Coconilla kozmetika

 Zdravo drage moje!


U poslednje vreme imala sam sreće i prilike da isprobam pregršt najrazličitijih divnih proizvoda,a danas vam pišem o dva koja su me od prvog korišćenja kupila,oduševila i ne mogu da dočekam da podelim svoje utiske sa vama.Dugo nisam isprobala nešto što me je ovoliko pozitivno iznenadilo i neopisivo mi je drago što sam dobila priliku da ih isprobam.








U pitanju je ručno radjena prirodna kozmetika brenda Coconilla,koji je do sada na trziste izbacio nekoliko proizvoda a ja ću vam danas pisati o parfemskom ulju i ulju za negu usana.

Parfemsko ulje

Sastav:ulje jojobe i jedinstvena kombinacija mirisnih ulja.

Dolaze u staklenoj roll-on bočici od 10ml,cena je 600rsd,ili 800 rsd za personalizovana mirisna ulja.



Izbor mirisa je zaista neverovatan,od belinija za ljubitelje breskve,preko morskih pa sve do citrusnih,tako da se za svakoga nadje nešto,a ja sam se odlučila za miris Cozy koji mi se učinio idealan za ove hladne dane koji nam predstoje,i moram reći da apsolutno nisam pogrešila!

U pitanju je prava rapsodija slatkastih mirisa za sve one koji uzivaju u njima.Spoj vanile,čokolade i kokosa sa primesama kafe miriše kao pravi praznični dan,i definitivno potpomaze stvaranju cozy prijatne atmosfere.Često u zurbi zivota zaboravim da uzivam u nekim trenucima ali ovakvi lepi mirisi često mi pomognu da zastanem i osetim trenutak.Bilo da ga stavljam umesto parfema,posle tuširanja,pred spavanje,dok učim,čitam ili dok pišem ovaj post,uvek ulepša i upotpuni atmosferu,i kod mene izazove neki prijatan osećaj smirenosti i blagostanja.

Onako malo prostijim rečima-devojke,ako hocete da se uvek osecate kao zimske kraljice i da vam u pozadini mozga peva Mariah Carey onda vam je ovo neophodno u zivotu!

Ako niste ljubitelj ovakvih mirisa,moja preporuka je da pogledate na njihovom instagramu i ostale mirise,jer ne znam koji lepše deluje.

Ulje za usne

Coconilla ulje za usne sastoji se iz kombinacije negujućih ulja u roll on pakovanju od 10ml,i dolazi u najrazličitijim mirisima poput minta,bubble gum,borovnice i bele čokolade,svaki u svojoj boji,a cena ovih ulja je 300rsd.




Usnama daje instant negu koja nam je posebno neophodna u hladnim zimskim danima,odlično ih hidrira,ne ostavlja nikakav neprijatan fil koji bi mogao da smeta i ne ostavlja boju već usnama daje divan suptilan sjaj,te ako zelite da pored nege izgledate i "prišminkano",ovo je savršena opcija za vas.

Miris bela čokolada ne mogu vam dočarati dok ga ne probate na svojim usnama.Spoj ovog mirisa i šljokica je prava magija i samo gledanje u moju bočicu me nekako ispuni srećom(ne,ne preterujem) i uvek je sa mnom u torbi.Takodje,nekako posebnu notu svemu tome daje što za razliku od Carmexa i proizvoda za usne koje inače koristim i svi ih imaju ovaj nije toliko komercijalizovan,te se zaista osećam posebno što imam svoj primerak.



Svi oko mene kojima sam ih pokazala su oduševljeni ovim proizvodima i već razmatraju koje mirise da uzmu sebi,a ja vam od srca preporučujem da bacite pogled na asortiman proizvoda koji Coconilla nudi,da vas ne mrzi da to poručite(da,znam da je lakše jednostavno ući u DM i kupiti labelo ali verujte mi da se isplati) i častite sebe.Ne da se nećete pokajati,nego verujem da ćete sigurno biti podjednako oduševljene kao i ja,te jedva čekam da čujem vaše komentare!Takodje,dolaze nam praznici i verujem da bi ovi proizvodi bili idealna opcija za neki lep poklon ili deo paketića,a osoba kojoj ih poklonite bi bila sigurno oduševljena!

PS:Svi proizvodi su cruelty free.

Veliki poljubac i čitamo se uskoro u novom postu!

Coconilla instagram-Coconilla_kozmetika
Moj instagram-queens_beautycorner


Коментари

Постави коментар