Self Care During Quarantine

Zdravo drage moje!
Kako se većina nas ovih dana ne šminka sem eventualno iz razonode rešila sam da napravim pauzu sa makeup postovima,i popričam sa vama kako se to možete negovati kod kuće,tačnije koji su moji saveti za negu kada imamo i više nego dovoljno vremena da se posvetimo sebi.
Takodje kažu da se ova situacija privodi kraju i lepo bi bilo da ovo vreme iskoristimo da iz karantina izadjemo u što boljem izdanju,makar fizičkom.


Hello my lovelies!Today I prepared for you blogpost about self care during quarantine.Turn on translate option and enjoy my post on your language!


1.Kosa

Kada je u pitanju kosa moja prva preporuka je da zaboravite na fen,peglu,figaro i sve ostale aparate koji vam pale i štete kosu.Ja od kako sam u samoizolaciji što je sada već skoro mesec dana nisam prišla kosi fenom ili peglom,pustim je da se suši prirodno i mislim da mi kosa nikada nije bila zahvalnija!Kako ja prirodno imam neke neizdefinisane talase fenirala sam se svakodnevno i peglala par puta mesečno što mi je dosta oštetilo kosu.
*slika sa interneta*

Taman sam počela da vodim računa o tome da kosu feniram samo kada je operem i pokušavala da se naviknem na to,i došao je ovaj period koji sam rešila barem za nešto pozitivno da iskoristim.Dakle-zaboravite na fen i pustite kosu da se suši prirodno,verujem da se većina vas nije dugo videla u ogledalu sa prirodnom kosom,jeste neobično ali je nekako lepo.I zapamtite,kažem vam to kao osoba sa veoma nezahvalnom kosom što se "talasa" tiče.
Takodje,koristite ulja i držite ih na glavi više sati ili preko noći.Bilo da koristite kokosovo,maslinovo,ricinusovo ili koje god drugo ulje da vam odgovara iskoristite ovu priliku da ga držite što duže.Prespavajte sa njim,ili ako vam to ne odgovara stavite ga na kosu ujutru,a tek uveče je operite.
Koristite maske!Bilo da ćete praviti prirodne maske(pišite ako želite taj post) ili ćete staviti neku kupovnu koju volite držite je što duže na glavi.Moj savet je da kosu iscedite peškirom,nanesete masku i opet gledate da je držite što duže.Posle to lepo sperite,i zapamtite-prirodno sušenje!Malo je duži proces,ali ono što se postigne je vredno svake "muke"!
Poslednji savet vezan za negu kose je da se posvetite samom pranju(šamponiranju) i masaži glave.Obično nemamo dovoljno vremena da posvetimo pranju,ali priznaćete,kada god odemo u salon dobijemo onu izuzetno prijatnu masažu glave koja je zapravo veoma dobra i za samu kosu.Pored temeljnog pranja,kružni pokreti podstiču cirkulaciju i pozitivno utiču na rast vaše kose,što nam je svima veoma značajno.

Nokti

Što se noktiju tiče,ako ste jedna od onih osoba koje imaju lepe prirodne nokte i nemate trenutno gel ili nadogradnju,vama ne samo da je lakše već i imate zanimaciju u ovim danima i često možete menjati boju laka,pokušavati neke manikire za koje treba više vremena,možete učiti da crtate po noktima itd...Što se tiče nas sa gelom/gel lakom,RAZUMEM VAS DEVOJKE!


Ja sam na sreću imala korekciju noktiju dan pre proglašenja vanrednog stanja u Srbiji(sasvim slučajno) što bi bilo pre tačno mesec dana,što je ja mislim rekord koliko su mi stajali jedni nokti.Planiram da ih ovih dana isturpijam dosta i probam da premažem nekim lakom,svakako ćete to moći da ispratite na mom instagramu.
Posvetite se pedikiru!Ponovo nešto za šta smo možda nalazili izgovor da nemamo vremena,ali sada za neuredne nokte na nogama izgovora nema!

Lice

Što se nege lica tiče,počela sam da ujutru koristim samo tonik i kreme a uveče gledam i da Foreom očistim lice i uradim večernju rutinu kao i inače,samo bez double clensa i nekih proizvoda koji mi nisu neophodni.
*slika sa interneta*

Moj savet je da se redovno mackate,da ne zapustite lice i ne zanemarite čišćenje lica samo zato što se ne šminkate.S vremena na vreme operite lice gelom/penom/mlekom ili čime već ga obično perete.
Ja sam se na vreme opremila i imam zaista dosta sheet maskica kao zanimaciju u ovom periodu i koristim ih 1-2 puta nedeljno.Opet gledam da ne preterujem ni sa njima ako nije neophodno(uhvatio me je taj neki nature vibe) ali koristim ovo vreme da ih isprobam a naravno,takodje i vrlo uživam u njima.Ako nemate maske za lice niti mesto u okruženju gde ih možete trenutno kupiti to nije izgovor!Na internetu se može naći bezbroj ideja za prirodne maske na bazi krastavca,jaja,kafe,meda,banane itd. koje vrlo lako možete napraviti.Isto kao i za prirodne maske za kosu,sada konačno imamo vremena da ih isprobamo!Ako želite da čujete koje su moje omiljene,pišite mi!


