Huda Beauty-Mini Liquid Lipstics

Zdravo drage moje!Kako ste mi danas?Mene je nešto uhvatilo čudno raspoloženje ovih dana ali ne dam da me savlada,tako da gledam da zaista ostanem pozitivna a mir mi pruža planiranje nekih budućih putovanja ali i čime ću se to počastiti kada budem imala priliku.
Za danas sam vam spremila jedan meni zaista drag post jer pišem o nečemu što zaista obožavam a u pitanju su Huda Beauty mini tečni mat karmini.

Ovaj set uzela sam za prošli rodjendan kako bih prvi put isprobala čuvene Huda karmine,i desilo se očekivano,oduševila sam se.
Set se prodaje za oko 4000 dinara što smatram da je odlična cena s obzirom da se dobije 4 karmina potpuno solidne veličine,dok je cena jednog standardnog  oko 3000.
Postoji više različitih opcija,a ja sam se odlučila za onu nude,koja sadrži karmine u boji Girlfriend,Trendsetter,Sugar Mama i Bikini Babe.

Girlfriend-Sugar Mama-Trendsetter-Bikini Babe

Sve 4 boje su predivne,svaka na svoj način,medjutim moj definitivni favorit je Girlfriend,koji sada imam i full size.Predivna klasična nude nijansa za svaki dan,tamnija od prirodne boje usana ali nije napadna i lepo ide uz svaki makeup,kako dnevni tako i one jače,mada ja tada volim da ga koristim sa nekom za nijansu tamnijom olovkom kako bih dobila efekat punijih usana.

Trendsetter je takodje klasična nude nijansa medjutim dosta tamnija.Idealna za nočne izlaske ili posebne prilike uprkos tome što je tamnija deluje prirodno i uopšte nije napadna.Često sam ga kombinovala sa nekim svetlijim karminom koji stavim na sredinu usana za neki dnevni makeup look.
Sugar mama je nude nijansa sa pomalo kajsijastim i rozikastim podtonom,takodje je veoma lepa i pored girlfriend predstavlja zaista basic nude nijansu idealnu za sve prilike.Često sam i nasumično birala koji od ta dva karmina ću stavljati a ako sam nekada svesno izabrala Girlfriend to je bilo možda eventualno jer sam imala osećaj da se bolje uklapa sa nekim crvenkastim makeupom.
Bikini Babe je karmin koji sam najmanje koristila jer je za moj ukus bio presvetao.Izuzetno je lep da se meša sa tamnijim karminima ili preko neke dosta tamnije olovke ali ga ni jednom nisam nosila samostalno,tako da mi je on gotovo pun,dok su ostali pred sam kraj.


Definitivno ću ih kupiti ponovo iako imam i veliki Girlfriend,jer mi njegova mini verzija zaista odlično dodje a ostale nijanse koristim toliko da bi me i manja verzija zadovoljila na neko duže vreme.
Što se samog proizvoda tiče,predivnog su mirisa,veoma lagani i postojani,brzo se suše,lako nadogradjuju i kada ih stavim znam da neću morati svakog časa da ih popravljam.S obzirom na cenu ništa manje od njih ni ne treba očekivati ali eto,ako se neko razmišlja da li da kupi ali  nije siguran da će proizvod opravdati cenu,moje iskustvo je pokazalo da hoće,i to odlično.


Čak i samo pakovanje im je prelepo i odaje taj neki osećaj "modernog luksuza" kako ja volim da ga nazivam i iako stakleno,zaista bi neko morao da se potrudi da ga polomi.


To bi bilo sve za ovaj post,nadam se da vam se dopao i da će nekome pomoći!Pišite mi da li ste probale Hudam Beauty karmine i koji su vaši omiljeni karmini?

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i update- queens_beautycorner.

Коментари

  1. The colors look beautiful. This lipstick is expensive in Turkey, but I'm thinking of buying. They have beautiful colors and have a permanent structure. 😍❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. It is expensive but if you like to treat yourself with good makeup sometimes,you have my recomendation!

      Избриши
  2. Omg! I'm in love with these colours. Huda Beauty have amazing products 🤩

    ОдговориИзбриши
  3. Wooow ove boje su kao iz snova, moram i ja probati <3

    ОдговориИзбриши
  4. Grazie sono bellissimi! Ti seguo cara♡

    ОдговориИзбриши
  5. Ti piacerebbe seguirci anche su instagram? Io sono maryblog_it e tu?

    ОдговориИзбриши
  6. I just love the lipstics and your photos. ✨I follow you, would you like to follow my blog too?
    Have a nice day! 💝

    ОдговориИзбриши
  7. Nice one but i dont use lipstick, so its not my cup of tea haha :D :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. If you ever decide to start using lipsticks,those are great!Thanks for visiting my blog!

      Избриши
  8. Divne nijanse. Bas bih volela da ih probam.❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши

Постави коментар