Empties

 Zdravo drage moje!Danas vam pišem ko zna koji po redu Empties post na blogu,medjutim svakako poslednji ove godine!Zaista se nakupila ogromna količina proizvoda što mi je negde i bio cilj,jer nameravam da u 2021. udjem sa što manje nepotrebnih proizvoda ili onih koji su pred kraj,te sam gledala da ih sve potrošim.O svakom ću vam ukratko pisati jer su uglavnom u pitanju proizvodi koji su se već provlačili kroz moje postove,a više o njima ćete moći da nadjete i na mom instagramu!

Hello my lovelies!For today I prepared you another Empties post!Turn on translate option and enjoy my post on your language <3


Afrodita Natural Vanilla Body Milk

Divno mleko za telo za one dane kada nemam vremena da čekam dugo da mi se neki malo teži body butter upije u telo,zaista sam ga lepo koristila i planiram da dokupim novo!Cena je oko 200-300 dinara. a miris je predivan!

Balea Calm Down Dusch Peeling

Solidan piling za telo,cena mu je izuzetno povoljna i mislim da je super opcija ako volite često da radite brzinski piling jer je dosta blag,te gotovo da podseća na kupku.








Bioten Detox Micellar Water

Slična je standardnoj Bioten micelarnoj vodi,veoma mi se dopala i nije izazivala nikakve nezeljene efekte na mom licu.Lepo skida sminku,nema napadan miris i za cenu od oko 400 dinara mi je zaista bila odlična.Preporuke!

Garnier Micellar Water

Moja omiljena drogerijska micelarna voda,potrošena ko zna koja po redu,ovog puta travel size(jer sam shvatila da mi nece skoro trebati...).Veoma je povoljna a savršeno mi skida šminku,obožavam je i koristim godinama.



Catrice Camuflage Concealer

Moj omiljeni korektor ikada.Potrošila sam milion komada i uvek ih imam nekoliko,te zato često i potrošim nekoliko istovremeno,kao i ovog puta.Pisala sam vam post o njemu ovde.


Rimmel Stay Matte
Takodje sam potrošila i ko zna koji po redu Rimmel Stay Matte puder za setovanje.Po mom mišljenju je jedan od najboljih na tržištu i koristim ga već godinama.

Eveline Big Volume Explosion Mascara
Po prvi put sam probala Eveline maskaru i utisci su zaista pozitivni.Ima veliku četkicu odličnu za volumen što ja i volim,i sasvim mi je bila solidna.Neću je ponovo kupiti jer mi nije bila bolja nego trenutni favoriti,ali ne smatram je bacenim novcem.

Essence What the Fake Mascara
Za razliku od prethodne,ova maskara me je oborila sa nogu!Za sada mi se gotovo svaka Essence maskara koju sam probala dopala,pa tako i ova,te sigurno planiram da je kupim ponovo.Lepo uvija trepavice,ne lepi se,daje volumen i zaista stvara efekat velikih veštačkih trepavica.Na sve to dodajmo i to da košta oko 400 dinara(4e),te je odnos cena-kvalitet odličan!
Tople preporuke!



Hero Super Shots
Ove šotove otkrila sam pred kraj leta i od tad ih konstantno kupujem!Koštaju oko 110 dinara u Dmu,a mogu se naći i na Hero Super Shot instagramu i u mnogih prodavnicama zdrave hrane.Ako ste iz Srbije obavezno pogledajte ove šotove,ukus je odličan a zaista mi deluje da su za razliku od gotovo svih proizvoda ovog tipa,delotvorni.
Moj omiljeni je detox koji pijem par puta nedeljno posle doručka,kao i beauty(koji se pije pre doručka),imuno i hot predstavljaju ODLIČNOG čuvara imuniteta a zen je idealan za veče kada želimo da se opustimo.




Nadam se da vam se post dopao!Rešila sam da do kraja 2020 potrošim još dosta proizvoda te verujem da će sledeći empties post biti daleko duži i zabavnij!Da li ste probale nešto od ovih proizvoda?

Pratite me i na instagramu! -queens_beautycorner




Коментари

Постави коментар