Cozy Holiday Atmosphere at Home

 Zdravo drage moje!Kako vam je prošao početak decembra?Ne mogu da verujem da smo već u drugoj trećini blogmasa i da je do kraja godine ostalo malo više od dve nedelje(ovo sam upravo prvi put izgovorila naglas i tek sada mi je ušlo u glavu...).

Praznična euforija je sve veća i veća,kako kod svih tako i kod mene.Ove godine svi provodimo ceo ovaj praznični period većinski kod kuće,te sam rešila da danas podelim sa vama šta ja to radim kako bih u svom domu napravila lepu i prijatnu prazničnu atmosferu,u kojoj uživam!

PS:all photos are mine <3




Hello my lovely people!For today I prepared you post with few tips how to make beautiful cozy holiday atmosphere at your home without effort,so,turn on translate option and enjoy my post on your language!


Pored ukrašavanja jelke i stavljanja raznih deca mrazova i girlanda po stanku,ovo su još neke stvari za koje mislim da ulepšaju i utople atmosferu mog doma.


Lampice

Definitivno moja omiljena stvar kada su dekoracija doma i praznična atmosfera u pitanju!Volim da ih imam svuda po kući,i mislim da svaku prostoriju osveže,i daju joj neki divni prigušeni,cozy vibe koji je idealan za ovo doba godine.Ja najviše volim obične bele led lampice,koje mi uvek stoje oko ogledala ili okačene po policama,a u poslednje vreme se zaista mogu se naći veoma zanimljive  opcije u raznim oblicima(pahiljice,kugle,zvezdice) po pristupačnim cenama.Prosto mi je fascinantno koliko jedne najobičnije lampice od 300rsd(3e) mogu da ulepšaju prostoriju!Generalno mi je rasveta veoma bitna te mi je ovo zaista omiljeni deo ukrašavanja doma za praznike!


Sveće

Druga po redu omiljena stvar su mi svakako sveće.Sveće uvek imam u sobi,nezavisno od doba godine medjutim u sezoni jesen/zima mi uvek gori u sobi po nekoliko(oprezno sa njima,vatra je ipak vatra).Daju prostoriji veoma lepu romantičnu atmosferu,i posebno je divno ako su nekog lepog prazničnog mirisa,te je ugodjaj potpun.Zaista mislim da bih o svećama mogla da pišem do sutra i da im posvetim poseban post,a vi mi baš pišite da li ih i vi volite!Omiljeni mirisi za ovo doba godine su mi cimet,kakao i vanila,a upravo o tome je sledeća stavka ovog posta....

Praznični mirisi

Šta podrazumevam pod pojmom praznični mirisi?Pa,sve one mirise koji me kad god ih osetim asociraju na Novu Godinu,Božić i zimu.Za mene su to kao što sam rekla cimet,vanila,karamelizovan šećer,kakao...i sve slatko što vam može pasti na pamet!Bilo da će izvor mirisa biti osveživač prostora,sveća,mirisni štapići ili možda neki homemade kolači,volim da mi kuća uvek lepo miriše i to mi nekako upotpunjuje vizuelno lepu prazničnu atmosferu.





Čebići,jastuci..i sve mekano!

Kako padnu temperature tako ja vadim najlepše i najmekanije jastuke,čebiće,dzempere i čarape i ne odvajam se od njih negde do marta!Otkriće ove godine su mi mekane termo čarape,u najlepšim mogućim prazničnim dezenima,a kako sam 80% svog vremena kod kuće postalo mi  je bitno(donekle) kako sam kod kuće obučena,te volim da ih uklapam sa nekim lepim i mekanim dzemperima u prazničnom dezenu.Omiljene boje koje volim da vidim oko sebe u ovom periodu su mi bela,siva,crvena i bež,te je sve oko mene većinski baš  u tim bojama,od šolje pa sve do jastuka.





Šolje

Moram da priznam da polako postajem  kolekcionar kada su šolje u pitanju,pa sam tako morala da kupim i ove  sa prazničnim motivima,a ove godine zaista mislim da sam se odlučila za neke prelepe!Uz sva topla,zimska pića šolje će vam biti divan detalj,i moći će da upotpune prazničnu atmosferu na najbolji moguči način!


PS:Kako vam se dopadaju moji nokti?

To bi bilo sve za ovaj post,nadam se da vam se dopao!Nadam se da ste svi zdravi i bezbedni,da se čuvate i da se trudite da se iako kod kuće,osećate što je lepše moguće.
Ovo je period kada treba da se potrudimo da budemo što zahvalniji,i da sumiramo celokupnu godinu,sa svim njenim dobrim i lošim periodima.Sigurna sam da je ova godina svima donela nešto lepo,ili makar neku dobru lekciju,i mislim da je vreme da je konačno ispratimo...i ne mogu to da dočekam!

Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner

Do sutra <3






Коментари

  1. So nice winter atmosphere, I really love your manicure.

    ОдговориИзбриши
  2. Such impressive nails! Love your suggestions! Awesome cups by the way!

    ОдговориИзбриши
  3. It's definitely hard to believe there are only two weeks left until Christmas. Time really does fly! I love all of these suggestions. Especially scents. They can really make your home feel cozy and warm.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар