Anastasia Beverly Hills Sultry Palette

Zdravo dragi moji!Kako ste mi danas?
Rešila sam da vas danas iznenadim postom o nečemu za šta me je stvarno dosta devojaka pitalo da lepo napišem utiske,a u pitanju je moja draga i voljena Anastasia Beverly Hills Sultry paleta.

Hello my lovelies!Today you have post on my blog about my Anastasia Beverly Hills Sultry palette that I love so much!Turn on translate option and enjoy my post on your language!



Kupljena je u Sephori u Barseloni na jesen i bila je oko 65e,a u Srbiji se takodje može kupiti u Sephori po ceni oko oko 6700din.
Ovo nije prva Anastasijina paleta koju imam,prva je bila čuvena Modern Renaissance za koju i dan danas smatram da je svima potrebna,bilo da ste početnik,profesionalni šminker ili jednostavno ljubitelj šminke,no o njoj imate odvojeni post OVDE.

Sultary je paleta koju sam neplanirano kupila.Imala sam nameru da kupim takodje Anastasijinu Soft Glam,čak sam je i ubacila u korpicu,medjutim na putu do kase sam se predomislila i vratila po ovu iako je nikada pre nisam ni pogledala i moram priznati,nisam se pokajala ni u jednom trenutku.

Počnimo od samog pakovanja.
Za razliku od prethodnih pravljenih od pliša,koje su prelepe ali se izuzetno brzo prljaju,Sultry je paleta cela u šljokicama,na oko divna i priprema vas za ono što se unutra nalazi.Kvalitet pakovanje ja zaista zadovoljavajuć i veoma je zahvalno za održavanje i transport.

Sadrži 14 senki od po 0.83g.

Paleta je gotovo cela u hladnim tonovima i ima 7 mat i 7 šimerastih senki.Sadrži crnu,sivu,tamno braon i bež boju idealnu za klasičan i braonkasti smokey eye,jednu braon idealnu za tranziciju(pregib) koju često nosim i samu,jednu prelepu rozikastu mat nijansu idealnu za proleće/leto i divne šimere sa kojima možete da se igrate,da ih kombinujete i oplemenite svaki look.

Smatram da ovo nije idealna prva paleta za sve one koji žele da investiraju novac u neku paletu a nemaju već neku bazičnu sa toplim tonovima,ali ako imate ili ste generalno ljubitelj hladnih senki ona je odličan izbor i zaista mislim da se sa njom može postići bezbroj različitih lookova,od dnevnih pa sve do onih jačih,gotovo scenskih.

Moje omiljene nijanse-
Pearl-savršena hajlajt nijansa za ugao oka,ispod obrve,pa čak i hajlajter na obrazima,kremasta je,divno se nanosi i nevidjeno sija.
Rose Quartz-omiljena šimerasta nijansa,oplemeni svaki look.
Birch-pomenuta braonkasta nijansa idealna za pregib
Noir-klasična crna pigmentovana nijansa ali sa kojom mi po prvi put nije teško da radim
Cinder-još jedan divni šimer idealan za noćni izlazak

Što se kvaliteta senki tiče,Anastasija je opet ostala na visini zadatka.Sve senke su izuzetno pigmentovane,lako se nanose i lep oblendaju.Ne truse se previše,sem pojedinih šimerastih nijansi poput Pearl ali smatram da je to nezaobilazno s obzirom na formulu i kada jednom naučite da radite sa njima,neće vam predstavljatui veliki problem.Lako se blendaju jedna sa drugom i dosta su postojane,tako da kada ih nanesete ne morate brinuti da li će vam se šminka skinuti posle odredjenog vremena...

U slučaju da se razmišljate da li da uzmete ovu paletu imate moje preporuke.Zaista volim njene palete,sve ih želim i smatram da su jedne od najkvalitetnihij na tržištu.Sultry je definitivno paleta na koju treba odbratiti pažnju,i ako volite ovakav izbor nijansi garantujem da će vam se svideti.Ja je trenutno najčešće koristim(tačnije koristila sam je,s obzirom da se u karantinu ne šminkam) i zaista uživam u njoj.
Pišite mi da li ste probale njene palete i koja je vaša omiljena,kao i kako vam Sultry deluje?

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner

Коментари

  1. Soo beautiful shades 😍 thank you for sharing ❤️

    ОдговориИзбриши
  2. This has a really wonderful selection of shades! Definitely a great brand as well.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you =) Oh yes this mask is really good.

    Great post. This palette is so beautiful, nice colours =)
    I follow you now on GFC. Let me know when you follow me back

    ОдговориИзбриши
  4. Good Afternoon. Thank you for your kind visit to me and the colors are just beautiful..Take care and stay well..xxoJudy

    ОдговориИзбриши
  5. hi! Love these colours. Tones are great. Good job my friend. This palette is the best.

    i follow you anymore. Maybe you can follow me too.

    Birsen | https://birsenlehayat.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Que paleta linda, eu amei as cores
    beijos
    https://www.dearlytay.com.br/

    ОдговориИзбриши
  7. Čula sam za Anastasijine palete i znam da su dosta hvaljene, mada ih nisam probala. Odlično si opisala kvalitet palete i šta ti se sve kod nje dopalo. Sjajan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  8. ¡¡Hola!! La paleta es preciosa, me gusta por fuera y por dentro. Los tonos son muy bonitos, son los que mejores me quedan, ocres, marrones, dorados. Muy bonitos. Gracias por la recomendación, y gracias por hacerte seguidora de mi blog, yo me quedo como seguidora del tuyo. Besitos.

    ОдговориИзбриши
  9. It is such a gorgeous palette, I love the packaging too! xo

    Gemma | Makeup Muddle

    ОдговориИзбриши
  10. ¡Aaaaaaah!

    Me encantan las sombras mate y oscuras, son preciosas. Amé los tonos ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Hello
    That palette is pure luxury, loved the shades!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  12. This palette is my dream💙💙 I wanted to buy it lately but is no longer available on the Anastasia website so I took Jackie Aina palette:)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар