Concealer Battle

 Zdravo drage moje!

Za danas sam vam pripremila post u kom ću vam porediti tri možda i najpoznatija(najaktuelnija)drogerijska korektora,a u pitanju su Catrice Camuflage,Fit me i Age Rewind od brenda Maybelline.

Hello my lovely people!How are you today?For today I prepared you another #makeupbattle post,but this time about 3 very famous concealers at the moment,Turn on translate option and enjoy my post on your language!



Meni je korektor jedna od bitnijih stavki pri šminkanju jer imam veoma tamne podočnjake,koji se ako ne spavam dobro(što je veoma često) još izraženiji.Na samom početku mog šminkanja pre,sad već dosta godina koristila sam Aurine korektore,što u stiku što tečne,i zaista smatram da su oni tada pored Max Factor Pan Stick-a u drogeriji bili najbolji.Ako se ne varam,2016. se na našem tržištu pojavio Catrice Camouflage i izazvao ogromni bum.Neki su se u njega kleli,nekima je bio previše suv,a ja sam zapala u grupu obožavatelja.Sećam se da je toliko bila pomama za njim da u Beogradu nisam mogla da ga nadjem pa sam ga kupovala u ogromnim količinama kada odem u hotel Izvor u Arandjelovcu,i zaista do dana današnjeg se moje mišljenje o njemu nije promenilo.



Tekstura je kremasta,suši se sasvim dovoljnom brzinom da možete lepo da ga utapkate pre nego što se stegne,nijanse su mi odlične a za podočnjake mi se zaista pokazao najbolje od svih tečnih korektora.Takodje lepo se stapa sa puderom,ne skuplja mi se oko očiju ni posle sati i sati nošenja,a kada se lokalno stavi na neku upalu ili flekicu je zaista dobro prekrije,medjutim akcenat za njega bih stavila na pokrivanju podočnjaka.Cena je oko 400rsd(4e)A trenutno se nalazi u Dm-u na sniženju po ceni od 

Što se Fit me korektora tiče,on je nešto kasnije došao u Srbiju ali sam ga ja još ranije sa narednim korektorom koji ću spomenuti donosila iz Beča i tada mi se veoma dopadao,ali sam ga nakon toga zaboravila i godinama se nije našao u mom neseseru,sve do ove jeseni.

levo-Fit Me desno-Catrice


Moram da kažem da zaista takodje ima odličnu pokrivnu moć.nije mi suv i nešto je tečnije i laganije teksture nego Catrice.Sam aplikator je drugačiji,manje proizvoda se nanosi odjednom što meni ne odgovara,te mi je to možda i jedna od njegovih najvećih mana,medjutim ako vam ne smeta da nekoliko puta aplikator ubacujete u bočicu i vadite ili jednostavno nemate potrebu za velikom količinom korektora,verujem da će vam biti odličan.Cena je oko 500rsd(5e).


Age Rewind je korektor o kom se zaista najviše pričalo po celom svetu u periodu neke 2014-2016 godine.Ja sam,kao i mnoge druge tinejdzerke i devojke tada želela da ga imam i pre nego što je došao kod nas,pa sam ga kupovala gde god ga nadjem po inostranstvu.



u pitanju je korektor koji umesto aplikatora ima sundjerčić,dosta je lagan u odnosu na prethodne i ima potpuno drugačiju formulu.Ja često umem da se uhvatim za njega kada želim da ujednačim ten na licu a nisam raspoložena za puder,te ča koristim kao neku vrstu zamene za isti.Takodje,kada želim da nanesem malo korektora na podočnjake i istrčim iz kuće,za no makeup makeup lookove,za tople letnje dane..Zaista mi je višenamenski i volim da ga imam uvek u neseseru.Cena je oko 1100rsd(10e)

Poredjenje:

Odmah na početku moram da naglasim da sva tri korektora volim i da su mi se odlično pokazali,i da mi razliku kod njih predstavljaju nijanse.U zavisnosti od raspoloženja i onoga što želim da uradim sa šminkom tog dana biram Age Rewind ili neki od druga dva(znači koristim ih generalno kao "različite" proizvode) a izmedju Fit me i Camuflage mi zaista neke razlike nema.Možda mi je Catrice još uvek miljenik jer sam na njega navikla i nešto mi je brži i lakši za nanošenje,ali svakako da su oba odlična.




Da sumiramo:

Catrice Camouflage:moj favorit od 2016. godine,nisam još uvek našla nešto što će mi ga prevazići,definitivno nastavljam da ga koristim.

Maybelline Fit me-odlična zamena za Catrice kada bih malo da razbijem rutinu,jedan od boljih korektora za nas koji mučimo muku sa velikim pdočnjacima,tople preporuke

Maybelline Age Rewind-moja opcija kada želim skroz laganu šminku,nekada ga koristim i na celom licu kao zamenu za puder/BB kremu,uvek ga imam u neseseru i već godinama ga volim i koristim.

To bi bilo sve za ovaj post,nadam se da vam se dopao i da vam je bio koristan!Pišite mi koji su vaši omiljeni drogerijski i high-end korektori kao i da li ste probale neki od ova tri!

Pratite me i na instagramu za daily update i malo drugaciji content-queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар