Gift Ideas

 Zdravo drage moje!Praznici se približavaju a pred sve nas se postavlja isto pitanje kao i svake godine..šta to pokloniti najbližima?Tokom godine dragim ljudima kupujemo poklone za rodjendane,godisnjice i ostale prilike te je normalno da nam do decembra ponestane ideja.Ja sam neko ko je oduvek voleo da kupuje poklone i pravi iznenadjenja(sem za moju najbolju drugaricu,njoj je nemoguće kupiti poklon) i danas ću sa vama podeliti neke svoje ideje i trikove kako kupiti dobar poklon za nekoga,i nadam se da će vam biti od korisiti!




Hello my lovelies!For today I prepared you post about gift ideas!Holidays are coming and I hope you'll find this post useful!Turn on translate option and enjoy my post on your language!


Slušajte

Slušajte šta vam drugi pričaju.Često kroz razgovor na neku potpuno random temu može da se provuče neka korisna informacija,a kako ljudi imaju tendenciju da pričaju o onome što vole,žele i oko čega su "strastveni",sve što treba je da umete da razumete i zapamtite te informacije.Ja u poslednje vreme baš umem da primetim u nekom momentu razgovora sa dragom osobom kada ta osoba spomene nešto što želi i što bi potencijalno mogao da bude lep poklon,te to zapišem u beleške,i odlično mi posluži u ovakvim prilikama.


Ne gledajte cenu

Kada kažem ne gledajte cenu ne mislim na to da ne gledate koliko nešto košta čak i ako niste u mogućnosti da to kupite jer ga neka osoba želi,već potpuno suprotno.Nemojte da mislite da će nešto biti loš poklon ako nije materijalno vredno,jer je to potpuni apsurd i čak često manje skup i lepo osmišljen poklon može da bude mnogo vredniji nego bilo šta skupoceno.Ne opterećujte se cenama i znajte da dobar poklon nimalo ne zavisi od toga koliko novca možete da izdvojite za njega,već koliko želje i volje imate!


Budite kreativni

Ovo je čisto nadovezivanje na gore navedenu stavku,a to je da skupocen poklon bez truda i emocije unete u pravljenje/kupovinu istog loša ideja.Ne kažem da treba da sami pravite ko zna kakve DIY projekte ako niste nadareni za to,kao recimo ja.Ja prva ne umem da napravim ništa kreativno a zahtevno i nikada nisam bila vešta za takve stvari,ali sam zato veoma kreativna po pitanju izbora samog poklona,svih detalja vezanih za njega kao i čestitke,koje ponekad i volim sama da napravim.


Čestitke

Bilo da više volite da kupite ukrasne čestitke i samo ih ispišete,ili više volite da se sami pozabavite pravljenjem istih,suština je ono što će u njima pisati.Naravno,treba da se potrudite ta osoba kojoj upućujete čestitku već jako dobro zna kako se osećate kada je ona u pitanju i šta joj sve želite,ali je i vrlo lepo to na dobar način sročiti na parče papira,da toj osobi služi kao podsetnik.Meni je lično čestitka možda i najbitniji deo poklona,uvek im posvetim posebnu pažnju i i sama čuvam sve koje dobijem u jednoj kutiji!


Dodajte emociju

Dodajte svakom poklonu emociju i lični pečat.Kupiti nešto radi reda,koliko god to skupo i fino delovalo,nije pravi način za obradovati osobu.Pomislite koliko se i sami obradujete nekim sitnicama i detaljima koje ste dobili uz neke dosta "veće poklone".Razmislite koliko volite da osetite nečiju emociju prema vama,koliko je to jedan predivan osećaj i podsetnik da je nekome zaista stalo do nas.Meni je jedan od najlepših poklona ikada,ujedno i nešto što je postala tradicija,sveska/dnavnik sa slikama,internim šalama,i željama koju drugarica i ja dopunjujemo jedna drugoj za rodjendan.Sve je počelo kada je ona meni za osamnaesti rodjendan pored zaista ogromnog poklona dala i tu svesku,a od tada parfem se potrošio,101 ruža osušila,bombonjera pojela ali sveska još uvek stoji pored mog kreveta,i zaista mislim da ću je čuvati zauvek.


Nadam se da vam se ovaj post dopao!Pišite mi šta vi to volite kada su pokloni i poklanjanje u pitanju,i da li to za vas predstavlja stres ili uživate u tome!


Želim vam divan vikend!



Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар