Max Factor Creme Bronzer

 Zdravo drage moje!

Danas vam predstavljam jedan od proizvoda koji je noviji u mojoj makeup rutini i veoma brzo mi je postao veoma drag,a u pitanju je Max Factor Creme Bronzer u nijansi 05 Light Gold.

Hello my lovelies!For today I finally prepared you post about one of my favorite bronzers from brand Max Factor.Turn on translate option and enjoy my post on your language!




O ovom proizvodu sam čitala zaista lepe komentare ali nekako se nikada nisam odlučila da ga probam,sve do ove jeseni i moram reći da se uopšte nisam pokajala.

U pitanju je divni,na oko pomalo šimerasti bronzer koji dolazi u ovom lepom elegantnom pakovanju.




Tekstura nije kremasta kao što bi se po imenu reklo,ali bih rekla da je negde na granici,veoma je na dodir mekana i "zahvalna" za nanošenje.Lepo leže na tečni puder,a šimer se pri nanošenju gotovo ne vidi već koži daje lep i zdrav izgled.Ne pravi fleke i ne razmazuje se,a ja ga nanosim klasičnom četkicom za bronzer.Pigmentacija je dobra,nadogradiv je i četkicom uzimam taman dovoljno proizvoda da napravim lepu prirodnu konturu,a veoma lako je mogu i pojačati za neki  večernji  izlazak(jednog dana kada ih ponovo bude bilo...).

Smatram da je idealan za svaki dan,i za dnevne i za noćne prilike,i zaista mi se brzo popeo na lestvici omiljenih proizvoda za konturisanje i bronzera.




Preko godinu dana sam konstantno koristila Hoola bronzer od Benefita ali moram da priznam da ga nisam dotakla od kako imam ovaj.Veoma me je prijatno iznenadio i definitivno planiram da nastavim da ga koristim!

MAx Facctor je jos jednom opravdao moje poverenje i odbranio zvanje jednog od mojih omiljenih makeup brendova!


Da li koristite bronzere i koji su vaši omiljeni?Da li ste probale nešto brenda Max Factor?


Max Factor instagram-maxfactor

Pratite i mene na instagramu-queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар