Llums hajlajter u stiku

Zdravo drage devojke!Kako sam još uvek u prolećnoj euforiji danas vam pišem o još jednom u nizu proizvoda koje volim da koristim kako krene lepo vreme(mada i preko cele godine moram priznati) a u pitanju je Llums hajlajter u stiku u boji PEARLY.
Reč proizvodjača:
Ovaj Iluminator fine i lagane teksture u stiku sadrži veoma lagane reflektujuće pigmente koji daju koži očaravajući sjaj.Lako se nanosi zahvaljujući laganoj teksturi.Koristi se za postizanje efekata sjaja i konturisanja lica.  Pogodan za korišćenje kod kuće i kada ste van kuće.

Uvek sam se pre hvatala za klasične tečne hajlajtere nego za hajlajtere u stiku jer su mi bili praktičniji,medjutim sa ovim po prvi put nemam problem sa skidanjem pudera pri nanošenju te je sam peoces zaista brz i jednostavan.Povučem liniju,utapkam beauty blenderom i dobijam savršenu bazu za klasični hajlajter za one prilike kada želim extra glow,ili ostavim samo njega za efetak natural(JLO) sjaja.Zaista je divan,bilo da volite se matirate ili ne.
Nekako kako krene lepo vreme ja počinjem da se hvatam za sve što sija te dosta zanemarim mat proizvode.Leti ga stavim i na ramena i dekolte i predivno se sija,izuzetno prirodno,primetno a opet ne napadno ili neukusno.
Cena mu je 379rsd(3e) u Liliju što zaista mislim da je odlično s obzirom na fenomenalan odnos cena-kvalitet!
Dosta je lagan,nije lepljiv i nije nešto za šta morate biti makeup stručnjak da biste ga koristili,a svaki look može učiniti dosta svežijim i zanimljivijim.
 

Postoji i varijanta Pearly Pink za sve one koji vole rozikaste hajlajtere,medjutim ja se zaista uvek pre hvatam za šampanjac ili beličaste varijante.Svakako da ću probati i drugu nijansu kada mi se ukaže prilika pa vam javljam utiske!

Pišite mi da li volite hajlajtere u stiku i da li ste možda probale baš ovaj,kao i koji su vaši omiljeni Llums proizvodi!Od mene imate tople preporuke da ga probate,a ako to uradite obavezno mi javite utiske!

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner

Коментари

  1. That looks so shimmery and pretty! Definitely a great product to put to use. I hope you are doing well!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Great post! :) I´ve never tried it but it looks good :) I´m following you now :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hola guapa, muy bonito el blog, tienes una seguidor más. Besos

    ОдговориИзбриши
  4. Hi dear! You have a fantastic blog, I really like it!!!
    I'm following you now!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sure,thank you a lot!Im glad that you love it!

    ОдговориИзбриши
  6. Its drugstore brand,if you find it somewhere take a look!

    ОдговориИзбриши
  7. Hi! That highlighter has a wonderful shade. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  8. Good morning, how are you? I'm Brazilian and I started to follow your blog. I wonder if u can follow me back? https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Добро јутро, како сте? Ја сам Бразилац и почео сам да пратим ваш блог. Питам се да ли можете да ме пратите назад? хттпс://виагенспелобрасилерио.блогспот.цом/?м=1

    ОдговориИзбриши
  10. Dobro jutro, kako ste? Ja sam Brazilac i počeo sam pratiti vaš blog. Pitam se može li me pratiti natrag? https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши

Постави коментар