Hair Tips

 Zdravo drage moje!Često vam pišem o nezi lica i tela,medjutim dugo nisam posvetila post nečemu što je za mene veoma bitno,a u pitanju je nega kose.Danas ću sa vama podeliti svoje omiljene trikove za negu kose,koje sam pokupila kroz godine,i zaista verujem u svaki od njih!

Hello my lovelies!For today I prepared you post about my best hair care tips that Im finally sharing with you!Turn on translate option and enjoy my post on your language!




1.Keratin

Ovo nije baš trik,ali je definitivno nešto što je moju kosu potpuno promenilo i oporavilo,te prvo moram baš to da spomenem.Keratin sam prvi put radila u junu ove godine,a preporuka je da se radi na 3-4 meseca(mada je moja kosa i u petom mesecu još uvek imala dosta keratina u sebi).Ja generalno imam dosta kose,ali mi je dlaka tanka i plava,te je uvek bila "osetljiva",a od kako sam počela da izvlačim pramenove pre 2 godine život sa njom postao je pravi pakao.Nije ni talasasta ni ravna,te je zahtevala dosta feniranja koje je dodatno štetilo dlaku.
Od kako sam uradila keratin kosa mi je u neopisivo boljem stanju.Mekana je,zdrava i lepa,suši se veoma brzo a stilizuje još brže.Dovoljno je nekoliko puta da prodjem četkom kroz kosu i uz minimalno truda kosa mi je ravna isto kao i kada sam trošila sate na feniranje pre keratina,i zaista ne bih mogla da vam dočaram koliko mi je olakšao život!

2.Ricinusovo ulje

Pored toga što ga koristim za trepavice,ricinusovo ulje je postalo i deo moje rutine kada je nega kose u pitanju.Trudim se da ga jednom nedeljno uveče umasiram u kosu i prespavam sa njim na glavi,i sperem ga ujutru kada perem kosu.Kako biste sprečile da vam kosa ostane masna naokon pranja dodatno se fokusirajte na trljanje glave i kose detaljno prilikom šamponiranja,na dobro spiranje,i ne bi trebalo da imate problema.Ricinusovo ulje se masažom nanosi na teme glave i to bi trebalo da podstakne rast dlake,kao i na krajeve gde igra ulogu maske,i moram da priznam da zaista prija mojoj kosu.Čini mi se da može da se nadje za manje od 200rsd(2e) u bilo kojoj apoteci,a pritom će vam i dugo trajati jer je potrebna veoma mala količina po korišćenju!

3.Masaža glave

Sa uvodjenjem ricinusovog ulja u rutinu počela sam i više vremena da posvećujem masaži glave za koju sam oduvek znala da ima pozitivne efekte medjutim nikada nisam odvajala vremena da je uradim kako treba.Svako veče pred pranje kose(bilo da to veče nanosim ricinusovo ulje ili ne) obavezno odvojim 15-20 minuta dok gledam neku seriju ili čitam knjigu da uradim masažu glave,koja pored toga što veoma opušta,ima pozitivan uticaj na brži rast kose.Takodje izmasirajte glavu i prilikom šamponiranja kose,kako biste dodatno stimulisali rast i usput je i zapravo detaljno oprali i sprali na nje sve što je trebalo sprati.


4.Maska

Pre korišćenja ricinusovog ulja umela sam često da provedem pola dana ili noć sa maskom na glavi,a isprobavala sam razne tehnike,od nanošenja na suvu do nanošenja na potpuno mokru kosu,pre ili posle pranja...a od svih opcija meni se najbolje pokazala ova:Standardno operem kosu,uzmem peškir i prosušim je peškirom,a onda na takvu kosu nanesem masku.Ostavim je što duže na glavi,onoliko koliko vremena imam i nakon toga je dobro isperem.To je nešto bez čega moja kosa ne bi izgledala ni približno kao sada,što vidim da joj dosta pomaže i za šta uvek odvojim vreme.Obično koristim L'Oreal narandzastu masku iz linije iz koje je i šampon koji koristim,medjutim s vremena na vreme volim i da isprobam neku jednokratnu masku ili ampulu,koju možete naći u bilo kojoj drogeriji.

5.Feniranje

Kada je feniranje u pitanju,tu nema posebnog trika.Trudite se da fen NIKADA ne prislanjate direktno uz kosu,da koristite nešto za zaštitu kose od toplote i ne palite fen na najjače.Ja obično četkom prolazim kroz kosu dok je sušim iz  daljine od minimum 30cm,zatim je prebacim na jednu stranu,pa drugu,pa skroz napred,i sve vreme fen držim uperen na dole,u smeru u kom je češljam(
savet moje frizerke).Meni se ovo pokazao kao najefikasniji a najbezbolniji način za feniranje kose,a vi mi pišite kako vi to radite,kao i da li koristite peglu za kosu!

6.Vezivanje kose

S obzirom da mi je kosa 90% vremena kada sam kod kuće vezana u rep ili pundju,ovo je nešto čega i ja treba da se podsetim...Trudite se da što redje vezujete kosu,i da nikada to ne radite previše čvrsto ili nekim gumicama koje vam lome kosu.Danas postoji bezbroj opcija gumica koje ne lome kosu toliko te su malo prihvatljivija opcija,ali vam je svakako moj savet ako ništa drugo makar da je pustite za vreme spavanja.

Redovno šišanje

Mislim da je svaka od nas 100 puta čula kako rednovno šipšana kosa brže raste,ali je to definitivno jedna velika istina!Pritom redovnim šišanjem postičemo i to da nam kosa uvek izgleda sveže i zdravo,kao što i pristoji frizuri jedne dame.

To bi bilo sve za ovaj post!Nadam se da vam se dopao i da vam je koristio,a vi mi pišite koji su vaši trikovi za održavanje i negu zdrave kose!


Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner

Коментари

  1. Such fabulous hair tips! Masks are definitely a must and I definitely need to try castor oil! Loving the beaded hair clips too, SO pretty ♥︎

    Sophie | soinspo xo

    ОдговориИзбриши

Постави коментар