Top 3 Movies-December

 Zdravo drage moje!Kako vam se post - top serije koje vam preporučujem u ovom periodu dopao rešila sam da uradim isti post samo sa par dobrih filmova!Decembar je ove godine kod nas veoma hladan te zaista svako slobodno vreme koje imam(koliko mi fakultet i blog omoguće) provodim kod kuće i to često uz Netflix.Pošto sam ograničena sa vremenom a uvek mi je bilo teško da odgledam samo jednu-dve epizode serije uglavnom gledam filmove,a ovo su moje preporuke za ovaj mesec.Gledala sam da u post ubacim jedan trenutno aktuelni i dva malo starija filma,a ako želite post sa preporukama nekih novijih ili novogodišnjih filmova pišite mi!

Holidate




Ovo je film izašao ove godine,a glavne uloge tumače Ema Roberts i Luk Brejsi.Klasičan američki ljubavni film u prazničnom duhu,medjutim zaista je dobar za neko opušteno veće kod kuće uz čokoladu ili kolač ili da ide uz pozadini dok peglate veš(ne znam zašto uvek dajem primer peglanja veša,ali bitna je poenta!).Radnja prati odnos glavnih likova koji se "zabavljaju" po dogovoru samo za vreme praznika,kao i razvijanje njihovih emocija za jedno drugo.Nije film koji će vam promeniti razmišljanja i pogled na svet,ali je super za prazničnu atmosferu!

Monster in Law



Dobar stari film sa Dzenifer Lopez koji mislim da nema ko nije pogledao.Komedija,stereotipi i zaista zasigurnih 2 sata smejanja.ODličan film za razbibrigu kao i prethodni,kada želite da ostanete u dobrom raspoloženju ili se oraspoložite, a ja svakako planiram da ga pogledam ovih dana po sigurno četvrti put...

Mr and Mrs Smith



Ovo je zaista kultni film za koji verujem da su svi čuli,a meni predstavlja go to opciju kada vrtim filmove i ne znam koji  da pogledam,ili sam previše umorna da bih pratila neku zapetljanu radnju  pa mi treba  neki film koji sam doslovno naučila napamet.Prelepi Andjelina Dzoli i Bred Pit u glavnim ulogama su u braku već 4-5 godina  a ne znaju da oboje skrivaju veliku tajnu.rade kao plaćene ubice ali za različite firme!Dobijaju isti zadatak na kome otkrivaju pravu istinu,a od svojih firmi dobijaju naredbu da ubiju jedno drugo jer im je identitet otkriven.Kako će se nositi sa tim saznanjem i da li će ljubav pobediti razum ostavljam vama da otkrijete.


Da li ste pogledate neki od ova tri filma i koji su vaši utisci?Koji biste film vi meni preporučile?


Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар