Laneige Lip Sleeping Mask

 Zdravo drage moje!

Nega usana je nešto o čemu oduvek vodim dosta računa jer su mi od malena usne lako pucale,a posebnu pažnju na njih obratim  zimi.Ove zime rešila sam da u svoju rutinu uvedem proizvod koji je bio prava "bomba" ove godine,i o kom sam čula pozitivne utiske sa svih strana,a u pitanju je Lip Sleeping Mask od brenda Laneige.

Hello my lovelies!For today I prepared you post about famous Laneige Lip sleeping mask!Turn on translate option and enjoy my post on your language!




Lip Sleeping Mask je proizvod koji bi trebalo da se nanosi na usne pred spavanje,ima 20g a cena mu je oko 2900rsd(25e).Ja sam moju ugrabila na Black Friday sniženju u Sefori od 30%,i pored velikog izbora različitih mirisa(ukusa...) odlučila sam se za vanilu.Dvoumila sam se izmedju ove i grejp varijante,medjutim ova aroma mi je više zimska te sam odlučila da grejp uzmem sledeću.

Iskrena da budem u startu sam zaista imala velika očekivanja od ovog proizvoda,kako zbog toga što su ga zaista nahvalile mnoge devojke kojima verujem,tako i zbog toga što je u pitanju korejska kozmetika koju obožavam,i neizmerno  mi je drago da vam kažem kako me uopšte nije razočarao!

Samo pakovanje je veoma lepo,elegantno i kvalitetno,a uz masku se dobija i mala spatulica za nanošenje proizvoda.

Miris je veoma lep,prave vanile,ali uopšte nije veštački ili prejak,te mislim da će odgovarati čak i onima koji vole potpuno neutralne mirise kod ovakvih proizvoda.Kada se otvori maska izgleda kao predivan puding od vanile,i zaljubila sam se još kada sam je prvi put otvorila.




Dovoljna vam je mala količina proizvoda da gredjete cele usne,i nakon nanošenja nemate osećaj da ste naneli masku već ostaje veoma fin masnjikavi sloj zbog kog osećate instant hidrataciju,a do ujutru maska zapravo odradi svoju "čaroliju".Kada se probudim usta su mi,kako i sam proizvodjač kaže,baby-soft,odmah spremna za karmin ili saj,i od kako je koristim primetila sam da nikada nisu bila u boljem stanju!



Ne smatram da vam je ovo neophodan proizvod,ali ako ste kao ja ljubitelj kozmetike,imate želje/mogućnosti da se počastite ovom maskom ili zaista imate veoma osetljive usne,ne mogu vam ga više preporučiti!

Na prvu zaista nisam mogla da razumem kako to "balzam za usne" može opravdano da košta 25e,medjutim zaista me je uverio u svoj kvalitet,i dok nisam počela da koristim ovako nepto nisam ni znala koliko mi u životu "treba"...




Brend Laneige možete naći u Sephora radnjama širom sveta.

Nadam se da sam vam lepo približila ovaj proizvod i prenela svoje utiske,a volela bih i kada biste vi meni rekle koji su vaši,kao i da li mislite da je dobra investicija!Da li ste je probale i koji su vaši omiljeni proizvodi za usne?

Link ka Laneige Lip Sleeping Mask-Sephora.com


Pratite me i na instagramu! -queens_beautycorner

Коментари

  1. This lip sleeping mask looks and sounds gorgeous :) The packaging is so pretty and vanilla is always so dreamy ♥︎

    Sophie | soinspo xo

    ОдговориИзбриши
  2. I want to try this, because I ' ve heard that s a great product and smell delicious!

    ОдговориИзбриши
  3. PDASmart is a bossman in Apple iPhone repair. If you got your iPhone fog, dont panic. Were authoritatively practised in adulterate working order, and can performed any congenial of damaged repair. Weve been round crave tolerably to fool seen it all. Well beget with you to lessen you know what we can establish, and if it is economical to do so. From backlight renew to LCD renew, our technicians can get it done. We can uncover you a boob tube rivet, an LCD put, or any other parts repair. Our milieu includes a unencumbered diagnostic evaluation to keep from decide what parts are needed and the estimated expense, and if marcy onyx geneva rowing machine
    vibrapower slim 2 plus
    marcy onyx geneva rowing machine

    ОдговориИзбриши

Постави коментар