Benefit Cosmetics Georgia Blush

 Zdravo drage moje!

Od kako sam počela da se šminkam sam imala dosta love-hate faza sa rumenilima,i kroz godine se moj ukus za njih veoma često menjao,ali već sigurno dve godine su mi sastavni deo makeup rutine.Predstavljaju mi nešto što spaja ceo look,daje život i vedrinu licu i sada ne mogu zamisliti sebe bez rumenila izmedju konture i hajlajta.

Hello my lovelies!For today I prepared you post about adorable Benefit Cosmetics Georgia blush!Turn on translate option and enjoy my post on your language!




Celu proleće-leto sezonu koristila sam isključivo kajsijasta rumenila,ai to je nešto što mi se zadržalo u rutini.Kajsija nijanse su definitivno "my cup of tea" i najlepše i najsvežije se osećam sa njima,a volim i koristim ih i sa mat i sa šimerastim finišom.U poslednje vreme sam isprobala dosta novih,te sam rešila da vam o njima prenesem svoje utiske kroz nekoliko postova.

Prvi o kome ću vam pisati,a ujedno i moj favorit je Benefit Georgia Blush.





U pitanju je rumenilo boje kajsije,sa lepim "satenskim finišem".Veoma je nežno i suptilno,nijansa licu daje svežinu i nadogradiva je.Kada se nanese izgleda kao i svako obično mat rumenilo,medjutim negde u pozadini izbija sjaj koji čini da šminka i koža lica izgledaju veoma prirodno,i smatram da će mi biti odlično za sve periode godine!




Smatram da je odličan izbor za sve devojke koje vole nežniju i suptilniju šminku,kao i za početnike u šminkanju jer se ne može preterati sa količinom proizvoda,a znamo kolike probleme to može da izazove...

Ja sam uzela mini size koji je negde okko 2500din(25e),i smatram da je to odlična opcija u slučaju da želite da isprobate neki proizvod a na sve to moj Hoola bronzer ove veličine traje mi preko godinu dana,pa verujem i da će sa rumenilom situacija biti ista.


Imate tople preporuke da ga probate,i obavezno mi pišite da li ste probale nešto od brenda Benefit,i ako jeste,šta biste mi to preporučile!


Pratite me i na instagramu-queens_beautycorner

Коментари

  1. Gostei bastante do artigo, muito bom mesmo! Estou amando ler seus artigos e compartilhar com os amigos!


    Meu Blog: Gol Bet

    ОдговориИзбриши
  2. marcy onyx geneva rowing machine
    vibrapower slim 2 plus
    marcy onyx geneva rowing machine
    more updates and you will be returning.
    If you are looking for SEO services, come check out our website.
    I enjoy your put up! Why didn't I uncover this put up previously? Always keep up the great function!
    hey anyone, I was just checkin out this blog and I really enjoy the basis of the article, and have nothing to do, so if anyone would like to to have an compelling conversation about it,

    ОдговориИзбриши

Постави коментар