L'Oreal x Karl Lagerfeld Lipstick

 Zdravo drage moje!

Dva legendarna brenda iz Pariza posvećena lepoti,Karl Lagerfeld i L'Oreal , nedavno su se udružila i napravila limitiranu kolekciju šminke,a u njoj su se našli proizvodi poput karmina,palete senki,maskare...Karl je jednom prilikom izjavio "Sutra bih mogao biti suprotnost onoga što sam danas",a ova kolekcija bazira se upravo na toj rečenici.


Hello my lovelies!Happy Monday!For today I prepared you post about beautiful L'Oreal lipstick made in collaboration with Karl Lagerfeld.Turn on translate option and enjoy my post on your language!





Neposredno pre svoje smrti, Karl je bio uključen u prve faze razvoja ove kolekcije, a nakon toga, njegovi saradnici su nastavili blisku saradnju sa brendom L’Oréal Paris, kako bi svaki proizvod ostao blizak njegovoj kreativnoj viziji.

Ja sam se odlučila da probam karmin u nijansi KONTEMPORARY,i danas vam prenosim svoje utiske o njemu.



Da počnemo od samog pakovanja,ono je apsolutno opravdalo svaka očekivanja.Veoma je elegantno i kvalitetno,i potpuno je crno sa srebrnim slovima kojima je napisano Karl.

Tekstura karmina je veoma lepa,nije mat ali je dosta postojan i potpuno neosetan na usnama.Ostaje na čaši/escajgu(nije kissproof) ali zaista umereno i nije mi predstavljao problem,čak ni kada sam ga nosila ispod maske.



Nijansa je veoma lepa nude,poput malo tamnije boje usana,i veoma lepo izgleda.Na početku mi je delovalo da će biti previše topla što zaista nije,i često volilim da je stavim preko nijansu tamnije olovke kako bih postigla efekat punijih usana.

Nijanse iz ove kolekcije su generalno neuobičajene,a odlučila sam se baš za ovu jer je najsuptilnija i delovala mi je najnošljivije.Zaista je lep za svaki dan ali i za posebne prilike,i verujem da ću ga dosta koristiti.



Moram da priznam da mi je  emotivno veoma drag jer sam oduvek bila veliki fan Karla Lagerfelda,a ova kolekcija je bila jedan od poslednjih(ako ne i poslednji) projekat na kom je radio za života,i L'Oreal je kroz nju jako lepo izneo počast njemu i njegovom delu.

Imate moje tople preporuke da pogledate ove karmine,cena im je preko 1000(možda čak i blizu 2000rsd) medjutim zaista opravdano,i ni po čemu se ne razlikuje od high-end karmina.

Kako se vama dopada ovaj karmin?Da li ste probale nešto iz Karl LagerfildXL'Oreal kolekcije?


Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner

Kako vam deluje ovaj karmin

Коментари

  1. Boa tarde.
    Espero que aqui no Brasil tenhamos esse maravilhoso produto.

    ОдговориИзбриши
  2. A great review indeed, thanks for sharing!

    Thanks for following. Followed you back.

    ОдговориИзбриши
  3. Great review! I ‘d like to try the lipstick. Thank you very much.

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lijepa nijansa. Sviđa mi se pigmentiranost i formula. Hvala za detaljnu recenziju.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/scentxplore-2020-first-virtual-niche.html

    ОдговориИзбриши
  5. I loved the color of this lipstick, it's so beautiful
    xo
    https://www.dearlytay.com.br/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар