Medical Plants kamfor kaolin maska za lice

 Od srednjoskolskih dana sam veliki fan maski za lice,i bilo da su sheet,u tubici ili peel of sve volim da ih koristim i uvek se kao malo dete radujem kada treba da probam neku novu.

Nedavno sam se prvi put susrela sa kamfor kaolin maskom brenda Medical Plants o ciiim sam vam proizvodima nedavno pisala, i odmah sam se bacila na testiranje

Nanosi se na ociscenu kozu lica u trajanju od najmanje 30 minuta,a moze se ostaviti i preko noci,zavisi od vasih potreba.Spira se mlakom vodom.




Namenjena je masnoj i normalnoj kozi,sadrzi glinu,kamfor, pigmente i skuplja pore, tako da koza ostaje glatka i nezna.

Pripada vrsti "porcelanskih maski".



Potpuno je kremasta i laka za nanosenje.Na licu se stvrdne ali ne stvara neprijatan osecaj zatezanja koji mene cesto nervira kod glinenih maski,i odlicna je "radna maska" koju mozete da stavite na lice i nastavite da zavrsavate sve obaveze po kuci koje imate.Ja sam cak i prespavala sa njom i nisam imala nikakvih problema.



Nakon koriscenja koza ostaje veoma mekana,vidno lepsa i blistavija i izgleda kao da "prodise".Ja sam je stavljala i na pola sata,i na par sati pa cak kao sto sam rekla i prespavala sa njom,a ujutru kada se probudim i skinem je zaista sam sebi nekako lepsa, i deluje mi da mi fino resava problem sa porama.


Pakovanje ima 50ml i cena je 850rsd.


Kako vam deluje ova maska?Da li ste probale nesto od Medical Plants proizvoda i koji su vasi favoriti?


Medical plants sajt Medical Plants

Medical plants instagram medical plants_mp

Moj instagram queens_beautycorner


Коментари