Empties

Zdravo drage moje!Nadam se da ste sve dobrog zdravlja i raspoloženja i da ste našle najbolji način da trošite svoje vreme u ovom periodu a ja sam vam za danas spremila jedan post da vam malo skrenem misli od cele situacije a moram priznati i sebi.
Odlučila sam da se u blogerske vode vratim baš sa postom o potrošenim proizvodima jer je to nešto što sam uvek volela da pišem,kao i da čitam i takodje mi fino dodje dok se malo uhodam.
Da ne dužim previše,predstaviću vam proizvode koje sam potrošila u skorije vreme što se nege tiče,a drugi deo sa šminkom vam sleduje u narednim danima.

BBW Hand Sanatizer

Prvi na tapetu za danas su Bath and Body Works hand sanatizeri kupljeni u Milanu na jesen.Dok su se ljudi na moje oči u apotekama i drogerijama otimali oko antibakterijskih gelova za ruke usled situacije u kojoj smo se našli,meni se po prvi put u životu apsolutno isplatilo pravljenje zaliha te sam ja bila opremljena sa sedam neotvorenih gelova,a ova tri sam i potrošila.Hand sanatizer je nešto što imam uvek u torbi,bilo pandemije virusa ili ne i smatram da bi to svima trebalo da postane praksa.
Ovi su naravno po mom mišljenju najbolji ikada i od kako sam prvi put probala BBW u Kanadi pretprošlo leto gledam da ih uvek dovlačim od negde.Ima ih svuda u Severnoj Americi dok u Evropi čini mi se da mogu da se nadju samo u Milanu,Londonu,Moskvi  i nekoliko gradova u Poljskoj.  

Ne samo da im je pakovanje preslatko i atraktivno već i mirisi potpuno opravdavaju reputaciju brenda i stvarno je uživanje  i "privilegija" koristiti ih.Cena je negde oko 2-3e za komad mada često mogu da se nadju akcije poput 6 za 10e i slično.Ovo je jedan MUST kog uvek imam zalihe i ni jedan drugi proizvod ove vrste mu ne može prići ni blizu.



 BBW Body Cream

Još jedan Bath and Body works proizvod kog uvek imam zalihe je svakako mleko za telo.Warm Vanilla Sugar je bio divan miris za zimu,medjutim moram priznati da sam probala i bolje,ali mislim da je to čisto subjektivno jer generalno više volim citrusne i voćne mirise u ovakvim proizvodima.Cena mu je oko 20e tako da se definitivno nalazi na skupljoj strani čak i u odnosu na The Body Shop(moj drugi po redu omiljeni brend za mleka/batere za telo) ali takodje se mogu naći na akcijama a ja sam poslednji put kupila tri po ceni dva proizvoda,što je,složićemo se,stvarno isplativo.
Tekstura mu je malo gušća te vuče ka nekoj vrsti body buttera ali brzo se upija i ostavlja kožu mirišljavom i mekom do sledećeg tuširanja.

BBW Foaming Hand Soap

Poslednji proizvod za ovaj post što se Bath and Body Works-a tiče je pena za pranje ruku.Moje novo otkriće što se tiče ovog brenda,dovukla sam tri komada i ostao mi je još jedan koji ćete videti u narednom periodu.Divan tečni sapun u obliku pene,miris mislim da nema potrebe više da komentarišem i da ime brenda govori samo za sebe,a ja ću vam reći da i ovaj proizvod tu slavu opravdava.Celo kupatilo miriše,ruke posle mirišu,ostaju mekane,ne stvara iritacije(bitno u ovom periodu kada peremo ruke 20 puta dnevno) i zaista uživam u njemu!
Cena mu je oko 3-4e što realno gledano u Beogradu teško da bih dala za sapun,medjutim za ovaj mi nikada jedne pare neće biti žao i definitivno preporuka ko bude u prilici da ga proba neka proba,čak postoje i testeri u radnjama gde možete bilo kojim oprati ruke da izaberete koji miris želite.

