Top Nail Polishes-Fall 2020

 Zdravo drage moje,polako ali sigurno sve dublje ulazimo u novo godišnje doba i navikavamo se na promene koje se dešavaju i tek će se dešavati oko nas.Kao što sam vam najavila ove jeseni čeka vas veliki broj tematskih postova te je danas na red došao prvi od njih,a u pitanju je post o mojim omiljenim nijansama lakova za nokte za jesen.



Hello my lovelies!Welcome to my first Fall-themed post this year.post about my favorite nail polishes for this season.Turn on translate option and enjoy my post on your language!


Polako drečave i jarke boje zamenjujem nešto hladnijim i zagasitijim,koje se mnogo bolje slažu sa tenom koji počinje da bledi.Već godinama menjam nekoliko sličnih nijansi u krug i sa njima se osećam najprijatnije i najbolje.Kao što znate na rukama gotovo uvek imam gel lak,a lakovi koje ću vam pokazati služe mi za pedikir koji je uvek u identičnoj boji kao i onaj na rukama.



Moj raspon boja nije mnogo širok,i to su uglavnom nude i braonkaste nijanse sa primesama različitih boja.Što se samih brendova tiče oni i nisu toliko bitni koliko je fokus na tome da vas upoznam sa mojim omiljenim nijansama i onim koje će biti hit jeseni 2020 godine.Probala sam da od svakog brenda koji volim izdvojim po jedan lak,a imate preporuke da pogledate sve nijanse koje oni nude.


Catrice ICONails gel nail polish

Catrice gel lak u nijansi 63-EARLY MORNINGS;BIG SHIRT;PERFECT NAILS
Zar nije i samo ime savršeno?


U pitanju je zagasita nude nijansa puna sitnih plavih šljokica koje se na svetlu presijavaju kao blagi sedef.Naizgled obična a zapravo veoma zanimljiva boja idealna kada želite na prvi pogled neutralan ali zapravo  ne potpuno basic lak na noktima.

Golden Rose Ice Chic

Golden Rose Ice Chic u nijansi 119




U pitanju je klasična braonkasta nude nijansa,ja volim da je zovem GO TO za sve one dane kada mi se ne eksperimentiše već želim nešto sigurno i provereno dobro.Bežikaste boje  kako u modi tako i u kozmetici biće hit ove godine te verujem da će ovakve nijanse na noktima i ove jeseni biti najbolji izbor.

Flormar Full Color Nail Enamel
Flormar Full Color lak za nokte u nijansi FC43-Chunky Cocoa




Dosta tamnija nijansa u boji trule višnje.Na prvi pogled mi je delovala potpuno braon ali ima jak bordo podton te je zaista lepa a neobična.Jedna od klasičnih jesenjih tamnih nijansi,biće hit i 2020. godine.

Golden Rose Diamond Breeze Shimmering Nail Color

Golden Rose Diamond Breeze lak u nijansi 03-Russet Sparkle



Prelepa nijansa koja je nešto izmedju boje peska i boje cimeta,puna je zlatnih šljokica i savršeno se presijava.Kamera ne može da dočara koliko je boja lepa uživo,a vi obavezno bacite pogled kada naletite na Golden Rose lakove!

Golden Rose Metals Metallic Nail Color

Golden Rose Metals lak u nijansi 105



Još jedna od Golden Rose kolekcija koje obožavam i sakupljam kao kolekcionar,a kao omiljeni sam izdvojila baš ovak lak u hladnoj bordo-braonkastoj nijansi sa sivkastim finišem.Boja je zaista predivna ali teška za opisati,zato vam ostavljam sliku da biste i same videle njenu lepotu.

*BONUS
Naravno u ovaj post moram da ubacim i nekoliko drugih boja koje zapravo stalno nosim preko jeseni,ali i često u toku drugih sezona a to bi bile crna,bela,crvena i siva.Dok su crna i bela prisutne tokom apsolutno cele godine,siva i odredjene nijanse crvenih(tamnije i hladnije) rezervisane su za jesen i ne preskačem ih ni jedne godine!

Hit ove godine su takodje i zelenkasto plave nijanse kao i klasične smaragdno zelene medjutim to je nešto što ja lično ne volim da imam na noktima i potpuno je van moje zone komfora,ali za one koje su dovoljno hrabre tip-te boje če biti takodje hit ove jeseni!

To bi bilo sve za ovaj post!Nadam se da vam se dopao i da vam je bio koristan,a vi mi pišite koje su vaše omiljene nijanse lakova za nokte u jesen kao i koje od ovih su vam se najviše svidele!

Moj instagram-queens_beautycorner







Коментари

  1. Prave jesenje boje. Odlične ideje za nove lakove si mi dala! ❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Loving these colors! I finally found by Essie an avacado green I can't wait to try!

    ОдговориИзбриши
  3. Izgled sebe u jesen još je ljepši s ovim atraktivnim odabirom boja.

    Pozdrav iz Indonezije.

    ОдговориИзбриши
  4. The most elegant autumnal shades!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Catrice ICONails lakovi su mi baš dobri, iako počinju da se gule nakon 4.dana, raspon boja i sama tekstura koja omogućava brzo i lagano lakiranje me uvijek iznova privuče da posežem za tim lakovima. Ova nijansa je prelijepa i nemam je u svojoj kolekciji, tako da ću gledati da je kupim! Super post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se isto drže fino 4-5 dana,ali svakako je to neko vreme na koje volim da promenim nijansu tako da mi ne smeta.Hvala draga najlepše! <3

      Избриши
  6. Baš su lepe boje. Ne znam koji bih posebno izdvojila, jer si svi jako lepi.

    ОдговориИзбриши
  7. Odlični lakovi. Kako nisam smjela da imam nalakirane nokte nisam ni gledala kakvih sve ima. Ali nadam se da ću na novom poslu imati to dopuštenje pa ću onda i baciti oko na te lakove koje si ti prikazala ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Постави коментар