Catrice High Glow Mineral Powder

Zdravo dragi moji!Danas je na redu jedan kraći post iz serijala-proizvodi  koje volim da koristim na proleće,a radi se o Catrice high glow mineral powder-u.

Hello my lovelies!Today I dedicated post to Catrice High Glow Mineral Powder in shade 010 Light Infusion.Turn on translate option and enjoy my post in  your language!



Rešila sam da u toku nedelje izbacujem barem jedan post vezan za negu ili lifestyle,jednu kraću "recenziju" nekog proizvoda za koji mislim da je vredan pomena iz ovog ili onog razloga i ostatak postova će biti neki malo kompleksniji uglavnom vezani za makeup/beauty teme.Mislim da će se tako naći za svakoga po nešto,a i svakako da su to sve teme o kojima veoma rado pišem.

Što se tiče današnjeg posta,Catrice hajlajter je nešto što sam probala još prošle godine,potpuno slučano,i dugo vremena mi je stajao u fioci.Uvek mi je bio lep ali sam imala neke draže koje sam koristila te nikada nije dolazio na red,sve dok jednog dana nisam rešila da mu zaista pružim priliku.

Reč proizvodjača:

Zapečeni hajlajting puder sadrži vredne minerale i svetlo-reflektirajuće pigmente za sjajan ten. Delikatna tekstura nudi varijabilno prekrivanje koje se može pojačati ponovnim nanošenjem. Može se primeniti za suptilan sjaj celog lica za sveži ten ili za naglašavanje obraza i dekoltea.
Za sjajni izgled! 

Pakovanje je rekla bih kvaliteta potpuno realnog u skladu sa cenom,ništa luksuzno ali krajnje pristojno i radi posao.Moram da pohvalim i to da mi je padao sto puta i ništa mu se nije desilo što zaista nisam očekivala,

Ima 8g a cena mu je 639din/6e u Liliju.

Nijansa je 010 Light Infusion,icey,hladnija i generalno za moj ukus presvetla,medjutim u ovom prelaznom periodu posle zime a pre leta,dok sam još uvek bleda,mi se lepo stapa sa kožom.Dosta je praškast medjutim zaista ima lep sjaj,može da se nadogradjuje i moram da priznam da mi se izuzetno dopada.
Definitivno mi je hajlajter za svaki dan,ne preteranog ali lepog sjaja a naravno u koliko vi više volite da "ludački" sijate u svakoj prilici(kao ja recimo) dovoljno je samo da se nanese iz par puta.


Moram da priznam da ne bi uvek bio moj prvi izbor,i više sam ljubitelj intenzivnijih i kremastijih hajlajtera,medjutim to dosta može da bude i zbog nijanse.Svakako,nadam se da ću biti u prilici da probam i neku tamniju varijantu,što bih i vama preporučila ako ste osoba koja nije potpuno svetlog tena,a sa druge strane svi vi koji ste izrazito beli,ovo može biti savršen izbor za vas.
U koliko ste razmišljale o kupovini ovog hajlajtera imate moju preporuku,i nemojte se razočarati na pigmentaciju na prvu jer se zaista lako nadogradjuje i jednom kada udjete u štos sa njim postaće vam zaista drag!Odnos cena-kvalitet je odličan i Catrice je ponovo opravdao to što ga nazivam jednih od omiljenih drogerijskih brendova.

Da li ste probale ovaj hajlajter i koji su vaši utisci?Koji su vaši omiljeni hajlajteri iz drogerije?
Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update-queens_beautycorner

Коментари

  1. Nisam probala ovaj hajlajter, jer se inače ne šminkam, ali mi djeluje veoma kvalitetno i sviđa mi se kako je recenzija napisana. Odličan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ovaj highlighter, odlična recenzija! 🙌💕

    ОдговориИзбриши
  3. Oh wow this looks like such a gorgeous highlighter! Catrice are such a great brand xo

    ОдговориИзбриши
  4. Bom dia obrigado pelo comentário no meu Blog. Parabéns seu blog é Maravilhoso.

    ОдговориИзбриши
  5. This is gorgeous!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    ОдговориИзбриши
  6. I have this product and I love it!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  7. Adoro iluminadores, e esse é muito bonito! A catrice é uma boa marca e tem produtos muito baratinhos :)
    Beijinhos
    Simple World By Márcia

    ОдговориИзбриши

Постави коментар