Balea Eye Cream

Zdravo drage moje!Kako ste mi ovih dana?
Ako neki nisu primetili prešla sam na daily upload tako da sada svaki dan možete čitati različite postove na mom blogu i instagramu(ko me ne prati neka to obavezno uradi) i planiram da to praktikujem dok god budem bila u mogućnosti!
Danas vam pišem o jednom i meni relativno novom proizvodu,a u pitanju je Balea krema za okoloočno područje.
Mislila sam da sam previše mlada za ovakve kreme(pogrešno,znam) i uvek sam ih preskakala ali sam shvatila da treba da budu sastavni deo moje rutine te sam za početak uzela da probam ovu za koju sam čula da je povoljna a veoma dobra,po principu-nemam šta mnogo da izgubim.
Videla sam da postoje različite vrste ovih kremica poput aqua,q10,itd. medjutim ja sam se odlučila za ovu u mint pakovanju sa aloja verom.Piše da osetljivu kožu oko očiju intenzivno hidrira i neguje i  da sadrži kompleks kofeina i vitamina c koji se posebno koristi za otečene i tamne krugove oko očiju.Preporuka je da se nanosi dva puta dnevno posle čišćenja lica te sam je ja tako i koristila.
Moram priznati da je veoma fina za 180 dinara koliko je bila i da je odnos cena-kvalitet odličan.Veoma je prijatna i osvežavajuća.Nisam primetila nikakav neverovatan efekat ali svakako da mi je predeo oko očiju lepši i negovaniji nego pre nego što sam počela da je koristim.
Kako nisam najiskusnija sa ovakvim proizvodima i nisam ih mnogo probala možda vam ne mogu dati najbolju preporuku ali mogu amaterski reći da se meni zaista pokazala odlično.Količina je isto sasvim pristojna za kremu ovog tipa  i zaista nije potrebna velika količina da koža ostane lepo hidrirana.
Preporučujem svima koji je nisu probali da to urade i jave mi utiske,kao i da mi oni malo iskusniji pišu preporuke koje bih to kreme mogla možda da isprobam!

Svakako da ću isprobati i ostale pa vam naknadno javljam utiske,a do sledećeg posta možete me pratiti na instagramu - queens_beautycorner

Коментари

  1. Thank you for sharing! This looks like a really great product. I hope you have a wonderful week!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Cao! Koliko imas godina pa si mislila da ti je prerano da koristis ovakve kreme?

    Ja licno... Volim Balea proizvode! Povoljni su i kvalitetni. Zapravo, jos kad su na akciji, izuzetno su povoljni. Imam plavu kremicu, nju koristim poslednjih par godina. Bila mi je i prva za ispod ociju. Par komada je otislo do sad. Bez mirisa, lepo hidrira kozu. Samo sto ja preterujem sa kolicinskim nanosenjem, sto moze i da steti. To nije pametno. Umerenost! Jer, koza oko ociju je slaba, tanka i preosetljiva, zato se koriste posebno napravljene kreme za taj predeo lica.

    Od pre koji mesec imam i ovu novu Aloe Vera. Za razliku od plave, cak i blago mirise. Mislim da mi se ova vise dopada. Kod mene je Aloja uvek veliki plus, haha!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 03
      18 godina,uskoro 19....ali nisam razmišljala da te kremice nisu samo za bore već i negu i hidrataciju.
      Baš pazim na količinu da ne bih preterivala ali i meni se nekad omakne,kad krenem da mackam ne mogu da stanem😂
      Slažem se da je aloja uvek plus,sve što sam probala a da je sadržalo sam obožavala!Hvala ti na komentaru :)

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Nedavno sam kupila ovu kremicu, ali jos nisam pocela da je koristim. Trenutno trosim Balea serum za predeo oko ociju iz beauty effect linije i ok je, i bas dugo traje.

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks for share this post, I have used this brand before, very nice!

    prosphairshop human hair wig

    ОдговориИзбриши

Постави коментар