May Favorites

Zdravo drage moje!Mislim da ćete se složiti sa mnom da je jun prebrzo došao i većinu nas uhvatio nespremne.Zbog višemesećnog karantina mi deluje kao da sam pravo iz zime došla na korak do leta,medjutim vreme je za nastaviti dalje i ružan period ostaviti iza nas.Kako se dugo nisam šminkala ovaj post će biti kraći,sa svega nekoliko proizvoda,ali verujem da će vas već sledećeg meseca na mom blogu čekati dosta zanimljiviji post,posebno kada tome pridodamo to da će tu biti i dosta letnjih favorita.Da ne dužim dalje,vreme je da počnemo sa proizvodima.



Hello my lovelies!Can you believe that is already June???It's  time for new last month's favorites so if you are interested turn on translate option and enjoy my post on your language!

Unapred se izvinjavam na lošijem kvalitetu slika medjutim kako je vreme poslednjih nedelja dosta oblačno a ja fotkam na dnevnom svetlu uslovi i nisu bili najbolji,ali nadamo se suncu uskoro.

Što se tiče šminke,većinu proizvoda sam vam već pominjala na instagramu
.Dosta sm se okrenula roze prolećnim tonovima,te su moja dva najviše korišćena karmina proteklog perioda bila Trend It Up Ultra Matte Lipcream i Maybelline mat ruž u boji  930-Plush Blush.

levo-Maybelline,desno-Trend it up

Trend It Up tečni ruž je stari favorit,kome se uvek rado vraćam.Divne je teksture,pigmentovan,kremast i predivne nude boje koja daje efekat punijih usana.Finiš mu nije potpuno mat ali je svakako uspeo da dospe u favorite i jedva čekam da odem do drogerije da pogledam koje još nijanse imaju u ponudi!
Veoma je pristupačan,negde oko 300-400 dinara(3-4e) tako da obavezno bacite pogled!

Maybelline ruž mi je izuzetno prijatno iznenadjenje.Zanemarila sam dobru staru formu ruža jer se uglavnom hvatam za tečne mat,medjutim ovaj sam zaista najviše koristila prošlog meseca i zasluženo se našao u favoritima.Kada se nanese ubrzo poprima potpuno mat finiš,pune je boje i ne isušuje usta.
Izuzetno je dugotrajan i svakako planiram da dokupim i njega u još nekim bojama,jer kao što znate,ne preferiram roze nijanse na usnama,medjutim ovo proleće sam zaista uživala u njemu.

Maskara koju uprkos brojnim preporukama do skoro nisam probala,a odmah me je kupila je Essence What The Fake maskara.Opšte je poznato da Essence ima dobre maskare medjutim ova mi je za sada možda,pored crvene,i najbolja i kako mi je već pred kraj planiram da je odmah dokupim.

Zaista pravi efekat veštačkih trepavica,nadogradiva je i ono što je meni najvažnije,daje i na volumenu i na dužini.Prirodno imam dugačke i guste trepavice te uvek volim da se konsultujem i sa drugim devojkama kod kojih možda nije tako,ali su zaista svi imali istu pozitivnu reakciju kao i ja tako da vam je od srca preporučujem da je probate!

Još jedan proizvod brenda Trend it up se našao u mojim favoritima,a to je mono senka u prelepoj šimerasto braon boji.

Imam je već sigurno godinu dana ali se retko hvatam za mono sanke tako da sam je zaista nefer zapostavila,medjutim konačno sam ponovo počela da je koristim i uživam u njoj!Upotpuni svaki look a na očima izgleda diskretno i kulturno ali izuzetno lepo!

Poslednji proizvod što se šminke tiče je proizvod koji je na mom instagramu izazvao veliki bum,a to je Blushlighter iz Essence Bloom Baby Bloom kolekcije.


Divan multifunkcionalni proizvod,prelepe boje,koji sam stavljala umesto rumenila i hajlajtera(samo nekada po želji preko pojačam hajlajter),idealan za dane kada želite da izgledate sveže i lepo a mrzi vas da se šminkate.Njemu imate posvećen post OVDE,a pišite mi ako ste probale još nešto iz ove Essence limitirane kolekcije!

levo-blushlighter,desno-mono senka


Još jedan proizvod za koji mislim da ste i mogle da očekujete da će se naći u favoritima je Zoya Eye Serum.U pitanju je proizvod domaćeg brenda,namenjen tome da osveži regiju oko očiju,a i o njemu sve mogle da čitate na mom instagramu.


Izuzetno je prijatan,daje instant efekat,smiruje podočnjake i odlična je podloga za korektor/puder.Fino zagladi celu regiju i dovoljno je naneti samo par kapi,tako da verujem da će mi potrajati.Može se naručiti sa njihovog sajta ili kupiti u DM-u.

Poslednjin proizvod za danas je Batiste suvi šampon.Verovale ili ne ovo je prvi suvi šampon koji sam kupila u životu.Nikada nisam imala problem sa tim da mi se kosa brzo masti pa da je bilo neke posebne potrebe za njim,medjutim kako sam u karantinu gledala da pravim malo veće razmake izmedju pranja kose kako je ne bih fenirala i nepotrebno štetila dobro je došao da produži tih dan/dva period izmedju pranja.

Jedina zamerka mi je što mi deluje da se izuzetno brzo troši,medjutim to je možda moj subjektivni osećaj tako da mi obavezno pišite vaše iskustvo!

To bi bilo sve za današnji post,nadam se da vam se dopao.Pišite mi koji su bili vaši favoriti u proteklom periodu i da li ste probale nešto od ovih proizvoda,kao i da li imate nešto da vi meni preporučite da probam!

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner

Коментари

  1. Odličan post draga,super proizvode si izdvojila. Moraću da isptobam Essence maskaru ❤


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. So many beautiful products! Those lipstick colours are absolutely stunning.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  3. Very nice hun! ;)

    Do you want to follow each other? I'm sure we have some great things to share!

    xxx

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. So many lovely products! Thanks for sharing!

    Hope you are having a lovely weekend! We had a (small due to restrictions) party for my son's birthday yesterday, it was really fun :)

    Away From Blue

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you!!! <3
      Im happy to hear that you had lovely time with your family!

      Избриши
  5. Iako si napisala da se izvinjavaš zbog kvaliteta fotografija, ja mislim da su odlične i to želim posebno da pohvalim. Što se tiče samih proizvoda, divne preporuke, vjerujem da su zaslužili da se nađu u favoritima. Odličan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Pre svega, fotke su odlične, a što se tiče proizvoda dosta njih mi je privuklo pažnju i moraću da kupim, ali pogotovo essence blushlighter i zoya eye serum. Izgledaju i zvuče predobro.

    The Fashion Spell | YouTube | Insta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepše!Drago mi je da to čujem,nadam se da će se i tebi dopasti!

      Избриши
  7. Posle ovog posta moram obavezno da isprobam ovaj Zoya serum za okoloočni predeo jer mi se mnogo dopada efekat, a ostali proizvodi mi se takođe čine super. Odličan post! 😊

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super favoriti. Ruzevi mi se najviše dopadaju.

    ОдговориИзбриши
  9. Koliko divnih proizvoda na jednom mestu 🤗

    ОдговориИзбриши
  10. Trend It Up mi djeluju kao jako zanimljivi proizvodi, a veoma pristupačno što vjerujem da je plus kod mnogih. Zaista mi se mnogo dopada tvoj post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  11. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар