Summer Favorites(PART 2)

 Zdravo drage moje,nadam se da uživate u prvim danima jeseni.Koliko god mi kraj leta teško padao trudim se da se fokusiram na najbolje u svakoj sezonii,te se tako radujem svemu što nam u narednih par meseci predstoji,pa tako i tematskim postovima i projektima koje vam spremam.




Kao što sam vam obećala u prošlom postu,ove srede vam pišem drugi deo mojih letnjih favorita,ovoga puta o makeup proizvodima,a po pozitivnim reakcijama ispod prošlog,nadam se da će vam se i ovaj svideti!

 Hello my lovelies!As I said in my previous post,for today I prepared you post about my Summer favorites part 2-makeup.Turn on translate option and enjoy my post on your language!

Kao što ste verovatno i očekivale,što se pudera tiče ovo leto je moj definitivni favorit bio L'Oreal True Match puder.O njemu imate poseban post ovde tako da neću dalje dužiti.Ukratko,lep,lagan i odličan za svaki dan,tople preporuke.



Danima kada mi se nije nosio puder koristila sam Maybelline Instant Anti-Age Eraser višenamenski korektor,što mi je navika još iz perioda kada sam tek počinjala da se šminkam.Po potrebi sam ispod podočnjaka preko nanosila svoj voljeni Catrice korektor,a ovaj je predstavljao divnu laganu bazu koja ujednači ten i prekrije po koju nepravilnost. 


Što se bronzera tiče,znate da sam još od oktobra prošle godine bila verna  Benefit Hoola bronzeru,ali sam se tokom karantina bacila na istraživanje ponude iz drogerije.


Veoma teško pronalazim bronzer koji mi odgovara te se iz gomile onih koje sam probala izdvojio samo Alverde matirajuci bronzer.Moram priznati da nisam imala neka posebna očekivanja,i veoma sam prijatno iznenadjena!Lako se blenda,odlično je pigmentovan,ima hladan podton i ne pravi fleke.Izuzetno je lak za korišćenje i savršeno mi je odgovarao u toku leta kada sam imala dosta tamniji ten.

Veliki sam ljubitelj kajsijastih rumenila medjutim do sada sam se uvek držala onih koji imaju mat finiš.Potpuno spontano sam se odlučila da probam Wet n Wild šimerasto rumenilo u nijansi Apri-Cot in the Middle.


Proizvod me mnogo više podseća na blushlighter nego na rumenilo,pruža predivan sjaj i nakon njega hajlajter je gotovo nepotreban.Ostavljam vas da bolje vidite o čemu pričam na slici.


Što se hajlajtera tiče,leti obavezno svojoj rutini dodam i neki tečni ili kremasti,a ove godine to je bio L'Oreal infaillible hajlajter u stiku.



Veoma kremast,lak za nanošenje i sa prelepim sjajem,predstavlja odličnu podlogu(ili zamenu) za klasičan hajlajter a koži daje blistav i svež izgled.O njemu ću vam pisati zaseban post gde ćete moći da pročitate moje detaljne utiske kao i na koje sve načine ga ja koristim.

Od karmina najviše sam koristila Kiko mat karmin u braonkastoj nude nijansi.O njemu sam vam zaista dosta pisala,konačno je pri kraju a kupljen je u Milanu prošlog oktobra te mi je uprkos tome što sam ga dosta koristila zaista dugo trajao.Boju možete videti na prvoj slici u postu.




Na očima sam obično imala ili bronzer ili kajsijaste i šimeraste nijanse,tako da je paleta za koju sam se najviše hvatala bila moja voljena Huda Beauty Ruby Obsessions.



Odlična mala paleta sa idealnim spojem mat i šimerastih nijansi.Za mene jedina mana je što zlatna senka u gornjem desnom uglu ispada i puca često(što sam čitala da je čest slučaj sa njenim senkama ove teksture) te više ne putujem sa njom.

Cena je oko 4000 u Sefori.

Rešila sam da u ovaj post ubacim i par lakova za nokte koje sam koristila za pedikir jer na rukama uvek imam gel,a u pitanju su rozikaste nijanse koje sam uklapala sa bojom laka na rukama.Flormar lakovi su me pozitivno iznenadili,izbor boja je divan,pigmentovani su,brzo se suše i to sve po ceni od 149 dinara,a često se mogu naći na sniženju i za 99!Svetliji je u nijansi FC03 Bubble Gum dok je tamniji nijansa FC34-Wrap Your Beloved.Trenutno sam opsednuta njima i želim sve boje!



Još jedan lak koji sam koristila često takodje u rozikastoj boji je bio Wet n Wild 1 Step Wonder (gel) lak u nijansi Missy in Pink.Obećava izgled gel laka bez lampe što donekle i ispunjava,i zaista sam bila vrlo zadovoljna njime.

To bi bilo sve za današnji post,nadam se da vam se dopao.Pokušala sam da izdvojim proizvode koje sam zaista koristila tokom celog leta za različite prilike i u kojima sam uživala.Pišite mida li ste probale nešto od ovih proizvoda kao i koji su vaši favoriti ovog leta!


Moj instagram-queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар