Aura Quattro Eyeshadow Palette

Zdravo drage moje!
Proleće je,sunce sija  i ja sam zaista u divnom raspoloženju uprkos situaciji u kojoj se svi nalazimo.Pokušaću nekako da vam prenesem barem deo moje pozitivne energije i prolećne euforije i to upravo preko postova koje ču izbacivati ovih dana a koji su vezani za proizvode za koje smatram da su savršeni za ovo doba godine!


ENG:Hi my lovelies!Today i wrote you post about mini makeup palette from serbian brand called  AURA.If you find it somewhere you need to try it because its perfect!Turn on translate option and enjoy my post on your language!

Prva na redu,svakako zasluženo je Aura Quattro Eyeshadow Palette,i to varijanta po imenu ROSE.


Reč proizvodjača:Palete senki stvorene za elegantan i
sofisticiran prirodan izgled u 4 različite kombinacije boja. Kombinacije različitih završnica svake od boja – od mat do satenske, obećavaju kreiranje raznovrsnosti izgleda. Mini praktično pakovanje sadrži i funkcionalan aplikator.

Paleta od koje zastaje dah! Kombinacija zavodljivih ljubičastih i roze tonova koji dodatno ističu zelene oči. Svaka boja dolazi u različitoj teksturi koja čini da smokey eyes izgleda, sa malo truda, besprekorno.
Rose je prelepa,na prvi pogled jednostavna paleta koja vam uprkos tome što sadrži samo četiri boje daje pregršt opcija kako se njom možete našminkati,i daje dosta prostora za igru!Idealna je za smokey eyes look u samo par koraka,izuzetno je praktična a njeno malo a čvrsto pakovanje idealno za torbu vam olakšava da uvek bude pored vas.
Činjenica je da ove nijanse koliko god ih volela ne bi bile moj prvi izbor,već da sam ja uvek pre za neki braonkasti look,ali s tim da je proleće koje mene asocira na svežinu i roze boju ovo je opcija za koju se najradije hvatam.Naravno pored ove Aura je izbacila i još tri varijante tako da za svakoga ima nešto da se nadje:
By Night-idealna za dobar stari crno-beli smokey eye
Nude-definitivno moje boje i paleta koju planiram sledeću da uzmem
Copper-prelepa braonkasto bakarna paleta,koja mi je takodje zapala za oko
Kvalitet senki je izuzetan,boje su dosta pigmentovane(posebno mat) a opet ne napadne te je ova paleta idealna za svaki dan.Paleta se sastoji iz jedne mat,jedne kako bih je ja nazvala mat sa par šljokica,i dve šimeraste senke,ne truse se i zaista su postojane,pre kremaste nego suve i izuzetno se lepo medjusobno blendaju.Ja više volim jače senke uveče pa bih se možda pre uhvatila za neku paletu poput Hude ili Anastasije,medjutim moram priznati da se  u svom cenovnom rangu ova Aurina paleta zaista pokazala kao i više nego odlična.
Da,imam zaista dosta high-end paleta,i da,svakako bih opet pokupovala sve palete iz ove linije jer im je kvalitet uporediv sa po 10 puta skupljim paletama,što je zaista,zaista retko!Na mom instagram profilu čete uskoro moći da nadjete snimak sa 3 opcije kako bih ja iskoristila ovu paletu koje vam mogu poslužiti kao predlozi i osnova,a ostalo prepuštam vašoj mašti na volju!
Cena palete je 540 dinara,ali se trenutno može naći na Aurinom sajtu na 25% popusta po ceni od 405 dinara.
  
Nadam se da vam se post svideo i da sam vam dobro predstavila proizvod o kome sam pisala,jer zaista smatram da je vredan pohvale i pažnje!
Da li ste vi probale ovu ili neku drugu Aurinu paletu i koji su vaši utisci?

Pratite me i na instagramu za svakodnevne postove i daily update- queens_beautycorner

Коментари

  1. What beautiful colors. Thanks for sharing and I am following you now..Take care and stay well..xxoJudy

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljive senkice 😍.. Ako neko hoce da pogleda NoVa sam , hvala

    ОдговориИзбриши
  3. What a fantastic palette!
    HAPPY DAY AT HOME
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. HEllo!
    Thanks for your comment, I really like the eyeshadow palette *.*
    <3

    ОдговориИзбриши
  5. Gosto muito de maquiagem.
    De Rímel, de sombras e de lápis de olhos.
    Mesmo nesse período de isolamento procuro me arrumar como se não existisse isolamento.

    Muito bom sua visita no meu Blog.
    Mas não acredito que vá me visitar outras vezes.
    Abraço,
    Liliane

    ОдговориИзбриши
  6. These are my fav eyeshadow colors!
    Really perfect for every occasion!
    Plus, despite these colors are light they even seem pretty full on the swatches!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Dobar dan, kako ste? Brazilka sam i tražim nove sljedbenike za svoj blog. I ja mogu slijediti tebe.
    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    Ako me pratite, možete poslati vezu na moj blog, a ja ću vas pratiti natrag.

    ОдговориИзбриши
  8. Fantastic!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    ОдговориИзбриши
  9. There are beautiful colors.😍😍😍 I like your blog very much 👏🏻🌸🌸🌸🥰

    ОдговориИзбриши
  10. Wonderful products dear!

    https://giadaspacebeauty.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  11. bons produtos.
    Beijos boa semana
    www.bellapagina.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  12. Love the beautiful shades from the palette,
    glam and lovely.
    stay safe ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Thank you so much sweetie!! I'm so glad that you like my blog so much and I really appreciate your sweet words :) They encourage me to carry on with this ;) Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Jako volim Aura proizvode, posebno karmine. Ima istu paleticu, samo sa braonkasto sivkastim nijansama, i jednu od tih boja koristim za obrve jer je neutralna i uklapa mi se uz boju mojih obrva. Odlican post 😊🍀

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao nju želim,razmišljala sam se da li mi je potrebna ali mislim da definitivno jeste!

      Избриши
  15. Divne recenzije samo tako nastavi srecno u blogovanju 😃

    ОдговориИзбриши

Постави коментар