Eco Laboratorie Body Milk

Zdravo drage moje!Kako se snalazite sa ovim hladnim vremenom?Uticaj koji hladnoca ima na nas ogleda se na raznim poljima,a jedan od prvih pokazatelja zime svakako je suva koza koja zahteva dodatnu negu,te je idealno vreme da joj se posebno posvetimo

Generalno sam ljubitelj mackalica za telo,ali su mi u ovom periodu godine one od posebnog znacaja i volim da isprobavam razne varijacije na temu.



Nedavno je do mene doslo mleko za telo brenda Eco Laboratorie sa etericnim uljima lavande i ekstraktom magnolije za hidrataciju koze.

Eco Laboratorie Natural&Organic je ruski brend koji proizvodi visokokvalitetne, prirodne proizvode za negu koze i kose.

Svaki proizvod sadrzi najmanje 95% sastojaka biljnog porekla.

U sastavu ovog mleka za telo nalaze se organsko ulje kajsije i ekstrakt sipurka koji neguju,

hidriraju kozu i podsticu sintezu kolagena i elastina,sto sprecava kozu da izgubi elasticnost.

Ekstrakt magnolije hidrira,omeksava kozu,cini je svilenkastom i sprecava dehidrataciju.

Pakovanje ima 250ml i cena je 919rsd,a trenutno se moze naci na Kozmo.rs na cak 40% popusta po ceni 551rsd.


Moji utisci:

Formula ovog mleka za telo je veoma lagana,brzo upijajuca a istovremeno neverovatno hranljiva i hidrantna.Odmah nakon nanosenja spremne ste da se obucete i zapocnete dan,te bilo da su u pitanju jutarnji ili vecernji tus,ovo mleko za telo je savrsen izbor.

Sledeca VEOMA bitna stavka za mene je definitivno miris,koji volim da bude intenzivan i da ostaje na kozi(umereno,ne da glumi parfem),sto je ovaj proizvod apsolutno ispostovao.

Predivan miris breskve sa primesama lavande i magnolije je veoma osvezavajuc,prijatan i prilicno intenzivan.Kupio me je na prvo koriscenje i kome god bih dala da proba ovo mleko za telo to je bilo nesto sto bi odmah prokomentarisali.

Od kako sam ga uvela u upotrebu ne razdvajam se od njega i apsolutno se nisam hvatala ni za sta drugo,prilicno ga lepo trosim i verujem da cu nastaviti da ga koristim,a mozda cak i probam neki drugi miris.



Ovaj brend do sada nisam probala i zaista me je pozitivno iznenadio i zainteresovao da probam jos nesto iz asortimana koji imaju na nasem trzistu.


Eco Laboratorie mozete naci na https://www.kozmo.rs .

Nadam se da vam se post dopao!Imate moje tope preporuke da obratite paznju na ovas bread,a vi mi piste da li ste portale ovo mleko za telo kao i koje je vase omiljeno!


Kozmo.rs instagram kozmo_srbija

Moj instagram queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар