It's Skin PO Serum

 Zdravo drage moje!

Od pre par nedelja u svoju beauty rutinu uvela sam novinu,a u pitanju su serumi.Dok sam gledala šta se nudi na tržištu i koji su to hvaljeni i aktuelni serumi na tržištu,nisam mogla da ne naletim na korejski brend kozmetike It's Skin.

Hello my lovelies!For today I prepared you post about It'S Skin serum for problematic pores.Turn on translate option and enjoy my post on your language!




Mislim da su do danas o brendu It's Skin i ptice na grani čule,a posebno njihovim čuvenim serumima iz Power 10 linije.Kada sam se odlučila da ih isprobam našla sam se pred ogromnim izborom jer ih ima zaista dosta,različitih namena i atraktivnih boja.Do danas sam ih probala nekoliko,a rešila sam da vam na blogu predstavljam jedan po jedan,kako bih vam možda olakšala izbor ako želite da isprobate neki.




Ja sam se odlučila da prvi isprobam PO serum namenjen sužavanju proširenih pora jer je to "problem" kog bih jako volela da se koliko toliko rešim,te vam danas pišem upravo o njemu.

PO Effector je serum za lice sa ekstraktom biljke kameleon (Houttuynia cordata) poznatom kao efikasna komponenta za aktivno skupljanje proširenih pora na licu i balansiranje masnoće. PO serum za lice efikasno sužava proširene pore na licu, gladi kožu i rešava probleme kože koje uzrokuju proširene pore i masna koža kao što su akne, miteseri i druge nepravilnosti.


Preporučuje se kao korak u nezi za masnu i kombinovanu kožu sa proširenim porama i nepravilnostima (aknama, bubuljicama, miteserima).
Sastav:WATER, CYCLOMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., PRUNUS MUME FRUIT EXTRACT, ISOHEXADECANE, BUTYLENE GLYCOL, LACTOBACILLUS FERMENT, SACCHAROMYCES FERMENT FILTRATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POLYMETHYL METHACRYLATE, PEG-11 METHYL ETHER DIMETHICONE, VIOLA YEDOENSIS EXTRACT, DIPROPYLENE GLYCOL, POLYACRYLATE-13, ETHYL HEXANEDIOL, POLYISOBUTENE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, FRAGRANCE, PHELLODENDRON AMURENSE BARK EXTRACT, SCHIZANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT, POLYSORBATE 20, CARAMEL, RHUS SEMIALATA EXTRACT, DISODIUM EDTA, HOUTTUYNIA CORDATA EXTRACT



Koristi se tako što se 2-3 kapi nanese na lice na čistu i toniranu kožu ujutru i/ili uveče i nežno utapka radi bolje apsorpcije.
Takodje se može staviti i kap u hidrantnu kremu ili tečni puder kako bi im se obogatio sastav.
Serum je dosta gust,i od svih koji postoje u ovoj liniji ima najveću viskoznost,te se u slučaju korišćenja više seruma nanosi poslednji.Veoma je prijatan na licu,lepo i lako se utapka u kožu,brzo se upije i ne stvara nikakav nelagodan osećaj težine ili zatezanja.Ima veoma blag,neosetan miris te je potpuno neutralan.
Ja sam ga koristila i ujutru i uveče,i prve rezultate sam počela da primećujem več posle 2-3 dana.
Ovaj serum odmah pri nanošenju veoma lepo zagladi kožu te imate osećaj da vam stvaro "sredjuje" pore,a već nakon nekoliko korišćenja počela sam da primećujem da su mi pore manje,suženije i da mi koža i bez a i sa puderom izgleda dosta "ravnije" i lepše.Zaista nisam imala velika očekivanja od ovog seruma jer sam probala mnoge proizvode koji su obećavali rešavanje problema proširenih pora,i nikad mi ni jedan nije pomogao,medjutim prvi put sam naišla na nešto gde odmah vidim rezultate,i moram reći da sam oduševljena!
Ova linija ima i umivalicu koju bih takodje mogla da probam čim potrošim ovu koju trenutno koristim,jer brend tvrdi da će rezulltati tako biti još vidljiviji.


Ovaj proizvod vam neće zameniti tretman čišćenja lica(koji je po mom mišljenju jedini način da se pore drže pod kontrolom) ali će ih primiriti i učiniti manje vidljivim koliko god je to moguće,i zaista imate veliku preporuku od mene da ga probate!
Proizvod ima 30ml i cena je 2000rsd.
Da li ste probale It'S Skin proizvode i koji su vasi utisci?

Its Skin instagram-itsskin_official
Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner
 


Коментари

Постави коментар