Makeup Battle #1-Blush

Zdravo drage devojke!Dobrodošle u prvi post u serijalu Makeup Battle gde ću uporedjivati drogerijske i high end proizvode i pisati svoje najiskrenije mišljenje o njima,njihove dobre strane,ali i mane.
Prva na tapetu je borba rumenila,a izabrala sam da to danas budu Natasha Denona Blush&Glow(glow danas zanemarujemo) i Catrice Multi Matt Blush.
Oba veoma poznata,slične nijanse i potpuno drugačije cene.Catrice je bio negde oko 300-400 dinara dok je cena Nataše Denone skoro 10 puta viša,da,10 puta.Da li kvalitet opravdava cenu ili je ovo rumenilo bolje preskočiti?Da li je Catrice dobrog odnosa cena-kvalitet ili se ipak nije pokazalo kao najsjajnije?Moje mišljenje saznajte u nastavku!
Glavna i osnovna razlika izmedju ova dva rumenila je finiš.Iako slične boje,Catrice ima mat,a ND satenski/sjajni finiš tako da ljubitelji isključivo jednog od ova dva tipa rumenila ovde već biraju svog pobednika.Kako ja koristim i jedna i druga,bacam se na dalje istraživanje.
ND rumenilo verovatno zbog samog finiša ima dosta "kremastiju" teksturu.Pigmentacija oba je osrednja-tj. baš onako kako ja volim jer nisam ljubitelj previše pigmentovanih rumenila i smatram da se sa njima mnogo lakše greši i preteruje,a to ne želimo.Svakako je mnogo lakše nadograditi rumenilo nego pokušavati da ga skinemo i time skinemo pola šminke,zar ne?
Natasha Denona-Catrice

Što se pakovanja tiče Natasha Denona je tu u ogromnoj prednosti sa prelepim pakovanjem koje je zaista kvalitetno i deluje luksuzno,što je bilo naravno i očekivano.
Oba su divne roze boje,ali je prednost Catrice što je radjeno po ombre principu-možete birati jačinu i nijansu boje.Sa druge strane,prednost ND rumenila je što zbog sitnih šljokica u sebi lepše ide uz hajlajter.I ja sam podelila nekako-mat zimi a kako dodje lepo vreme prelazim na sve što sija!
Zaista oba koristim i smatram da su za svoj cenovni rang odlična,ali ako bih morala da izaberem pobednika,hm......neka bude da je današnji pobednik Natasha Denona!
Problem sa Catrice rumenilom je što je zaista dosta dosta blago i smatram da su Essence i mnoga druga rumenila slične ako ne i niže cene dosta kvalitetnija,dok Natasha Denona po mom mišljenju parira ostalim high end rumenilima(plus mora da se napomene da se dobija i hajlajter pored,koji ja lično ne volim ali ne smeta!kao i predivno zlatno luksuzno pakovanje).

To bi bilo sve za današnji post.Pišite mi koja su vaša omiljena rumenila,da li je to proizvod za koji volite da odvojite novac ili vam nije posebno bitan,kao i da li ste probale neka Benefit rumenila jer želim da ih isprobam ali mi se nešto ne da...Nadam se da vam se post svideo,a već sutra vas očekuje sledeći!

Pratite me i na instagramu za dnevne postove i update-queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар