sam zapažala kod tih ljudi i dopadale su mi se kao i pouke koje sam od njih dobijala su me konstantno inspirisale da nastavim dalje,i da i ja,baš kao i oni,mogu i hoću da nešto ostvarim,šta god to "nešto" u tom trenutku bilo.

Nikada nisam imala idole,ali sam često inspiraciju umela da potražim i u javnim ličnostima.Internet era u žižu javnosti dovela je razne persone kojima tu nije mesto,ali i divne,pametne ljude od kojih možemo mnogo da naučimo.Danas vam predstavljam 5 žena čiji rad obožavam da pratim,od kojih sam dosta naučila,i koje za mene predstavljaju nepresušan izvor motivacije.


Tamara Kalinić





Kada je reč o Tamari zaista ne znam odakle bih počela.Pored toga pto je prelepa,mila i jedna od najbolje obučenih osoba,Tamara je najveći radnik za kog znam.Njena posvećenost poslu,work-etic i energija kojom zrači su zaista nešto neverovatno!Bila je moja inspiracija da započnem ponovo blog,da se trudim,radim,da guram i kada sam umorna,kada me nešto boli,kada mislim da nemam snage...Često umem da pogledam uz kafu ili doručak neki od njenih starih videa gde priča na temu motivacije i posla,kao i mnogih njenih shvatanja i pogleda na život,a dosta stvari o kojima je pričala sam i zapisivala kako bih ih imala kao podsetnik.Kada bih sada počela da nabrajam stvari koje sam od nje naučila,ovaj blog post bi završio ceo posvećen njoj(ni to mi ne bi bio problem da uradim...),medjutim to će se možda desiti nekom drugom prilikom.Ko nije upoznat sa njom i njenim radom ne zna šta propušta,od skoro je počela ponovo aktivno da vodi i svoj blog te je to još više kontenta za nas da u njemu uživamo.Naravno,velika mi je inspiracija i što se mode i beauty sveta tiče,i verujem da će se i svima vama njen stil svideti!Tamara je naša devojka koja je od  17/18 godine živela u Londonu,a trenutno živi u Parizu,te još više uživam u njenom kontentu.Videe snima na engleskom,te ih možete gledati iz koje god da ste zemlje!

Dunja Jovanić



Dunja je još jedna naša blogerka/jutjuberka koja zaista mislim da je zaslužila da niže uspehe kao što i radi!Ona je u javnom poslu,da ga tako malo uopštenije nazovemo,već mnogo mnogo godina,i dosta dugo je radila i trudila se pre nego što je dobila zasluženo pažnju.Veliki je radnik,veoma kreativna i zabavna osoba sa fenomenalnom energijom,zrači pozitivom i zaista je umela da me nasmeje i kada mi nije dan.U njenim vlogovima uživam,mogu da ih gledam po milion puta,a takodje mi predstavljaju i veliku inspiraciju jer vidim dokle osoba svojim trudom i radom može da dodje.Redovno joj pratim i insta story i desi mi se da se na glas nasmejem u prodavnici,prevozu,na ulici jer je devojka zaista genijalac,a svima nam je karantin ulepšavala svojih žurkama na kojima sam bila redovan "gost".Njen stil i osećaj za modu su takodje fenomenalni,i u njenim haul videima takodje veoma uživam!

Tamara Ćosić





Tamara #lepasvakidan mi je "novo otkriće" moram priznati.Pored toga što je zaista prelepa,i ima odlične beauty hackove,ona je i veoma  prijatna osoba za slušati/gledati,ima dosta toga pametnog da kaže o raznim temama i zaista svašta možemo da naučimo od nje.Često priča o lepoti,nezi,a pravila je i serijal "škole šminkanja" u kom sam pokupila razne dobre trikove od nje,ali često priča i o lifestyle temama,motivaciji i jedna je od osoba odgovornih za moju odluku da napravim sebi "decembar challenge" i preuzmem kraj ove godine u svoje ruke.Sve u svemu,veoma nežna i slatka devojka,zaista ju je lepo slušati i to posebno jer zaista ima šta da kaže!

Lejla Hajrović



Lejla je neko ko je dosta nov u javnom životu,barem kao influenser,i moram priznati da me sve prijatnije i prijatnije iznenadjuje.Ima savršen stil,kolekcija torbi/obuće/odeće joj je zaista za poželeti,ja umem samo da skrolujem kroz njen feed na instagramu i uživam u njenim autfitima i zaista mi je što se tiče mode ogromna inspiracija.Ali Lejla je zapravo mnogo više od toga.Veoma je realna i uvek kaže svoje mišljenje što sam kod nje uvek cenila i poštovala,ali me je potpuno oborila s nogu skoro kada je počela malo više da priča o humanitarnim akcijama u kojima učestvuje.Gotovo nikada nije pričala o svom humanitarnom radu,medjutim sada je pokrenula svoju humanitarnu akciju čija je prva namera bila da se preko paypala sakupi novac za paketiće za decu u bolnicama u Bosni i Hercegovini,medjutim naletela je na ogroman odaziv i celoj humanitarnoj organizaciji tek predstoji lepa budućnost! 


Ovde cemo zavrsiti ovaj post kako ne bi bio predug,ali definitivno mislim da bih mogla do sutra da pričam na tu temu.Imate moje preporuke da sw malo uputite u njihov rad i društvene mreže,a meni pišite koga vi vidite kao inspiraciju i odakle je crpite!!!

Želim vam prijatno veče. <3

Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner







Коментари

  1. Wow! All of these people sound really interesting. I can definitely understand why you would be inspired by them!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. They really are!You should check their profiles!Most of them speak on english all the time <3

      Избриши

Постави коментар