Telo

Kada je nega tela u pitanju,ne razlikuje mi se bitno nego inače.Neka novina koju sam uvela je korišćenje anti-celulit kreme(pored zdrave ishrane i vežbanja) jer je to nešto za šta nikada nisam izdvajala vreme i uvek me je zamarao momenat kada se namažem posle tuširanja i moram da stojim tako 10 minuta dok mi telo ne upije kremu,ali sada je konačno došao trenutak da i to isprobam!
Obratite pažnju na negu stopala.Pored gore spomenutog pedikira sredite pete,stavite neku masku ili namažite omiljenu kremu.Sada je odlično vreme i za one maske koje ljušte stopala te ja planiram  uskoro da se domognem moje i prvi put je isprobam!Utiske svakako javljam.

Nešto na čemu će vam telo biti najzahvalnije su da pazite na ishranu i radite vežbe.Naravno,ako se ne osećate kao da je period za to i to je normalno i ne treba da se opterećujete.Meni je ovo vanredno stanje došlo u periodu kada sam počela dosta da vodim računa o liniji,medjutim bio je to mač sa dve oštrice.Sa jedne strane mogla sam lakše da organizujem obroke i imala sam priliku da svaki obrok jedem kod kuće,medjutim višak vremena i dosada često dovode do grickanja gluposti i prejedanja,a svakako da ni ja nisam to izbegla.Trebalo mi je par dana da napravim balans,iliti što bi rekla moja drugarica da se najedem kao covek,a sada mi boravak kod kuće ne stvara nikakav problem i "dijetu" prekršim možda jednom nedeljno,ako se to prekršaj uopšte može nazvati.
DISCLAIMER:Nije vreme za rigorozne dijete!Zdrava ishrana puna vitamina,minerala i proteina bazirana na mesu,voću,povrću i odsustvu testa i grickalica je jedno,a dva dvopeka i pola pomorandze za ceo dan nešto sasvim drugo!Striktne dijete vam ne bih nikada preporučila,posebno ne u ovom periodu i to vam kažem kao neko ko je u poslednjih godinu dana smršao dosta,da,baš dosta.Na ovu temu bih mogla da vam pišem do sutra i spremam vam nekoliko odvojenih postova!

Ovde ču završiti današnji post.Ne želim da mnogo dužim(mada bih definitivno mogla) i nadam se da sam spomenula sve što sam imala ukratko a da vas nisam mnogo "udavila".Bilo bi materijala i za drugi deo posta,tako da pišite ako biste to želele,a nadajmo se da će on predstavljati poslednje pripreme za vraćanje normalnom životu.Pišite šta ste vi to lepo uradile za sebe i šta biste možda preporučile meni da uradim!

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-iqueens_beautycorner

Коментари

  1. Smatram da je karantin pravo vrijeme da se posvetimo sebi u svakom smislu. I da njegujemo sebe i svoju kožu, kosu, nokte. Sve što nas čini ženama. Kosu njegujem uvijek po istom principu, osim što mi je sada zaista potreban frizer da se ošišam. Nokte sam uradila dan pred karantin, međuim, već je prošlo jače od mjesec dana, sad će još malo dva mjeseca ( u Bosni ) tako da mi je i nadogradnja i gel otišlo. Trudim se da ih održavam sad prirodne, ali jedva čekam da ih uradim nakon ovoga. Sjajan post♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno se slažem!Za nokte mi je javila devojka kod koje radim da sutra ima termin,naravno maska,predostrožnost i pravo kući posle aali sam ja srećna kao na put da idem!

      Избриши
  2. Hi! Wonderful beauty tips. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  3. Hola guapa, muy sabios consejos de belleza, los voy a poner en práctica. Besos

    ОдговориИзбриши
  4. It is definitely important to focus on self care during this time! Thank you for all of the lovely suggestions!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  5. Hi!
    You have a nice blog!
    Now you have 200 followers :)

    ОдговориИзбриши
  6. Me encantó el post, gracias por compartirlo. Besos.

    ОдговориИзбриши
  7. Thank you.
    My hair is ALWAYS wash and wear. It gets shampoo and conditioner and nothing more than that. I believe it is grateful.

    ОдговориИзбриши
  8. nice tips!
    at this moment we have to take care of ourselves even more!

    xoxo
    Guria do Século Passado

    ОдговориИзбриши
  9. Very nice self-care routine! Thank you for your comment on my blog. :))

    ОдговориИзбриши

Постави коментар