Gliss Hair Repair

Potrošila sam i Gliss zlatnu masku za kosu koja je meni zaista dugo bila favorit,sada isprobavam Lorealove proizvode za kosu tako da je neću dokupljivati,ali verujem da ću joj se ubrzo vratiti.
Zaista je izuzetno hranljiva,čini kosu mekom i kvalitetnijom,dosta je hrani i za razliku od većine maski koje sam probala,a probala sam ih dosta za ovu mogu da kažem da sam sigurna da pomaže kosi i da nije običan placebo.Cena je oko 400din/4e i zaista se može svuda naći.


Kreme za ruke

Što se kremica za ruke tiče u poslednje vreme sam ih zaista dosta koristila jer su mi ruke bile dosta iziritiirane konstantnim pranjem,trljanjem i kontaktom sa alkoholom te im je dodatna nega bila neophodna.Prva koju sam potrošila je bila Pink White Tea kremica koju sam potpuno slučajno uzela na nekom aerodromu u Victoria's Secret radnji ali sam oduševljena.Veoma je prijatna i hranljiva i miriše na čisto ali ipak sa nekom cvetnom umirujućom notom.Druga je BBW Poolside Party krema(ipak imam još jedan bbw proizvod :) ) i takodje mi je veoma prijala.Preporučila bih neki drugi miris svima koji vole da on bude intenzivan,a znam kakve sve mirise imaju,dok je ova idealna za one koji vole lepu teksturu lagane kreme koja hrani kožu i ima prijatan,osetan ali ne prenapadan miris.

Cena obe je bila oko 3-4e.

Parfemi

Poslednje o čemu ću vam pisati u ovom postu su parfemi koje sam potrošila a u pitanju su  Tommy Girl i Stradivarius Fancy Bloom.
Tommy Girl sam dobila na poklon i zaista mi se svideo.Jako sam teška po pitanju parfema i imam svoje neprikosnovene favorite medjutim volim ponekada da napravim promenu na neki kraći period.Verujem da ću nekada ponovo koristiti ovaj parfem kada mi ponovo dosadi moja standardna postavka.
Što se tiče drugog parfema,ja nisam ni znala da Stradivarius ima parfeme dok nisam pre par mesei čekajući u redu na kasi videla a potom i pomirisala par i apsolutno se oduševila.Miris je divan,cvetan ali ne napadan i čak i za mene koja nisam ljubitelj cvetnih parfima predivan.Bio je oko 1500 dinara ako ne i manje a zaista kvalitet i trajnost na koži mu se mogu porediti sa dosta skupljim parfemima.Tople preporuke da obratite pažnju!

To bi bilo sve za ovaj post,potpuno sam ispala iz štosa i trebaće mi vremena da se ponovo uhodam  da tekstovi budu što razumniji,postovi ni prekratki ni predugi itd.,itd...
Pratite me na instagramu queens_beautycorner za svakodnevna obaveštenja i postove,a mi se vidimo ovde za koji dan!

   

Коментари

  1. Super post! Baš mi se sviđaju oni gelovi za ruke, baš su cute *-* Također, isprobala sam jednom prilikom ovaj Stradivarius parfem i jako mi se svidio, no ipak odabir mi je pao na jedan drugi!

    Turist²

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!Gelovi su previse cute,nadam se da će bbw nekada doći i na Balkan...A što se parfema tiče,kada bude prošlo ovo stanje otići ću da nabavim još neki!

      Избриши
  2. Baš si vredna. :)
    I ja uvek uz sebe imam antibaktetijski gel i to tako godinama,ni ne sećam se kada sam počela da ih koristim. Kad se samo setim koliko ljudi mi se čudilo,a neki čak i rugali,a sad na sve strane viču :"Perite i dezinfikujte ruke!":D
    Dosta si ih i potrošila (izgleda nisi u izolaciji),šteta što ih nema i kod nas.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Počela sam intenzivnije da ih koristim čim se prvi zaraženi kod nas pojavio,a vać mesec dana sam u izolaciji i ja...Ali kada jednom do dva puta nedeljno izadjem do prodavnice bukvalno ih ludački trošim i ode četvrtina po izlasku iz kuće😂.Hvala ti na divnom komentaru❤️

      Избриши

Постави коментар