Eucerin Dermo Pure Concealer

 Zdravo drage moje!Pre nekoliko dana sam vam pisala o svojih nekoliko omiljenih "dekorativnih" korektora,te sam smatrala da je neophodno da u nekom od postova pomenem i proizvod o kome vam danas pišem,a u pitanju je Eucerin Dermo Pure korektor.

Hello My Lovelies!For today I prepared you post about Eucerin Dermo Pure concealer.Turn on translate option and enjoy post on your language!




Prvi put sam o ovom korektoru čula od Tamare Čosić(Lepa svaki dan) i odmah sam znala da če mi se dopasti.

U pitanju je korektor koji se nanosi na upale na koži kako bi ih sušio a u isto vreme ih i prekriva,a nijansa mu je univerzalna i stapa se sa svačijom kožom.Sama ideja da mi proizvod u isto vreme prekriva i leči problem na licu odmah me je privukao,i od dana kada sam ga kupila moram priznati da ga konstantno koristim!

veoma lepo se stapa sa kožom



Predstavlja odličnu opciju za dane kada ne želim da se šminkam a imam neku upalu na koži koju bih prekrila,a takodje ga nanosim uvek i ispod tečnog pudera/korektora,kao prvi sloj(zaštitni) na licu,kako bi mi ispod šminke koju imam po više sati sušio bubuljicu.

Cena mu je oko 1300 dinara(12e).

Ne prolazi mi ni jedan dan da ga ne koristim i zaista mi pomaže sa svim upalnim procesima na licu,smiruje ih i suši.Savetujem ga svima sa problematičnom kožom,kao i onima koji žele da se što brže i na najlakši način reše lokalnih problemcica koji povremeno izadju na licu.Definitivno će se naći u mojim godišnjim favoritima,i od srca vam svima preporučujem da ga probate!



Da li ste čule za ovaj proizvod i koje je vaše mišljenje?


Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner

Коментари

Постави коментар