Let's Get Better pilinzi-ŠEĆER I MORSKA SO

 Zdravo drage moje!

Dosta puta do sada sam vam pisala o tome koliko volim pilinge za telo, konstantno isprobavam nove i zaista moram reći da sam postala pravi stručnjak!



Nedavno sam počela da koristim pilinge brenda Lets Get Better na bazi CBD i konopljinog ulja što je za mene potpuno novo iskustvo,i malo je reći da sam oduševljena!!!


Piling MORSKA SO

Ovaj piling na bazi morske soli, biljaka  i cbd ulja je predivnog mirisa, Veoma je nežan na koži a sa druge strane odradi ozbiljan piling,te je idealan čak i da se koristi svakodnevno.
Zbog ulja koje ima u sastavu kožu ostavlja nahranjenom u toj meri da vam posle njega ne treba mleko za telo!!!



Sa druge strane, ono što je mene brinulo je uljani sloj za koji sam se brinula da će ostajati na koži medjutim to definitivno nije slučaj!!!

Zaista sam probala bezbroj pilinga I od srca vam kažem da se sa nečim ovakvim nisam susretala do sada!Da li je do sastava koji je bukvalno lek za kožu, sitnozrne fenomenalno odradjene teksture ili savršenog mirisa, ali ovaj piling me je veoma brzo kupio i nisam mogla da se odvojim od njega....a onda sam probala šećer.





Cena-1000rsd za 125gr proizvoda



Piling ŠEČER

Ko me prati Neko vreme zna koliki sam fan šećernih pilinga...Mogla bih da ih koristim svaki dan ceo dan, uživam u njima i definitivno su što se kaže my cup of tea!




Kada sam videla da LGB ima i šećerni piling bukvalno sam vrisnula(ne šalim se ni najmanje) i naravno da je bila ljubav od prvog korišćenja!

Pri otvaranju odmah se oseti predivan miris, koji je mešavina raznih mirisa iz prirode i dosta je blag ali ljudi...koliko se to zadržava na koži!!!
Čak i boja je kao da sam je ja birala-predivna drečavo roze koju je milina koristiti.




Tekstura je gotovo ista kao kod pilinga so,možda čak i nijansu sitnija i ne grebe kožu, a istovremeno veoma lepo skine sloj mrtve kože, a nju ostavlja mekanom poput bebine!

Cena-1200rsd za 125gr proizvoda




Ne mogu vam dovoljno nahvaliti ove proizvode, i definitivno imate moje preporuke od srca da ih isprobate!

Poručivanje i više o samom brendu možete naći na njihovom instagram profilu

Vidimo se u nemo od narednih postava!

Jana



Коментари

Постави коментар