New beginning-počinjem od nule

Drage moje,ne znam odakle bih počela...
Pišem vam posle godinu dana pauze i trema je kao i prvog puta,ponovo proživljavam isti osećaj kao i devojčica koja je ovaj blog započela pre više od 4 godine, da, toliko je prošlo...
Moram da priznam da imam zaista veliku tremu.Potpuno sam se odvikla od pisanja i verujem da će mi trebati vremena da se ponovo uhodam,ne znam da li je iko od mojih starih pratilaca još uvek ovde,da li će ikoga zanimati  ono što ću pisati,da li su možda neki otišli kada sam i ja otišla bez ikakve reči ili objašnjenja...Ni ovde se neću pravdati zašto me toliko dugo nije bilo kao ni što me nije bilo takodje jedno vreme pre toga,jer ne znam ni da li ovde ima nekoga ko me zna od ranije i koga bi to i zanimalo,a i jer sam naučila da u životu ne treba mnogo da se pravdam ljudima.
Gledam ovo kao novi početak.
Nova,i sada odrasla ja,novi pratioci,prijatelji i potpuna promena koju ću doneti na sve moje platforme na kojima me možete pratiti.
Ne plašim se da počnem od nule.Ne plašim se da će ovaj post videti samo nekoliko ljudi,niti ću zbog toga biti tužna.To će mi biti samo podstrek da nastavim da se trudim više nego ikada,da stignem i prestignem ono što sam dostigla u protekle četiri godine i da ljudima koji me prate pružim još kvalitetniji kontent.
Moram priznati da na početku pisanja ovog posta nisam ni bila sigurna da li će videti svetlost dana,ali već kroz par rečenica sam shvatila da je ovo moja ljubav i nešto što me čini srećnom i ispunjava,a nadam se da ću interakcijom sa vama tu energiju uspeti da prenesem i na vas.



Novi kontent?

Definitivno na blogu kao i mom instagram profilu od sada pored beauty postova tipa recenzija i favorita možete očekivati mnogo obogaćeniji sadržaj koji vam spremam a u pitanju su i tutorijali,što beauty tako i food,recepti(posebno neki zdravi a laki što je nešto sa ćime trenutno najbolje baratam :) ),travel postovi čim se za to ukaže prilika itd...Potrudiću se da sa rastom broja ljudi na blogu raste i moj kontent i konstantno napreduje,a nadma se da ćete u početku imati razumevanjaSadržaj mnog više sa beauty prelazi na lifestyle jer je to nešto što verujem da će većem broju ljudi odgovarati a naravno pre svega,nešto što mene trenutno zanima i o čemu želim da pišem.

Sa redovnim postovima koje ću gledati da na početku izbacujem barem dva puta nedeljno,jer mi je kvalitet bitniji od kvantiteta trenutno ću početi kroz narednih par dana,i nadam se da ću naići na dobar odaziv ljudi posebno sada kada smo svi po kućama i imamo više slobodnog vremena

To bi bilo sve za ovaj mali uvodni post,hvala svakome ko ga je pročitao i nadam se da će vam se svideti ono što ću raditi u narednom periodu,a do prvog posta ovde koji je najavljen za veoma us koro pratite me na instagramu- queens_beautycorner


Za one koji su možda ostali i sve one koji će tek doći,
                                                                                           voli vas vaša J.

Коментари

Постави коментар