Sumiranje 2020

 Zdravo drage moje!Na početku blogmasa najavila sam vam da ću u jednom postu ukratko sumirati 2020,te sam odlučila da je danas pravo vreme za to.

Iza nas je godina sa kakvom se nikad do sada nismo susreli,koju ćemo svi zauvek pamteti i kojima je svima u većoj ili manjoj meri promenila život,neka životna shvatanja i pogled na svet.

Hello my lovelies!For today I prepared you post where I spoke about my way of thinking about 2020,good and bad sides and everything that was happening during whole year.Turn on translate option and read my post on your language!


...moje utorak veče...


Zadesila nas je velika nesreća,mnogi su bili bolesni,izgubili svoje voljene,posao,sigurnost i mir,a i ja sam pre manje od mesec dana ostala bez jedne meni veoma drage osobe koju je ova bolest odnela,ali zbog koje ću ostati jaka i činiti sve da ja i meni najbliži ostanemo zdravi i bezbedni.

Neću puno prostora ostaviti ovoj tužnoj strani priče,jer to ne zaslužuje,a jednu godinu svakako da  ne čine samo loše stvari.Verujem da se svima nama desilo nešto lepo ove godine,samo je nekima lakše da to uvide i prepoznaju.

Za mene je svakako najveća stvar što sam upisala fakultet na kom sam se pronašla,gde uživam i gde mi ništa ne pada teško.Upoznala sam fenomenalne ljude sa kojima delim interesovanja,i za koje mi deluje kao da su mi u pravom trenutku ušli u život.Doživela sam i da osetim ljubav,odem na predivno putovanje po Srbiji,upoznajem lepote svoje zemlje,shvatim ko su mi pravi prijatelji a koji ne i da ih tako i uvrstim u život.Tri meseca koje smo na proleće u Srbiji proveli u karantinu,u kom se gotovo nije izlazilo iz kuće,koristila sam za rad na sebi.Prolazila sam kao i svi kroz razne faze,od anksioznih,do hiperproduktivnih a sve to u potrazi za balansom za kojim sam i tad,kao jedna klasišna libra u horoskopu,težila.

Razvila sam kod sebe neke dobre navike oko kojih sam veoma srećna,kao što je to da sam postala early bird(od toga da ne ustajem pre 11 dosla sam do stadijuma da mi je svako budjenje posle 7 gubitak dana),počela sam neuporedivo zdravije da se hranim i izbacila SVE toksično iz života.Takodje mi se popravila i organizacija,iskoristila sam slobodno vreme da (na)učim francuski i pročitam veliki broj knjiga koje su čekale svoje vreme.Od kako idem na fakultet posvetila sam svo svoje vreme učenju koje se i više nego isplati,a sve trenutke koje uhvatim da imam malo slobodnog vremena koristim za blog i vožnju,koju sam danas položila.

Naravno da je i za mene ova godina bila veoma teška i da sam dosta toga izgubila,medjutim,rešila sam da u poslednjim danima 2020 budem fokusirana isključivo na dobro,koliko god to teško bilo,i da uvidim koliko zapravo i za to malo dobrih stvari koje su mi se desila treba da budem zahvalna.

Ovakva situacija lepo nam je pokazala ko su nam prijatelji,bez koga ne možemo a za koga nam ne smeta ni da se ne čujemo/vidimo po nekoliko meseci.Bitno je da je lepo sumirate i razmislite šta vam se to sve izdešavalo,kao što ću sada ja sama sa sobom to uraditi,a pozivam i vas da mi se u tome pridružite.

Sigurna sam da koliko god ova godina bila loša,svaka od vas može da nabroji makar 3 stvari/lekcije/promene  koje su se desile na kojima je zahvalna,i kada naučimo da budemo srećne i zahvalne na onom lepom u moru ružnih stvari,moći ćemo da živimo spokojan i srećan život,i bićemo spremne za lepa vremena koja su pred nama. 

Papir i olovku u ruke,i napišite 3 najlepšte stvari koje su vam se desile ove godine,i zbog čega ste zahvalne na njima!


Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner

Коментари

  1. Such a positive post! Thanks for the inspiration! I have met some really wonderful people on blogspot this year!

    ОдговориИзбриши
  2. marcy onyx geneva rowing machine
    vibrapower slim 2 plus
    marcy onyx geneva rowing machine
    Simply, the article is in actuality the freshest on this laudable topic. I fit in with your conclusions and will thirstily look forward your future updates. Saying thanks is not going to simply be satisfactory, for the outstanding lucidity in your writing. I will instantly grab your rss feed to remain abreast of any updates. Nice work and far success in on-line business endeavors!

    ОдговориИзбриши
  3. You have mentioned very interesting details ! ps nice internet site .
    A powerful share, I just given this onto a colleague who was doing a little bit evaluation on this. And he in truth purchased me breakfast as a result of I found it Advantages of SEO

    ОдговориИзбриши

Постави коментар