L'Oreal Infallible Lipstick

Zdravo drage devojke!Kako ste mi danas?Danas vam pišem jedan post o nećemu što smatram da treba spomenuti,a u pitanju je L'Oreal Infallible dugotrajni ruž za usne.
Garantuje nam mekše i hidrirane  usne tokom 24 sata i celodnevni efekat 'upravo nanesene' blistave boje koja ne bledi.
Sam proizvod ima dve strane,karmin i balzam/bazu i moram priznati da mi  obe savršeno odgovaraju.Balzam jako lepo hidrira a opet dovoljno brzo se upija da može služiti kao baza,dok je karmin vrlo lagan i prijatan,lako se suši i zaista ga je nemoguće skinuti.Samo ću vam reći da sam ja svoč sa ruke skidala pola dana,bez preterivanja...

Moj je u nijansi 122-frozen pink i moram priznati da to definitivno nije moja nijansa i zato ću u ovom postu lični utisak o boji staviti u stranu i trudiću se da budem što objektivnija što se samog proizvoda tiče,a svakako je moj savet da ovu boju preskočite i možda se opredelite za neku nude ili tamniju,mada ako se nekome svidja-ko volim nek izvoli!
Često ljude kod ovog proizvoda koji se generalno ubraja u drogerijske odbija cena od 1500 dinara koja je dosta veča nego kod ostalih drogerijskih karmina,te je čak bliža i high-endu.L'Oreal je uvek bio brend koji se nalazio negde izmedju što se tiče cena,medjutim kvalitet je definitivno u ravni sa high-end brendovima i to opravdavaju iz godine u godinu novim proizvodima koje izbacuju,ali i standardnim iconic proizvodima koji su koristile još naše bake.
U koliko želite kvalitetan,postojan karmin koji nećete morati da popravljate svakog časa definitivno bacite pogled na ovaj!Jedina mana je što je malo suvlji,mada i to je možda moj subjektivni osećaj jer su mi usne u poslednje vreme bile dosta suvlje...
To je sve za danas!Nadam se da vam se post svideo.Pišite mi vaše mišljenje o ovom proizvodu i da li volite L'Oreal karmine,kao i koji su vaši omiljenin tečni karmini!

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i dnevni update-queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар