Bourjois Healthy Mix

 Bourjois Healthy Mix

Zdravo drage moje!

Svima nam je poznato da bez dobrog temelja nema ni nebodera,i na neki način slično pravilo vazi i kada je šminkanje u pitanju.Kakvi god virtuozi sa senkama i hajlajterima bili,šminka nam nikada neće izgledati toliko dobro ako osnova(ten) nije lep.

Naravno,preduslov svega je zdrava i negovana koza,a potom i odgovarajući puder koji će lepo leći na nju.



 Danas cu vam pisati o proizvodima brenda Bourjois iz cuvene Healthy Mix linije,koji su trenutno sastavni deo moje rutine,i smatram da su vredni paznje.

Anti Fatigue Foundation

Dugo sam bila u potrazi za puderom na koji ću zaista "odlepiti" i osetiti da je on taj,nailazila sam na mnoge koji su mi se pokazali kao odlični,ali se u celom tom procesu definitivno izdvojio jedan favorit,a u pitanju je čuveni Bourjourus Healthy Mix puder.O njemu sam dugo slušala hvalospeve sa svih strana,i moram se sloziti potpuno zasluzeno.



U pitanju je lagana formula na bazi vocnog kompleksa,koju bih ja nazvala vodenasto/kremasta,potpuno neosetna na licu i veoma jednostavna za rad.Ravnomerno se rasporedjuje,ne ostavlja fleke(cak i ako niste  toliko vesti sa puderima) i licu  daje svezinu i zdrav izgled.Ono sto je mene kod ovog pudera kupilo je upravo to sto je osecaj na kozi kao da je u pitanju neka tintovana vodica,a pokrivna moc je odlicna i veoma se lako nadogradjuje.Mislim da je idealan za normalnu/kombinovanu kozu,ali da bi prijao i ostalim tipovima koze.

Toliko lepo "legne" na lice i prija kozi,da stvarno imam osecaj da vitamini u njegovom sastavu neguju kozu poput neke fine kreme,i smatram da je idealan puder za svaki dan,bilo da volite potpuno blagu ili malo jacu pokrivenost.


Pakovanje je prelepo,stakleno i bocica ima 30ml,rok trajanja je 12 meseci od otvaranja.

Cena mu je oko 1900rsd sto zavisi od prodajnog mesta,medjutim gotovo uvek ga mozete negde naci na popustu 20-30%,a trenutno je u Liliju snizen na cak 1320rsd.

Concealer

Nakon što sam se oduševila puderom,morala sam da probam i korektor iz iste linije.



Pakovanje mi je preslatko,kao mini verzija pudera i ima 7.8ml.Formula je toliko lagana da nisam ocekivala nikakvu pokrivenost,ali sam se potpuno prevarila.Savrseno pokriva moje tamne podocnjake,daje efekat kao da ste se naspavali,a odlicno je sluzio i za prekrivanje nepravilnosti preko pudera gde je to bilo potrebno.Aplikator je malo veci sto je meni fenomenalno te je veoma brz i jednostavan za nanosenje.Brzo je postao jedan od mojih favorita kada su korektori u pitanju,i verujem da cu nastaviti da ga kupujem.

Cena mu je oko 1150rsd.

                                                                        Setting Powder

Na kraju sam se odlucila da probam i puder za setovanje sada vec ubedjena u kvalitet same linije,i naravno kao i prethodna dva proizvoda,veoma mi se dopao.



Setuje lice tako da dobijete potpuno mat finis bez efekta maske,meni je puder drzao na mestu tokom celog dana i savrseno je saradjivao sa ostatkom proizvoda iz Healthy Mix linije,ali i drugim puderima sa kojima sam ga isprobala.Jedina "mana" koju mogu da mu nadjem je sto se malo trusi,medjutim kada se naviknete da radite sa njim to vam nece predstavljati nikakav problem.

Takodje,minut paznje izdvojila bih i za savrseno pakovanje u kom dolazi i ogledalo,pa je idealno i za one koji imaju masniju kozu i vole da puder za setovanje ponesu sa sobom u torbi.

Ima 10g i cena mu je oko 1350 rsd.


Moram da priznam da je ovo jedna od najboljih,ako ne i najbolja linija drogerijskih proizvoda kada je sminka u pitanju koju sam probala,savrseno odgovara mojoj kozi i moracu da je dokupim u svetlijim nijansama posto ove vec pocinju da mi budu tamne.



Smatram da je odnos cena/kvalitet fenomenalan,i da su proizvodi u koje vredi investirati svaki dinar,posebno sto se cesto mogu naci na snizenju tolikom da za cenu 2 proizvoda mozete uzeti sva 3.


Da li ste probale ovu liniju?Koji su vasi omiljeni Bourjois proizvodi?


Moj instagram queens_beautycorner

Bourjois instagram bourjoissrbija

Коментари

Постави коментар